2025-07-28, 19:10
Medlem
Ja det är rent ut sagt för jävligt. Jag tycker alla killar bör gå samman som en enda arme och göra exakt samma sak tillbaka! Skarva och fyll i och förläng och förstora. Allt!
Enklast för alla är nog att börja med sminket dock, och eventuellt en suspensoar med hutlöst god fyllning.

Eller kan vi bara börja knulla med kläderna på. Tråkig lösning dock.

Håller med dock, man kan verkligen bli lurad.
Kom igen, nu visar vi de jävla ludren Visningstuben! Du låter som en man som kan starta revolutioner om någon.
Citera
2025-07-28, 19:39
Medlem
Onan-erarens avatar
Min syster är sån push upp bh lösögonfransar lösnaglar korsett löshår å 20 ton smink, å så klagar hon att inte karlarna stannar hos henne. Nej för ser dom hur hon egentligen ser ut så flyr dom, falsk marknadsföring kallas det.
Citera
2025-07-28, 19:44
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Ja det är rent ut sagt för jävligt. Jag tycker alla killar bör gå samman som en enda arme och göra exakt samma sak tillbaka! Skarva och fyll i och förläng och förstora. Allt!
Enklast för alla är nog att börja med sminket dock, och eventuellt en suspensoar med hutlöst god fyllning.

Eller kan vi bara börja knulla med kläderna på. Tråkig lösning dock.

Håller med dock, man kan verkligen bli lurad.
Kom igen, nu visar vi de jävla ludren Visningstuben! Du låter som en man som kan starta revolutioner om någon.

Hoppas du är ironisk. Eller tycker du på riktigt att vi män ska sminka oss?
Citera
2025-07-28, 19:44
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visningstuben
Jag vet att det inte bara är jag som tycker att det är jävligt tröttsamt med kvinnor som ljuger om sin kropp med att ha på sig vissa typer av kläder.

Exempelvis är gymmet. De kommer in med en sån sport BH/top eller vad det är. Men BHn är för stor, så det ser ut som att hon har en redig hylla. Men när man väl träffar henne utanför gymmet så har hon små bröst/helt platt. Så in i helvete jävla tröttsamt. Tur att man lärde sig snabbt och lade till varandra på snap istället där man tittade innan man träffade henne igen.

Det där med BH är överlag. Jag svär på mitt liv. Jag har en en helt platt brud, med överkropp som en prepubertal 5 årig pojke, men inte en enda lite kurva, ha på sig en bh under en t shirt så att det såg ut som att hon faktiskt hade en stor byst. Nu frågade jag inte om nummer men jag såg henne två dagar efteråt i en annan outfit och hon var PLATT SOM EN PANNKAKA.

Herrejösses. Nu har man iallafall lärt sig.

En annan grej är hur de väljer att klä sig med byxorna och hur de lägger byxlinjen vid midjan. De kan få midjan att se bredare ut genom att ha byxorna högre upp.

Samma med rumpan, de får den att se livlig ut. Som att den putar utåt och har en viss spänst (ni vet, en fin rumpa (i dessa fall inte stor men bra form) som putar utåt och när man smackar lite på den med öppen handflata att den liksom som en trampolin studsar framåt och bakåt) men sen när de är nakna så är den hängig/platt.

Sen egentligen hela smink grejen,

Men varför ljuger de så jävla mycket om sitt utseende? Fattar de inte hur jävla pinsamt det blir senare när de klär av sig och han ser hur hon egentligen ser ut?

Tänk om en snubbe skulle ha på sig skolyft i sulorna för att se längre ut och tog av sig skorna och var 10 cm kortare. Eller om han hade axelstoppning under tröjan för att se mer bredaxlad ut? Etc

Så in i helvete jävla pinsamt? Vad är er värsta upplevelse här och vad tycker ni om det?

Välkommen till den moderna verkligheten, där kvinnorna är fejk som fan! Finns fan inte en del på dom som är äkta längre!
Citera
2025-07-28, 20:24
Medlem
Om vi alla tänker efter så är kvinnor lögnaktiga idioter som ljuger för det mesta för att hennes känslor är viktigare och moralen slängs i soptunnan, jag vi vet ju alla hur lojala de är...

Allt från filters på mob till hennes utseende och klädsel till social status

De flesta kvinnor är skräp låg kvalitets folk

Har kanske mött 2 som är kvalitet i hela livet resten suger åsna

Kalla mig incel kungen men jag tänker fan säga sanningen vare sig ni gillar det eller ej, jag dör hellre med sanningen livet ut än att simpa för lögner.
Citera
2025-07-28, 20:24
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BENSINO
Om vi alla tänker efter så är kvinnor lögnaktiga idioter som ljuger för det mesta för att hennes känslor är viktigare och moralen slängs i soptunnan, jag vi vet ju alla hur lojala de är...

Allt från filters på mob till hennes utseende och klädsel till social status

De flesta kvinnor är skräp låg kvalitets folk

Har kanske mött 2 som är kvalitet i hela livet resten suger åsna

Kalla mig incel kungen men jag tänker fan säga sanningen vare sig ni gillar det eller ej, jag dör hellre med sanningen livet ut än att simpa för lögner.

Du raderar ut dina gener. Bra där. Darwin awards. Vi klarar oss utan att du fortplantar dig.
Citera
2025-07-28, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du raderar ut dina gener. Bra där. Darwin awards. Vi klarar oss utan att du fortplantar dig.

Precis ha så kul med helvetet på jorden med låg kvalitets människor

Att sätta mina gener i Sverige? Nej tack vill inte att mitt barn ska lida i detta mentalsjukhus till land

Jag raderar mina gener med ett leende på läpparna.

Enjoy the fruits of failure.
Citera
2025-07-28, 20:33
Medlem
Citat:
Jag vet att det inte bara är jag som tycker att det är jävligt tröttsamt med kvinnor som ljuger om sin kropp med att ha på sig vissa typer av kläder.

Exempelvis är gymmet. De kommer in med en sån sport BH/top eller vad det är. Men BHn är för stor, så det ser ut som att hon har en redig hylla. Men när man väl träffar henne utanför gymmet så har hon små bröst/helt platt. Så in i helvete jävla tröttsamt. Tur att man lärde sig snabbt och lade till varandra på snap istället där man tittade innan man träffade henne igen.

Det där med BH är överlag. Jag svär på mitt liv. Jag har en en helt platt brud, med överkropp som en prepubertal 5 årig pojke, men inte en enda lite kurva, ha på sig en bh under en t shirt så att det såg ut som att hon faktiskt hade en stor byst. Nu frågade jag inte om nummer men jag såg henne två dagar efteråt i en annan outfit och hon var PLATT SOM EN PANNKAKA.

En annan grej är hur de väljer att klä sig med byxorna och hur de lägger byxlinjen vid midjan. De kan få midjan att se bredare ut genom att ha byxorna högre upp.

Samma med rumpan, de får den att se livlig ut. Som att den putar utåt och har en viss spänst (ni vet, en fin rumpa (i dessa fall inte stor men bra form) som putar utåt och när man smackar lite på den med öppen handflata att den liksom som en trampolin studsar framåt och bakåt) men sen när de är nakna så är den hängig/platt.

Men varför ljuger de så jävla mycket om sitt utseende? Fattar de inte hur jävla pinsamt det blir senare när de klär av sig och han ser hur hon egentligen ser ut?

Tänk om en snubbe skulle ha på sig skolyft i sulorna för att se längre ut och tog av sig skorna och var 10 cm kortare. Eller om han hade axelstoppning under tröjan för att se mer bredaxlad ut? Etc

Så in i helvete jävla pinsamt? Vad är er värsta upplevelse här och vad tycker ni om det?

Det finns sådana skor som gör män längre.

Det bästa är att vara naturlig.
Citera
2025-07-28, 20:35
Medlem
Citat:

Det kan likaledes vara tröttsamt av att stöta på en mikropenisinnehavare som beter sig som en hulk😁
Citera
2025-07-28, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Glöm inte största lögnen smink. Kolla på detta, herregud.

https://youtube.com/shorts/XCt8gtqd3...ehWA2gX47jqDcM

De där var i det extrema laget. Såg ut som en annan människa efter smink.
Citera
2025-07-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Min syster är sån push upp bh lösögonfransar lösnaglar korsett löshår å 20 ton smink, å så klagar hon att inte karlarna stannar hos henne. Nej för ser dom hur hon egentligen ser ut så flyr dom, falsk marknadsföring kallas det.
Det är bättre med ren naturlighet, i alla lägen! Horisontell, vertikal, upponer you name it

Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Hoppas du är ironisk. Eller tycker du på riktigt att vi män ska sminka oss?
Jag är alltid helt seriös på flashback.
Får tillägga, hade verkligen David Bowie, Robert Smith, Prince plus t ex alla i New York Dolls och alla dessa andra härliga gossar verkligen varit lika kopiöst populära hos damerna utan sminket?
Asså, jag betvivlar det.
Citera
2025-07-28, 21:10
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Tråkigt att det kan bli så...
Så inte ens när hon visar upp och bjuder ut "varorna" hon fått av sin natur stannar männen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in