Citat:
Ursprungligen postat av
CuriousMind69
Och är någon äkta så är man ”ful jävla kossa” istället. Så damn if you do, damn if you don’t.
Håller med. Och en sak till man får ha med i den här diskussionen är att det för män är helt acceptabelt att ha lösa plagg som döljer kroppen. Kvinnor förväntas ha tajta kläder som exponerar kroppen på ett annat sätt.
Citat:
Men helt ärligt, vi är ändå landet lagom så det är ju ändå bättre med lagom smink och styling. Hade bara önskat att männen också jobbade lite mer på att de bra ut. Lite skincare rutin skulle göra de flesta gott. Och en vända med pincetten i unibrownet.
Det går att ordna, men den tjej som vill att jag ska se ut på ett sådant sätt får fixa det på mig.
Tror faktiskt aldrig jag har ställt några önskemål om att min tjej ska göra något för sitt utseende. Vill hon gå omkring i mjukisar utan smink så är det helt ok för min del, och till och med det jag föredrar. När jag har fått frågan om jag föredrar rakad fitta så har jag sagt att jag föredrar om själva blygdläpparna är rakade om man ska vara där och slicka, men jag förväntar mig det inte.