• 1
  • 2
2025-07-28, 07:10
Bannlyst
Jag vet att det inte bara är jag som tycker att det är jävligt tröttsamt med kvinnor som ljuger om sin kropp med att ha på sig vissa typer av kläder.

Exempelvis är gymmet. De kommer in med en sån sport BH/top eller vad det är. Men BHn är för stor, så det ser ut som att hon har en redig hylla. Men när man väl träffar henne utanför gymmet så har hon små bröst/helt platt. Så in i helvete jävla tröttsamt. Tur att man lärde sig snabbt och lade till varandra på snap istället där man tittade innan man träffade henne igen.

Det där med BH är överlag. Jag svär på mitt liv. Jag har en en helt platt brud, med överkropp som en prepubertal 5 årig pojke, men inte en enda lite kurva, ha på sig en bh under en t shirt så att det såg ut som att hon faktiskt hade en stor byst. Nu frågade jag inte om nummer men jag såg henne två dagar efteråt i en annan outfit och hon var PLATT SOM EN PANNKAKA.

Herrejösses. Nu har man iallafall lärt sig.

En annan grej är hur de väljer att klä sig med byxorna och hur de lägger byxlinjen vid midjan. De kan få midjan att se bredare ut genom att ha byxorna högre upp.

Samma med rumpan, de får den att se livlig ut. Som att den putar utåt och har en viss spänst (ni vet, en fin rumpa (i dessa fall inte stor men bra form) som putar utåt och när man smackar lite på den med öppen handflata att den liksom som en trampolin studsar framåt och bakåt) men sen när de är nakna så är den hängig/platt.

Sen egentligen hela smink grejen,

Men varför ljuger de så jävla mycket om sitt utseende? Fattar de inte hur jävla pinsamt det blir senare när de klär av sig och han ser hur hon egentligen ser ut?

Tänk om en snubbe skulle ha på sig skolyft i sulorna för att se längre ut och tog av sig skorna och var 10 cm kortare. Eller om han hade axelstoppning under tröjan för att se mer bredaxlad ut? Etc

Så in i helvete jävla pinsamt? Vad är er värsta upplevelse här och vad tycker ni om det?
Citera
2025-07-28, 08:08
Medlem
Turbulentxxxs avatar
Förstår din frustration men den går nog åt båda håll.
Vet en kille som brukade hänga på Studs i Göteborg när det fanns, han hade en lufttorkad salami nedstoppad i brallorna, tänk besvikelsen när damerna fick med honom hem.
Dels inte lika stor balle som utlovat sen luktade skrevet antagligen fan efter att ha haft salamin liggandes där ett par timmar.
Citera
2025-07-28, 08:20
Avstängd
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visningstuben
Men varför ljuger de så jävla mycket om sitt utseende? Fattar de inte hur jävla pinsamt det blir senare när de klär av sig och han ser hur hon egentligen ser ut?

Fattar du inte att de planerar inte att klä av sig framför någon kille?
Citera
2025-07-28, 08:36
Avstängd
67arigGubbes avatar
Sluta stirra på tjejerna på gymmet ditt pervo. Tror dom har den bhn för det är skönt inte för din skull.
Citera
2025-07-28, 10:45
Medlem
Tur att det finns tjejer på gymmet som klär sig som TS beskriver! Vad ska man annars titta på mellan set'n? Jag skiter fullständigt i hur de åstadkommer sitt utseende, för jag är på gymmet för att träna och se resultaten av det, inte för att ragga eller bry mig om hur tjejer ser ut under kläderna. Kan jag sedan vila ögonen på något snyggt, sexigt eller någon som tränar bra mellan mina övningar, är det ett plus.
Dottern till en kollega är gravid i 6e månaden och tränar crossfit i tights och bh med bar mage och resten av kroppen glansig av svett. Fullt program. Vad säger TS om det?
Citera
2025-07-28, 10:58
Medlem
Har hört historier om när det sedan visade sig att killen hade en strumpa innanför byxorna. Eller en jättebanan, en rullad affisch eller Tarzans lian? Eller har han varit ute och fångat en levande svan?
Citera
2025-07-28, 11:26
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Så jävla tröttsamt att kvinnor ljuger om sin kropp med kläder/push up BH

Tja, TS får väl samla ihop gänget och bojkotta brudarna som kör med falsk marknadsföring då. Kanske hjälper, eller inte?
Citera
2025-07-28, 11:51
Medlem
Strodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visningstuben
Jag vet att det inte bara är jag som tycker att det är jävligt tröttsamt med kvinnor som ljuger om sin kropp med att ha på sig vissa typer av kläder.

Exempelvis är gymmet. De kommer in med en sån sport BH/top eller vad det är. Men BHn är för stor, så det ser ut som att hon har en redig hylla. Men när man väl träffar henne utanför gymmet så har hon små bröst/helt platt. Så in i helvete jävla tröttsamt. Tur att man lärde sig snabbt och lade till varandra på snap istället där man tittade innan man träffade henne igen.

Det där med BH är överlag. Jag svär på mitt liv. Jag har en en helt platt brud, med överkropp som en prepubertal 5 årig pojke, men inte en enda lite kurva, ha på sig en bh under en t shirt så att det såg ut som att hon faktiskt hade en stor byst. Nu frågade jag inte om nummer men jag såg henne två dagar efteråt i en annan outfit och hon var PLATT SOM EN PANNKAKA.

Herrejösses. Nu har man iallafall lärt sig.

En annan grej är hur de väljer att klä sig med byxorna och hur de lägger byxlinjen vid midjan. De kan få midjan att se bredare ut genom att ha byxorna högre upp.

Samma med rumpan, de får den att se livlig ut. Som att den putar utåt och har en viss spänst (ni vet, en fin rumpa (i dessa fall inte stor men bra form) som putar utåt och när man smackar lite på den med öppen handflata att den liksom som en trampolin studsar framåt och bakåt) men sen när de är nakna så är den hängig/platt.

Sen egentligen hela smink grejen,

Tänk om en snubbe skulle ha på sig skolyft i sulorna för att se längre ut och tog av sig skorna och var 10 cm kortare. Eller om han hade axelstoppning under tröjan för att se mer bredaxlad ut? Etc

Så in i helvete jävla pinsamt? Vad är er värsta upplevelse här och vad tycker ni om det?

Alla skor har sulor. Du ljuger automatiskt om din höjd såvida du inte går barfota.
Sen klär sig inte/sminkar sig inte tjejer för att catfisha någon snubbe som inte har hjärna nog att förstå vad smink och kläder är.
Tror det är dags för dig att börja leva Amish.
Citera
2025-07-28, 17:11
Medlem
Håller med, helt sjukt. Jävla horor de lurar en bara, fittor. Falsk marknadsföring på högsta nivå.
Citera
2025-07-28, 17:33
Medlem
Stark-Senaps avatar
Jag personligen tycker det är helt perfekt. Fantastiskt!

Påklädda kvinnor är jävligt sexiga med stora pattar, men nakna föredrar jag något mer hanterbart.
Det bästa av två världar det du beskriver.
Citera
2025-07-28, 18:37
Medlem
Varför bry sig om man bara får titta men inte känna?

Om det inte är fallet kan jag förstå varför man kan bli besviken..
Citera
2025-07-28, 18:38
Medlem
Masingas avatar
Glöm inte största lögnen smink. Kolla på detta, herregud.

https://youtube.com/shorts/XCt8gtqd3...ehWA2gX47jqDcM
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in