Citat:
Ursprungligen postat av
Kalk-Allan
Varför kan inte en moderator försöka ens att lägga en tråd som faktiskt har intresse i dess rätta forum??
Har sett 2 nu bara under 2 dagar med närmare 100 interaktioner var som hamnat i papperskorgen pga "fel forum" detta är så jävla destruktivt för detta forum.. Om det inte är en uppenbar skitpost och istället något som istället engagerar folk, kan inte moderatorer då placera det inlägget på rätt plats (eller vet de ens själva vad som är rätt plats?) i stället för att kasta det i papperskorgen??
Som sagt detta beteende är självdestruktivt!
Edit: Jag har själv lagt ämnen i fel forum del, i vissa fall har en moderator flyttat den till rätt forum, men mestadels har hamnat i Papperskorgen...
Jag vet inte varför du startar en ny tråd när det redan finns en tråd i detta ämne.
(FB) Varning! Papperskorgen har för HÖG kvalitet! HJÄLP!!!
Eftersom tråden jag hänvisar till är en skattjakt där vi letar efter trådar som hamnat i Papperskorgen felaktigt, så bör alla fynd postas i skattjaktstråden som jag hänvisar till.
Jag ogillar normalt samlingstrådar och är sällan förtjust i att nya trådar blir låsta med hänvisning till att det redan finns en tråd i ämnet. Men denna trådstart fyller verkligen noll värde. Så ironiskt nog så passar tråden du startade i Papperskorgen, men jag nöjer mig med att låsa den.
Har du klagomål om att kvalitetstrådar flyttas till Papperskorgen så får du gärna hjälpa mig i mitt arbete, och uppmärksamma dina fynd i tråden jag hänvisade till.
admin