• 4
  • 5
2025-06-23, 13:38
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Jag har faktiskt aldrig gjort det i mina fall pga att jag inte orkar gå igenom någon process, varför ska det ens behöva vara en process? Känns som ett rättsfall, jag ska lägga fram bevis för min tråds existens?

Det behöver inte handla om en jätteprocess. En enkel fråga som får ett svar. Vi vill faktiskt hjälpa till.
2025-06-23, 13:38
Avstängd
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Bra filosofisk fråga. Man skulle ju kunna tänka sig att du ställer en fråga som jag inte vet svaret på men som jag gör en kvalificerad gissning på, utan att du frågar eller jag berättar att det är just ett sofistikerat antagande från min sida.

Då blir det ju tvetydigt. Mitt uppsåt är inte att ljuga men det kommer uppfattas så av dig om det jag säger inte stämmer.

Nej, jag skulle naturligtvis inte påstå att du ljuger en sån gång! Däremot kanske påpeka att du har fel, om jag anser att du har det.
2025-06-23, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Nej, jag skulle naturligtvis inte påstå att du ljuger en sån gång! Däremot kanske påpeka att du har fel, om jag anser att du har det.

förstår. men utgå från att du när du ställer frågan förutsätter att jag vet svaret på frågan. då kanske du tänker, fan den jäveln drar valser för mig! och jag kanske tänker att det är bättre med en kvalificerad gissning (även om den är fel) än att inte svara alls och framstå som dum/okunnig.
2025-06-23, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Flera av de trådar du nämner är inte ens i närheten.

Skillnaden är hårfin. Finns hur många trådar som helst på temat "Varför gillar vänstern Palestina är de inte hycklare som gillar islamister?"
2025-06-23, 17:51
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Jag håller med. Har dels varit med om det personligen att många av mina trådar oförklarligt gått i sopnedkastet och dels när jag letat efter trådar som är helt ok så hittar jag dem i papperskorgen. Tråkigt. Skäms på de som bestämmer.

Kikade på dina trådstarter, det är inte många av dem som hamnat i papperskorgen - i de fall de gjort det står det klart och tydligt i korgningsmeddelandet varför.
2025-06-23, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Kikade på dina trådstarter, det är inte många av dem som hamnat i papperskorgen - i de fall de gjort det står det klart och tydligt i korgningsmeddelandet varför.

Fast jag upplever det så även om det bara handlar om en handfull totalt genom åren. Jag har alltid seriösa trådstarter om än med lite humor och glimten i ögat (vilket jag tror du inser).
Så varje gång jag blivit refuserad har jag tagit det hårt (och till viss del personligt).

Edit. Kollade igenom mina ts nu och det är faktiskt betydligt mer än en handfull så jag måste tyvärr nog ge mig själv rätt i detta fallet. Det refuseras alldeles för mycket och för hårt. Jag kan inte se något trams eller dylikt i mina ts utan det är genuina funderingar och frågeställningar som jag framfört. Sen är jag högst medveten om att jag har ett lite speciellt språk men det är med avsikt för att väcka läsarens intresse. Möjligt att detta kan vara till nackdel för mig...
Senast redigerad av DurexPlayHeat 2025-06-23 kl. 20:24.
2025-06-25, 10:46
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Varför kan inte en moderator försöka ens att lägga en tråd som faktiskt har intresse i dess rätta forum??

Har sett 2 nu bara under 2 dagar med närmare 100 interaktioner var som hamnat i papperskorgen pga "fel forum" detta är så jävla destruktivt för detta forum.. Om det inte är en uppenbar skitpost och istället något som istället engagerar folk, kan inte moderatorer då placera det inlägget på rätt plats (eller vet de ens själva vad som är rätt plats?) i stället för att kasta det i papperskorgen??

Som sagt detta beteende är självdestruktivt!

Edit: Jag har själv lagt ämnen i fel forum del, i vissa fall har en moderator flyttat den till rätt forum, men mestadels har hamnat i Papperskorgen...

Jag vet inte varför du startar en ny tråd när det redan finns en tråd i detta ämne.

(FB) Varning! Papperskorgen har för HÖG kvalitet! HJÄLP!!!

Eftersom tråden jag hänvisar till är en skattjakt där vi letar efter trådar som hamnat i Papperskorgen felaktigt, så bör alla fynd postas i skattjaktstråden som jag hänvisar till.

Jag ogillar normalt samlingstrådar och är sällan förtjust i att nya trådar blir låsta med hänvisning till att det redan finns en tråd i ämnet. Men denna trådstart fyller verkligen noll värde. Så ironiskt nog så passar tråden du startade i Papperskorgen, men jag nöjer mig med att låsa den.

Har du klagomål om att kvalitetstrådar flyttas till Papperskorgen så får du gärna hjälpa mig i mitt arbete, och uppmärksamma dina fynd i tråden jag hänvisade till.

admin
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in