2025-07-29, 09:10
Bannlyst
Push up kan dock göra sig riktigt illa på kvinnor med stora bröst. Såg en igår med linne och push up, men ganska stora bröst. Klyftan var så avlång att det inte var klädsamt. En push up trycker ihop brösten från sidorna, och därför blir klyftan avlång om man har stora bröst.
Citera
2025-07-29, 14:07
Medlem
RobbanUCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Jag har sagt till henne att behålla allt på om hon får en karl, visa dig inte naturlig i 40 års ålder för det gillar ingen, speciellt inte rika män, sov med allt på.
Kanske bättre om hon satsar på en man som vill ha fitta pattar och knulla, och det utan en massa smink kladd och fusk?
Citera
2025-07-29, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Ja det vore konstigt om var och varannan tjej helt plötsligt fått såna rövar naturligt.
Ja. Det vore en önskedröm för många att få det, utan att spendera timmar på gym.
Citera
2025-07-29, 18:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Funky-monkey
Push up kan dock göra sig riktigt illa på kvinnor med stora bröst. Såg en igår med linne och push up, men ganska stora bröst. Klyftan var så avlång att det inte var klädsamt. En push up trycker ihop brösten från sidorna, och därför blir klyftan avlång om man har stora bröst.

Låter ju jättesexigt.
Citera
2025-07-29, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Låter ju jättesexigt.
Ja visst, skapar illusionen av två hängbröst. Men tycker man det är sexigt så…ja
Citera
2025-07-29, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Power of makeup. Bli inte catfishade därute grabbar

Jag gissar att den där videon var AI genererad.
Citera
2025-07-29, 21:21
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Jag gissar att den där videon var AI genererad.
Inte omöjligt, man vet aldrig nuförtiden.
Citera
2025-07-30, 12:08
Medlem
Tror den här tråden mest skvallrar om hur lätt oerfarna män går igång på utseende allena.

Kolla in följande bild, samma tjej i båda rutorna, där hon gjort sig ful i den ena och snygg i den andra. Men det är ju samma person! Skulle dock varit intressant med en vardagsbild av samma tjej.

https://pleated-jeans.com/wp-content...ces-pics-6.jpg

Fundera.. Snygg tjej vars personlighet skär sig med din, ständigt gnissel å bekymmer. Eller mindre snygg där ni närmast är soulmates, både din bästa kompis och älskarinna där du njuter av hennes njutning, där små skillnader snarare kompletterar än krockar.
Senast redigerad av Goobleyzook 2025-07-30 kl. 12:12. Anledning: Tryckfelsnisse
Citera
2025-07-30, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CuriousMind69
Och är någon äkta så är man ”ful jävla kossa” istället. Så damn if you do, damn if you don’t.
Håller med. Och en sak till man får ha med i den här diskussionen är att det för män är helt acceptabelt att ha lösa plagg som döljer kroppen. Kvinnor förväntas ha tajta kläder som exponerar kroppen på ett annat sätt.

Citat:
Men helt ärligt, vi är ändå landet lagom så det är ju ändå bättre med lagom smink och styling. Hade bara önskat att männen också jobbade lite mer på att de bra ut. Lite skincare rutin skulle göra de flesta gott. Och en vända med pincetten i unibrownet.
Det går att ordna, men den tjej som vill att jag ska se ut på ett sådant sätt får fixa det på mig.

Tror faktiskt aldrig jag har ställt några önskemål om att min tjej ska göra något för sitt utseende. Vill hon gå omkring i mjukisar utan smink så är det helt ok för min del, och till och med det jag föredrar. När jag har fått frågan om jag föredrar rakad fitta så har jag sagt att jag föredrar om själva blygdläpparna är rakade om man ska vara där och slicka, men jag förväntar mig det inte.
Citera
2025-08-01, 00:13
Medlem
Känns inge riktigt som du har fattat definitionen av ordet ”ljuga”.
Jag tror att män behöver inse att allt kvinnor gör här i livet är inte för er. Man sätter på dig de kläder man själv vill ha och känner sig fin och bekväm i. Man sminkar sig så som man vill. Vad ni tror eller inte tror om ens kropp eller utseende eller whatever spelar ingen roll. Kvinnor skiter fullständigt i 98% av alla män och vad de tycker och tänker.
Citera
2025-08-01, 04:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caja
Känns inge riktigt som du har fattat definitionen av ordet ”ljuga”.
Jag tror att män behöver inse att allt kvinnor gör här i livet är inte för er. Man sätter på dig de kläder man själv vill ha och känner sig fin och bekväm i. Man sminkar sig så som man vill. Vad ni tror eller inte tror om ens kropp eller utseende eller whatever spelar ingen roll. Kvinnor skiter fullständigt i 98% av alla män och vad de tycker och tänker.
Det här. Alltid varit så.
Killar behöver man inte anstränga sig för, bortkastad energi. Goes both ways.

När jag släppte allt vad smink och sånt hette fick jag en helt annan uppskattning. Då plötsligt var man såååå fin för såååå många. Otroligt roligt
Citera
2025-08-01, 07:40
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Så jävla tröttsamt att kvinnor ljuger om sin kropp med kläder/push up BH

Vad jag kan komma ihåg så har jag då aldrig blivit så besviken när jag åkte hem med någon för att göka och kläderna åkte av så att jag bara drog. Man vet ju liksom innan, litet arsle på krogen - lite större arsle hemma, och stort arsle på krogen - gigantiskt arsle hemma. Och så pattarna, mer regel än undantag att ett par rejäla pattar på krogen blev jävligt långa när de väl kom ut i friheten. Och angående smink så är det säkraste kortet att välja någon mörkare kvinna, de har oftast bra naturliga färger. Så bruschor, mörkt och slankt alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in