Citat:
Sv: Tråd stängd
Citat:
Ursprungligen postat av Etanthegreat
Du kan givetvis inte ta bort en tråd som diskuterar en grupp i allmänhet? Det finns ingen regel som säger att jag inte kan diskutera tex medlemmar i stort eller moderatorer i stort.
Du har startat liknande trådar innan och fått dem korgade, så du bör veta att trådar om andra användare inte är tillåtna. Dylika trådar kan lätt bli 1,06 fällor dessutom.
I övrigt hänvisar jag dig till en klagomålstråd, bifoga bara vår konversation till den.
MVH
Maviel
2. Diskutera sub-gruppen autister som drar sig till att kontrollera andra
3. Visa på den veritabla echo-chamber som skapas med dessa individer oavsett var det sker
Detta på forumet för psykologi, där att både identifiera autism, diskutera effekt, och beteenden hör hemma. Maviel hävdar att man inte får diskutera några medlemmar alls, vilket är givetvis orimligt. Speciellt eftersom ingen individ nämns utan en subgrupp.
Maviel har alltså gjort det omöjligt att diskutera moderatorer som grupp, och vad för korrelationer man kan se i stort.
Hur kan detta tillåtas?