2025-07-28, 21:15
Medlem
CuriousMind69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Välkommen till den moderna verkligheten, där kvinnorna är fejk som fan! Finns fan inte en del på dom som är äkta längre!
Och är någon äkta så är man ”ful jävla kossa” istället. Så damn if you do, damn if you don’t.

Men helt ärligt, vi är ändå landet lagom så det är ju ändå bättre med lagom smink och styling. Hade bara önskat att männen också jobbade lite mer på att de bra ut. Lite skincare rutin skulle göra de flesta gott. Och en vända med pincetten i unibrownet.
Citera
2025-07-28, 21:38
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
De där var i det extrema laget. Såg ut som en annan människa efter smink.
Power of makeup. Bli inte catfishade därute grabbar
Citera
2025-07-28, 22:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Turbulentxxx
Förstår din frustration men den går nog åt båda håll.
Vet en kille som brukade hänga på Studs i Göteborg när det fanns, han hade en lufttorkad salami nedstoppad i brallorna, tänk besvikelsen när damerna fick med honom hem.
Dels inte lika stor balle som utlovat sen luktade skrevet antagligen fan efter att ha haft salamin liggandes där ett par timmar.
Ja fy fan, den har man ju råkat på… . Den lufttorkade salamin. Den var i alla fall god till frukost dagen efter…
Citera
2025-07-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Visningstuben
Jag vet att det inte bara är jag som tycker att det är jävligt tröttsamt med kvinnor som ljuger om sin kropp med att ha på sig vissa typer av kläder.

Exempelvis är gymmet. De kommer in med en sån sport BH/top eller vad det är. Men BHn är för stor, så det ser ut som att hon har en redig hylla. Men när man väl träffar henne utanför gymmet så har hon små bröst/helt platt. Så in i helvete jävla tröttsamt. Tur att man lärde sig snabbt och lade till varandra på snap istället där man tittade innan man träffade henne igen.

Det där med BH är överlag. Jag svär på mitt liv. Jag har en en helt platt brud, med överkropp som en prepubertal 5 årig pojke, men inte en enda lite kurva, ha på sig en bh under en t shirt så att det såg ut som att hon faktiskt hade en stor byst. Nu frågade jag inte om nummer men jag såg henne två dagar efteråt i en annan outfit och hon var PLATT SOM EN PANNKAKA.

Herrejösses. Nu har man iallafall lärt sig.

En annan grej är hur de väljer att klä sig med byxorna och hur de lägger byxlinjen vid midjan. De kan få midjan att se bredare ut genom att ha byxorna högre upp.

Samma med rumpan, de får den att se livlig ut. Som att den putar utåt och har en viss spänst (ni vet, en fin rumpa (i dessa fall inte stor men bra form) som putar utåt och när man smackar lite på den med öppen handflata att den liksom som en trampolin studsar framåt och bakåt) men sen när de är nakna så är den hängig/platt.

Sen egentligen hela smink grejen,

Men varför ljuger de så jävla mycket om sitt utseende? Fattar de inte hur jävla pinsamt det blir senare när de klär av sig och han ser hur hon egentligen ser ut?

Tänk om en snubbe skulle ha på sig skolyft i sulorna för att se längre ut och tog av sig skorna och var 10 cm kortare. Eller om han hade axelstoppning under tröjan för att se mer bredaxlad ut? Etc

Så in i helvete jävla pinsamt? Vad är er värsta upplevelse här och vad tycker ni om det?
Dessa runda rumpor kan också vara fejk i vissa fall. Det finns nämligen trosor, tajta träningsshorts och dito leggings med vaddering baktill, precis som BH:ar med inlägg. Patetiskt.
Citera
2025-07-29, 00:55
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Ja det får ju finnas någon måtta. Förstår inte hur någon kvinna kan tro att man ska ta henne på allvar om hon går från en 8a till en 4a dagen efter när sminket och kläderna som håller allt på plats är borta.
Citera
2025-07-29, 01:14
Medlem
Ärligt talat, det här är på inga sätt något nytt. Jag vet inte om det var en sketch eller filmsekvens eller vad som dök upp på nytt igen, men när jag var väldigt liten berättade mina syskon en historia om en man som tog hem en snygg kvinna. Sen tog hon av lager på lager av peruk, lösögonfransar, lösbröst etc etc etc och därunder uppenbarade sig den värsta skata killen kunde föreställa sig.

Denna historia berättades andra halvan på 70-talet i min familj. Min pappa som var född i slutet på 20-talet skrattade artigt åt sin äldste sons historia så jag tror han hade hört den långt tidigare första gången...

Historien upprepar sig, inget nytt under solen.
Citera
2025-07-29, 03:46
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Tråkigt att det kan bli så...
Så inte ens när hon visar upp och bjuder ut "varorna" hon fått av sin natur stannar männen?

Nej dom dumma jävlarna tror att det är på riktigt, ingen ser ut som en barbiedocka i 40 års åldern om man inte har råd med det, men hon försöker iallafall å det ska hon ha en eloge för. Hon sminkar sig bra.
Citera
2025-07-29, 03:53
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanUC
Tråkigt att det kan bli så...
Så inte ens när hon visar upp och bjuder ut "varorna" hon fått av sin natur stannar männen?

Jag har sagt till henne att behålla allt på om hon får en karl, visa dig inte naturlig i 40 års ålder för det gillar ingen, speciellt inte rika män, sov med allt på.
Citera
2025-07-29, 04:10
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
En kvinna blir tex inte en anka bara för honan fyller sina läppar för att efterlikna en anka.

Hon blir inte heller knölval när honan trycker upp sina hängande fettklumpar.

Honan gör så för att signalera att här kommer ett low-life som uttrycker att hon inte bryr sig vad andra tycker, ändå gör hon precis allt för att efterlikna olika djurarter.
Citera
2025-07-29, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
En kvinna blir tex inte en anka bara för honan fyller sina läppar för att efterlikna en anka.

Hon blir inte heller knölval när honan trycker upp sina hängande fettklumpar.

Honan gör så för att signalera att här kommer ett low-life som uttrycker att hon inte bryr sig vad andra tycker, ändå gör hon precis allt för att efterlikna olika djurarter.
Jag har verkligen svårt att förstå vad du menar.

Ah, du tänker hon ger uttryck för någon slags sexlust? Parningsbeteende?
Senast redigerad av XY3000 2025-07-29 kl. 04:45.
Citera
2025-07-29, 08:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sorgensvart
Dessa runda rumpor kan också vara fejk i vissa fall. Det finns nämligen trosor, tajta träningsshorts och dito leggings med vaddering baktill, precis som BH:ar med inlägg. Patetiskt.

Ja det vore konstigt om var och varannan tjej helt plötsligt fått såna rövar naturligt.
Citera
2025-07-29, 08:14
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Det är bättre med ren naturlighet, i alla lägen! Horisontell, vertikal, upponer you name it

Jag är alltid helt seriös på flashback.
Får tillägga, hade verkligen David Bowie, Robert Smith, Prince plus t ex alla i New York Dolls och alla dessa andra härliga gossar verkligen varit lika kopiöst populära hos damerna utan sminket?
Asså, jag betvivlar det.

Jag brukar jämföra min syster med Dolly Parton, äkta fejk alltihop.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in