• 1
  • 2
2025-06-21, 23:19
Varför kan inte en moderator försöka ens att lägga en tråd som faktiskt har intresse i dess rätta forum??

Har sett 2 nu bara under 2 dagar med närmare 100 interaktioner var som hamnat i papperskorgen pga "fel forum" detta är så jävla destruktivt för detta forum.. Om det inte är en uppenbar skitpost och istället något som istället engagerar folk, kan inte moderatorer då placera det inlägget på rätt plats (eller vet de ens själva vad som är rätt plats?) i stället för att kasta det i papperskorgen??

Som sagt detta beteende är självdestruktivt!

Edit: Jag har själv lagt ämnen i fel forum del, i vissa fall har en moderator flyttat den till rätt forum, men mestadels har hamnat i Papperskorgen...
Senast redigerad av Kalk-Allan 2025-06-21 kl. 23:26.
2025-06-21, 23:26
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Varför kan inte en moderator försöka ens att lägga en tråd som faktiskt har intresse i dess rätta forum??

Har sett 2 nu bara under 2 dagar med närmare 100 interaktioner var som hamnat i papperskorgen pga "fel forum" detta är så jävla destruktivt för detta forum.. Om det inte är en uppenbar skitpost och istället något som istället engagerar folk, kan inte moderatorer då placera det inlägget på rätt plats (eller vet de ens själva vad som är rätt plats?) i stället för att kasta det i papperskorgen??

Som sagt detta beteende är självdestruktivt!

(FB) Varning! Papperskorgen har för HÖG kvalitet! HJÄLP!!!
I den här tråden kan du länka dessa trådar, då kommer Admin att titta på dem och sedan fatta ett beslut.
2025-06-21, 23:28
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
(FB) Varning! Papperskorgen har för HÖG kvalitet! HJÄLP!!!
I den här tråden kan du länka dessa trådar, då kommer Admin att titta på dem och sedan fatta ett beslut.
Jo jag vet att den existerar, men om ett inlägg är legitimt, och engagerar folk och inte bara skräp i TS, så bör en kompetent moderator kunna flytta det till korrekt forum, eller?

Edit: I många fall är det hårfint vilken forum del som ska användas, och om då en tråd är intressant om får säg 100 interaktioner och sedan slängs i Papperskorgen...
2025-06-21, 23:49
Moderator
pudelluss avatar
Är det de här trådarna det gäller?
(FB) Varför har vänstern snöat in på just palestinierna?
(FB) Ditt bostadsvärde kan sjunka med 50 procent inom ett par år
2025-06-22, 00:34
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus
Den första var en av dem
2025-06-22, 00:39
Citat:
Ursprungligen postat av hallalingen
Det är väldigt många inlägg som plockas bort. Jag har drabbats ett antal gånger trots att det funnits liknande och ibland värre inlägg som postats.
Moderatorerna är definitivt inte objektiva. Detta inlägg lär väl tas bort illa kvickt
Ja så kan det vara, vet inte vilket arbetsbelastning moderatorerna har eller om de får betalt för deras arbete. Men att alltid ta den enkla vägen = Papperskorgen känns inte seriöst
2025-06-22, 00:42
Citat:
Ursprungligen postat av Hogerfotad
Kan det vara sponsorer som styr?
Kanske, men jag tror det mest är lathet, eller ja moderatorerna gör säkert detta oavlönat och på sin fritid , men ja jag vet inte.
2025-06-22, 00:43
Medlem
IRMEs avatar
Papperskorgen ska väl bara vara sådant som är enbart trams eller spam osv. Jag håller helt med. Jag har nyligen i flera olika trådar haft spännande viktiga och lärorika debatter om viktiga ämnen varpå man inte kan fortsätta diskussionen för tråden är i papperskorgen.

Vad är problemet? Man blir less och önskar att någon tog yttrandefrihet på allvar.
2025-06-22, 00:47
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKonstig
Sist jag kritiserade och ställde frågor som dessutom följde reglerna blev jag avstängd i 2 veckor.

Jag är övertygad om att sponsorerna styr! Innan vi blev bombarderade med reklam så kunde man säga vad som helst så länge det inte bröt mot Svea rikes lagar.
Då får det bli så, men någon måste ju för fan säga något, om det blir jag som får bära hundhuvudet så får det bli så. Men att kasta en konversation med 100+ interaktioner i Papperskorgen pga fel forum del.. NEJ det är fel såvida det inte är bara trams....
2025-06-22, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pudellus

Ämnet för den första tråden finns det redan ett tiotal trådar om:
2025-06-22, 02:03
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Ämnet för den första tråden finns det redan ett tiotal trådar om:
Eh nä, det var bara en av dessa trådar jag reagerade på
2025-06-22, 02:35
Medlem
Sababas avatar
Har man varit aktiv ett tag så blir man trött på tusende tråden om bästa sättet att rengöra anus efter man bajsat eller bästa köttfärssåsen / carbonaran.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in