2025-05-22, 15:12
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Jag har träffat henne i Almedalen. Hon är ateist, vilket man iofs kan tycka är märkligt när det handlar om en representant för Kristdemokraterna. Hon gillar tänkare som Christoffer Hitchens och Richard Dawkins. Men du har rätt i att hon inte är det minsta judisk.
Ojdå, ateist? Inte bara icke-troende? Intressant, då är hon bara en radikal judefanatiker i mina ögon. Verkligen märklig representant isf...

Man lär så länge man lever
Citera
2025-05-22, 15:13
Medlem
dansquelcass avatar
Det är mer som talar för att rumänskan är den skyldige varför inget har skett än.

Men den belgiska polisen borde kontakta den svenska när det är dags.

Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Hoppas dom stänger av & kastar ut den där bråkande kaos Vänsterpartisten.
Citera
2025-05-22, 15:14
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2

Min känsla är att nog inte är så oskyldig som hon utger sig för att vara för då hade hon nog inte lämnat EU-parlamentet. Måwes och Buschs "är rädd", "mår dåligt", och säkert snart också "har gråtit" och "legat sömnlös" är klassiker som alla kvinnor kör med. Särskilt om det skulle visa sig att den person hon bråkat med är en snubbe.

Känns som en helt normal reaktion.

Om jag hade blivit påhoppad av en arabisk skräck-kommunist i korridoren när jag var på väg till ett jobbmöte hade jag nog också varit ganska skakis efteråt.
Citera
2025-05-22, 15:14
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Brysselbaserade Euractive, som bevakar EU-parlamentet, nämner inga namn, men säger att det handlar om en vänsterpartistisk "staffer" som beskrivs som "a Swede of Middle Eastern descent". Endast en peson stämmer in på detta, nämligen palestinskan Yusra Imsheiel.

https://www.euractiv.com/section/pol...eu-parliament/

Hon benämns som rådgivare. Borde då väl mer stått political advisor. Staffer är ju mer en som hämtar kaffe. Men japp om är den enda så är det ju inte svårt att lista ut. Men kan ju vara en som inte ens står med på någon lista utan mer en springkalle bara.
Citera
2025-05-22, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsGeorge
Extremt talande.

Kan du förklara vad som är talande?
Citera
2025-05-22, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Den som tror på vänster terroristen före Alice är ju totalt hjärndöda.

Vänstern är hotad av Alice och ville röja bort henne, men som tur är inte vänstern några genier och missade att det fanns kameror .

Vänstern bör snart terrorklassas och riket bör stämpla partiet som nazister och antisemiter.

Vänstern tilsammans med MP
Citera
2025-05-22, 15:18
Medlem
dansquelcass avatar
Mycket tyder på att det var därför rumänskan gick till attack för hur som helst så är offret bara en rådgivare som har noll betydelse i hennes rang.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon benämns som rådgivare. Borde då väl mer stått political advisor. Staffer är ju mer en som hämtar kaffe. Men japp om är den enda så är det ju inte svårt att lista ut. Men kan ju vara en som inte ens står med på någon lista utan mer en springkalle bara.
Citera
2025-05-22, 15:20
Medlem
One2Manys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dansquelcas
Det är mer som talar för att rumänskan är den skyldige varför inget har skett än.

Men den belgiska polisen borde kontakta den svenska när det är dags.

Klart en vänsterantisemit tror på VPKs rena lögner om händelseförloppet trots att EU parlamentet redan bekräftat att Måwes version är den sanna.

Men sådan är de, valboskapet som sympatiserar med VPK: svagbegåvade lögnare.
Citera
2025-05-22, 15:23
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Brysselbaserade Euractive, som bevakar EU-parlamentet, nämner inga namn, men säger att det handlar om en vänsterpartistisk "staffer" som beskrivs som "a Swede of Middle Eastern descent". Endast en peson stämmer in på detta, nämligen palestinskan Yusra Imsheiel.

https://www.euractiv.com/section/pol...eu-parliament/

Tack! Då är det troligen Yusra Imsheiel, som det handlar om.
Citera
2025-05-22, 15:24
Medlem
dansquelcass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
Klart en vänsterantisemit tror på VPKs rena lögner om händelseförloppet trots att EU parlamentet redan bekräftat att Måwes version är den sanna.

Men sådan är de, valboskapet som sympatiserar med VPK: svagbegåvade lögnare.

Hey fuckface titta hit!

Om rumänskan attackerades, varför flydde hon efter att hon polisanmäldes och varför sitter inte offret i polisens förvar om det är "redan bekräftat att Måwes version är den sanna"?
Senast redigerad av dansquelcas 2025-05-22 kl. 15:31.
Citera
2025-05-22, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PlattmaskenAhmed
Känns som en helt normal reaktion.

Om jag hade blivit påhoppad av en arabisk skräck-kommunist i korridoren när jag var på väg till ett jobbmöte hade jag nog också varit ganska skakis efteråt.

Jaha. Hade jag blivit överfallen i Bryssel av en dödsknarkarkommunist hade jag nog polisanmält händelsen och även sett till att få mina skador dokumenterade av sjukvården. Jag hade nog inte istället kastat mig hem på första bästa plan till Sverige. Men vi är alla olika.
Citera
2025-05-22, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Tack! Då är det troligen Yusra Imsheiel, som det handlar om.

kaozbabbe?

https://se.linkedin.com/in/yusraimsheiel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in