2025-06-28, 11:15
Medlem
Mr.Swedens avatar
Man kan också fråga sig om Socialdemokraterna äntligen satt en spärr vad gäller numerären gapiga kvinnor utom kontroll i partiet. Magdalena Anderson, Strandhäll och Hallengren fyllde den kvoten väl och ska Laven Redar in måste någon av de övriga gå. Att lyssna på S-hoppet Laven Redars intervjuer med Wiktor Barth-Kron och Kvartal visar en osympatisk gaphals utan chans att nå toppen.
Citera
2025-06-28, 11:16
Medlem
SamuraiBennys avatar
Mitt liv som total nykterist för ett plötsligt avbräck, detta skall firas med lådvin <3
Citera
2025-06-28, 11:18
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Rätt märklig figur. Men hon ska ha heder för hur hon byte fot i ”trans”frågan och att hon dessutom erkände att hon varit ute och cyklat.
Citera
2025-06-28, 11:22
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AskMeAboutJesus
Ännu en kvinnlig vänsterpolitiker som lämnar på grund av hat och hot. Jag tror att det är en organiserad verksamhet.
Tror snarare att hon kommer att poppa upp hos någon av de PR-byråer som ständigt rör sig i maktens korridorer.
Hon behöver inte uträtta speciellt mycket framgent (heller) för hon kan leva på politikerpensionen och ha ett AB som cashar in klirret från PR-byrån.
Citera
2025-06-28, 11:24
Medlem
Korv-Bajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Kom ihåg: Politiker som Strandhäll kan gå i pension vid 50 och få full ersättning livet ut.

Annika Strandhäll är född den 31 juli 1975. Innebär att hon fyller 50 år om en månad.

Att hon slutar nu ser inte ut att vara en slump. Tänker hon suga ut försörjning från staten resten av livet? Är det rättvist mot oss andra som måste arbeta till vi blir 67-68?

Rätt bra investering för svenska staten om du frågar mig.
Citera
2025-06-28, 11:26
Medlem
Ichwills avatar
Måtte hon inte sluta twittra på fyllan, hon har gett mig många goda skratt i hennes inlägg.
Citera
2025-06-28, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Ryktet säger att Mogge är synnerligen välhängd. Likaså sägs att Strandhäll visserligen är synnerligen korkad men helt fantastisk i sängen. En ”erotisk vulkan helt utan hämningar”.

Jag måste erkänna att jag tycker att Strandhäll är ganska raffig och jag förstår att Mogge tog chansen när hon släppte till.
Oavsett vad Annika och Morgan hittat på under sin fritid så minns jag att båda två var föremål för riksdagens misstroendeförklaring med ett par års mellanrum. För att en misstroendeomröstning ska väckas krävs att man misskött eller anses ha misskött sitt ämbete gravt.

Det är ovanligt att statsråd blir föremål för denna prövning så i det avseendet är Annikas och Morgans förhållande unikt.
Citera
2025-06-28, 11:31
Medlem
Mr.Swedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Tror snarare att hon kommer att poppa upp hos någon av de PR-byråer som ständigt rör sig i maktens korridorer.
Hon behöver inte uträtta speciellt mycket framgent (heller) för hon kan leva på politikerpensionen och ha ett AB som cashar in klirret från PR-byrån.
Annie Lööf fick något påhugg för en pr byrå men skulle inte göra något, de var bara ute efter hennes adressbok.
Citera
2025-06-28, 11:35
Medlem
TeEsErs avatar
Jag tror inte att Strandhäll är attraktiv för PR- eller lobbybranschen. Tror mer på att hon får en lagom ansträngande ledningspost i något förbund/organisation knutet till S.
Citera
2025-06-28, 11:36
Medlem
Tänk om Jonna Sima kunde ta över efter Strandhäll. Lika snygg och minst lika korkad.
Citera
2025-06-28, 11:37
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Sweden
Annie Lööf fick något påhugg för en pr byrå men skulle inte göra något, de var bara ute efter hennes adressbok.
Så är det väl med alla som verkat inom politiken och går till någon av alla dessa PR-konsulter?
Vad har Göran P presterat för utom att peka på vilka personer det går att manipulerat (övertala) i en viss fråga?
Citera
2025-06-28, 11:40
Medlem
hakanthebs avatar
Tack gode gud. (om man nu får säga så)
Med hennes IQ som ligger på närmare 46, så vi ska alla vara glada för att hon försvinner från offentligheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in