Citat:
Ursprungligen postat av
Ashleyrose
Det hoppas jag att det gör och nu är det ju hon själv som hänger ut sig själv att det skrivs om henne här 🥰 Så det blir nog fler som läser domen nu då hon själv visat vägen hit
Håller tummarna!
Citat:
Ursprungligen postat av
Ashleyrose
Dom börjar bli spydiga nu också mot följare när de är på en pizzeria och mamman säger att de delar pizza och Alice inflikar snabbt att de inte behöver några kommentarer om det...
Men eller hur?
Varför säger inte H istället "inte ofta jag äter kött men blev sugen på en sån här så det ska jag och Alice dela och så köper vi med en till L". Varför stå och säga vad HON var sugen på, vad HON beställt till henne och till L för att sen flika in att Alice ska faktiskt också äta.
Om folk skulle frågat så är det inte otrevligt eller elakt, utan mer nyfikenhet om inte hon ska äta, om hon inte gillar pizza eller så. Och tydligen bryr ju sig flera personer om Alice och vill att hon ska äta och må bra och blir oroliga. Känns som att dom pissar på folk som frågar. Väldigt spydiga och nosiga liksom.
Sen, L ska ha en egen pizza. Det är ju Alice som äter dubbelt så mycket som H och L tillsammans, så rimligtvis borde det ju vara hon som äter en hel själv och L delar med H 😉