Citat:
Nu lägger hon upp en påminnelse om att inte glömma tävla om priserna de lägger ut.
Är det något man ens tänker på att uppdatera om när man haft krampanfall, slagit sig illa och mår jättedåligt psykiskt och är ledsen?
Hur kan hon inte förstå att hon gör bort sig? Att det inte känns trovärdigt?
En annan sak som gjorde mig duktigt förbannad häromdagen var när hon la upp en story med sin skräliga röst (jag vet, den kan hon ju givetvis inte rå för)
"Glöm inte att prenumerera så du kommer med i tävlingar. Det är tack vare ju fler av er som prenumererar som vi kan fortsätta ha såna här tävlingar för er och lotta ut glassmaskiner med mera."
Tro faaaan det! En ninja ice creamer är Inte billig. Och skulle inte prenumeranternas pengar gå till hennes sjukvård?
Jag har ingen lust att betala för min egen vinst.
Nu när hon påstår sig ha fått krampanfall och tuppat av kanske man kan nämna det för dessa protein företag. För om det nu, mot förmodan var ett krampanfall, så är jag övertygad om att det beror på svält.
Är det något man ens tänker på att uppdatera om när man haft krampanfall, slagit sig illa och mår jättedåligt psykiskt och är ledsen?
Hur kan hon inte förstå att hon gör bort sig? Att det inte känns trovärdigt?
En annan sak som gjorde mig duktigt förbannad häromdagen var när hon la upp en story med sin skräliga röst (jag vet, den kan hon ju givetvis inte rå för)
"Glöm inte att prenumerera så du kommer med i tävlingar. Det är tack vare ju fler av er som prenumererar som vi kan fortsätta ha såna här tävlingar för er och lotta ut glassmaskiner med mera."
Tro faaaan det! En ninja ice creamer är Inte billig. Och skulle inte prenumeranternas pengar gå till hennes sjukvård?
Jag har ingen lust att betala för min egen vinst.
Nu när hon påstår sig ha fått krampanfall och tuppat av kanske man kan nämna det för dessa protein företag. För om det nu, mot förmodan var ett krampanfall, så är jag övertygad om att det beror på svält.
Håller med att det inte känns trovärdigt när hon ska påminna om hon är så ledsen. Samtidigt får jag dåligt samvete som misstror henne nu, för är det sant är det så hemskt om hon skadat sig igen.
Men är det sant är det konstigt att hon inte klagat på sjukvården, den kassa hjälpen eller hyllat att någon ÄNTLIGEN lyssnar på henne. Men om H såg detta hända så låter det vansinne om hon tillät henne bara stanna hemma och inte söka vård?
Angående utlottningen.
Bara jag som funderat på om ninja creamer-maskinen har sålts billigt till dom? Förpackningen är väldigt skadad och hade man köpt en och valt själv från hyllan tar man väl inte den i så fall? Eller bara jag som är petig?
Tänker om den sålts billigt för att någon lämnat tillbaka den, att den sålts billigare för att förpackningen blivit skadad i transporten eller något. Tror inte dom betalat fullt pris för den.