2025-05-24, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CriDuCoeur
Låter som något skrivet på en kaffekopp.

Möjligt men det är sant
Citera
2025-05-24, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avec
Möjligt men det är sant

Men gud, sorry. Haha. Såg nu det där såg jävligt elakt ut. 🙈 var inte menat så, var lite stukad och när jag rökt gräs glömmer jag ofta emojis och då kan text se lite fel ut. Haha. Fick bara upp en syn framför ögonen av en kopp med det skrivet på när jag läste 😂
Citera
2025-05-24, 21:53
Avstängd
Fader.Runkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talentforlife
Det du skriver är så slående likt hur jag känner.
Är själv oskuld i 35-årsåldern, men heller inte asexuell men saknar ej mest sex i livet.
Utan det är närheten, sen att ha någon att kämpa för som bryr sig och uppmuntrar en.
Har själv vidareutbildat mig och känner som dig ingen glädje eller lycka över något längre.
Som att allt känns meningslöst när man inte har nån att dela livet med.
Ja det är förjävligt att vi är i den här situationen. Jag hade en stor och omfattande tentamen nu för några veckor sedan som jag blev godkänd i. Men kände ingenting. Istället för att som de andra bli glad och fira det så var det bara ett axelryck och att gå vidare. All glädje är i princip borta, jag fick låtsas le och vara glad. Det värsta är när man hör andra studenter som pratar om sina resor de gör med sina partners mellan varven. Åker skidor, åker till Milano, åker till Spanien. Kommer tillbaks till plugget bruna och med massa att berätta - främst till sina vänner men man överhör en del. Själv har man trampat gator och i bästa fall tränat. Träning och musik är det sista kvar i livet som ger någon form av tillfredsställelse.
Citera
2025-05-24, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Softpotatis
Nä! faktiskt saknar jag inget av det där...massa felbeslut vilket skapade dåliga ekonomiska beslut! Just knullandet gick dock lysande såpass bra att jag på riktigt kände mig som en hora jag satte bokstavligen på allt....vilket inte är något att sträva efter ..det gick så långt att jag inte ens kunde gå på vissa uteställen utan att någon skulle komma fram och ville knulla ryktet var typ horbocken eller var sur för att man inte hört av sig....det slutade med att jag var tvungen att flytta och då pratar vi ändå om Sveriges största stad ..så nä bättre att knulla med kvalitet istället för kvantitet!

Låter ju som en dröm ju! Skulle hellre ha haft möjligheten att knulla 500 brudar än att ha ett toppjobb.
Citera
2025-05-24, 22:29
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanochapelsinen
Låter ju som en dröm ju! Skulle hellre ha haft möjligheten att knulla 500 brudar än att ha ett toppjobb.
Detta är Flashback, detta är säkerligen en incel som skriver om sina fantasier, jag däremot var en sådan snubbe. Jag blev tom i princip våldtagen av brudar 2ggr i fyllan, de fick kuken att stå och tog den...
Senast redigerad av Kalk-Allan 2025-05-24 kl. 22:31.
Citera
2025-05-24, 22:33
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Nej det är ingen dröm, det är en resa ner i helvetet
Citera
2025-05-24, 22:34
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fader.Runka
Ja det är förjävligt att vi är i den här situationen. Jag hade en stor och omfattande tentamen nu för några veckor sedan som jag blev godkänd i. Men kände ingenting. Istället för att som de andra bli glad och fira det så var det bara ett axelryck och att gå vidare. All glädje är i princip borta, jag fick låtsas le och vara glad. Det värsta är när man hör andra studenter som pratar om sina resor de gör med sina partners mellan varven. Åker skidor, åker till Milano, åker till Spanien. Kommer tillbaks till plugget bruna och med massa att berätta - främst till sina vänner men man överhör en del. Själv har man trampat gator och i bästa fall tränat. Träning och musik är det sista kvar i livet som ger någon form av tillfredsställelse.
Var glad åt det du lyckats med, det finns ingen glädje efteråt att lyckats lägra en kvinna...
Citera
2025-05-24, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalk-Allan
Nej det är ingen dröm, det är en resa ner i helvetet

Menar du att alla manliga porrstjärnor inte njuter av livet?
Citera
2025-05-25, 00:07
Medlem
Kalk-Allans avatar
Citat:
Menar du att alla manliga porrstjärnor inte njuter av livet?
Det gör de säkert, men jag levde livet som TS skrev han saknade i början av tråden, vad har det lett mig till? Total misär..
Citera
2025-05-25, 01:05
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fader.Runka
Jag kommer nog inte fixa nått alls tyvärr på den fronten. Men det är ok, man får försöka släppa det och leva vidare.

Sätt in en annons på bodycontact.com eller vad det heter. Många kvinnor har ingen eller liten erfarenhet av sex och känner sig nog bekväm med en som du. Ta det lugnt. Ta en promenad eller en kopp kaffe på stan som första träff, inga krav. Lycka till.
Citera
2025-05-25, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guldduscharn
Jag håller med dig i sak, men jag tror det i hög utsträckning handlar om att många sitter med en långvarig känsla av att ha tappat gnistan för att prova nytt och utforska på grund av att heltidsjobbet, pendlingen och små barn äter upp det mesta av ens energi. Sedan känner jag ju inte alls samma behov av "nytt" nu; en till nackdel med att vara ungdom var ju att man blev uttråkad så himla lätt, det behövde hända något precis varje helg för att livet skulle kännas uthärdligt. Jag kan uppskatta den enkla stillsamheten i vardagen på ett helt annat sätt. Men ja, hela fenomenet "peaked in high school" finns definitivt och är verkligen patetiskt att se, personerna som av både äkta och inbillade skäl ser tillbaka på tonåren som höjdpunkten i sina liv har verkligen kört fast på ett ohälsosamt sätt. Nedan har vi andra änden skalan:

Här har vi motsatsen till peaked in high school, någon inte njöt av sin ungdom alls och som nu fastnat i livet och har idéer om att om bara deras ungdomstid hade gått till på "rätt sätt" hade deras liv inte varit så otillfredsställande nu. Jag hade länge ett närmast vetenskapligt intresse för incels och märkte att just detta med att aldrig ha fått uppleva någon inbillad "ren" ungdomskärlek (dvs ligga med en 15-årig oskuld), och att aldrig ha fått vara en högstatusindivid under tonåren, var frekvent återkommande teman.

Så du tror på riktigt att ens tonårstid inte påverkar en i vuxen ålder?

Får du knulla mycket när du är tonåring så kommer dit sex och kärleksliv förmodligen se helt annorlunda ut än um du inte hade fått knulla alls.

Jag tror absolut att mot tliv hade sett lite annorlunda ut idag när det kommer till sex och tjejer om jag fått ligga som tonåring.
Betyder det att jag tror att jag idag hade varit nån jävla don juan och knullat brudar på löpande band? Absolut inte.
Men hade förmodligen haft ett mer normalt förhållningssätt till kvinnor,relationer,och sex.
Är väl inte så svårt att inse det?
Citera
2025-05-25, 01:50
Avstängd
Fader.Runkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungsving
Sätt in en annons på bodycontact.com eller vad det heter. Många kvinnor har ingen eller liten erfarenhet av sex och känner sig nog bekväm med en som du. Ta det lugnt. Ta en promenad eller en kopp kaffe på stan som första träff, inga krav. Lycka till.
Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in