Citat:
Ursprungligen postat av
Nospheratu
Killar, i synnerhet unga killar, snackar så in åt helvete mycket skit om hur jävla mycket de knullar med sjukt snygga brudar till höger och vänster.
Ja, det mesta var ju bara skryt.
Dock hade jag ett par polare som hade flickvänner som de låg med redan i typ åttan, och de blev direkt populära hos tjejerna eftersom de var sexuellt erfarna och bevisligen visste hur man kysstes. De blev snabbt besatta av att ragga, och förhållandena blev många och korta. Åkte man någonstans tillsammans med dem, så dröjde det typ 24 timmar innan de hade en ny "flickvän" eller tjej på gång där man var.
Mönstret var lite att de snabbt hamnade i säng med tjejerna, sedan var de osams med tjejen efter bara några dagar. De var inte ens 20 när de började utveckla någon sorts mild misogyni, där där tjejerna bara var horor. Könsöverskridande relationer för dem verkade bara blir en maktkamp. Tjejer för dem, var bara golddiggers som "slog klorna" i deras polare.
När jag väl inledde mitt första riktiga förhållande, så skrattade de cyniskt åt mig och min idealism. Vad visste jag om brudar, liksom? Då hade de haft ett trettiotal sexpartners, där jag haft typ en och en halv.
De här killarna krisade verkligen när de började närma sig medelåldern, när de inte var söta och roliga längre. De hade helt enkelt struntat i att slipa sina social skills gentemot personer av samma kön, eftersom de hela livet fokuserat på att lägra tjejer.