Citat:
Ursprungligen postat av
Ysuldur
Nu är jag så lost i hur det funkar, hur man beter sig och vad som är rimligt att förvänta sig. Bland annat. Är helt enkelt förvirrad.
Det kan väl fungerande lite som man vill, finns väl inga regler? Du träffade en man på 2 dejter och blev knullad på båda. Lite koll verkar du ju ha på hur det funkar?
Citat:
Har träffat en man på två dejter där han tagit initiativ till båda. Andra dejten kändes väldigt bra och det upplevdes ömsesidigt. Efteråt upplever jag honom som lite avståndstagande
Han känner väl sig färdig med dig och har dig som ett extrakort om han skulle bli kåt nån dag?
Citat:
. Jag frågade om han ville ses igen och det sa han att han ville, men han har inte gett förslag på tid. Snart en vecka sedan senaste dejten.
Han har skrivit/skickat bilder sporadiskt men mer sällan och svarat långsammare
Vadå för bilder?
.
Citat:
Jag förstår att jag kanske borde ta hinten men tycker det är märkligt att svara att man gärna går på en tredje dejt om man inte menar det.
Är människor så här kassa på att vara ärliga och tydliga med vad de vill?
Du känner väl han bättre än någon på Flashback? Nej han representerar inte alla människor i världen.
Citat:
Jag orkar inte analysera vad han tänker osv men skulle vilja veta om det blir något eller inte.
Kanske du ska börja analysera själv istället för att låta Flashback som inte känner någon av er att analysera, din idiot?
Citat:
Vad är bäst att göra? Acceptera tystnaden som ett svar eller be om tydlighet?
Bestäm själv? Vet du ens vilka du pratar med på Flashback? Det skulle kunna vara feta äckliga oskulds "gurra" Som skriver massa råd
Citat:
Redan trött på dejtingen och funderar på att ge upp skiten helt ett tag om kommunikationen ska vara så här krånglig.
Yeah sure, I vadå, en vecka max.
Jag har inget råd att ge dig, mer än att majoriteten av flashbackare inte är kompetenta nog som rådgivare