2025-05-24, 21:19
Medlem
V har begärt ut filmen men har inte fått den. Det vet du också.

Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Med ditt resonemang är att "partikamraten " såg videon, ljög och hoppas ingen kommer begära ut den?

För då se att partikamrten ljög . Snacka om ett ypperligt tillfälle för V att komma ut segrande .
Hur stark kommer inte V komma i sådan händelse?

Videon kan begäras av ATMs juriduska ombud, Terroristens juridiska ombud samt polis

och du tror på fullaste allvar att talespersonen i EU skulle riskera hela sin karriär för ATM??

Du vet att man kan åtalas för sån stunt va??

Det är bara ni pallar / V som saknar logik

Du har tex inte vågat svara varför terroristen inte bara visar sin mobil där Alice anföll enl hennes utsago😂 vill hon få Alice sparkad så är det bara visa den biten men du vet, jag vet att det var pallen som anföll

Alla vet detta utan filmbevis ...för då är det sannolikheten som kommer fram...och den pekar även mot Hamas V apan
Citera
2025-05-24, 21:19
Medlem
Dumdrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Vänsterkvinnans agerande är så märkligt att man blir lite misstänksam. Det är när Måwe vill fota henne som hon spårar ur fullständigt och försöker sno åt sig Måwes telefon. Som om hon var rädd för att hamna på bild. Hade hon bara låtit Måwe hållas och backat undan, så skulle antagligen även Måwe gått därifrån. Jag kan inte riktigt släppa det. Det skaver.

I vilket fall så utgår jag ifrån att både säkerhetspolisen i Belgien och i Sverige vänder ut och in på vänsterkvinnans liv och förehavanden.

Det går inte att rationalisera beteendet. Man får anta impulsivitet, noll konsekvenstänk och lättkränkthet. Precis som det brukar vara med folk från de trakterna. Dessvärre.
Citera
2025-05-24, 21:20
Medlem
Epochtimes? Lika irrelevant och oseriöst och vinklat som Fox News eller Bulletin. Eller om du föredrar Flamman och Proletären. Man måste vara ett uppenbart obegåvat omoget troll om man väljer att svälja rakt av vad den typen av media säger och inte förstår att det är vinklat.

Citat:
Till mina favorit pallar i FB:

Jag undrar om ni kan stilla min nyfikenhet

Vad anser vi om detta

https://youtu.be/2TSyLQswNTk?si=-P8wavoL5b5BRXvC

Enligt en expert inom EU så ligger Nooshi jäkligt pyrt till då hennes kommentarer redan spridit i EU och UK.

Ja hur ska Maggan försvara detta?😂

Tom EU gruppen som där V finns är förbannade på V.

Men fortsätt förminska det ni palle älskare...😂😂"

Ytterst nyfiken på era svar. Det kommer säkert bli en fascinerad läsning 🥺
Citera
2025-05-24, 21:21
Avstängd
Skickade precis ett klipp till dig som kommer få Nooshi att svettas

Hennes partigrupp i EU är flyförbannade på hennes uttal om jäv. Har gått i hela EU/UK

Bara en tidsfråga nu när arga Maggan kommer insistera att Nooshi agerar... för detta var ju så klantigt 😂 för att skydda en våldsm palle som ändå inte kunde räddas

Citat:
Ursprungligen postat av TrollRoll
Det säger sig självt att de följer parlamentets talmans direktiv lille vän. Du är ohyggligt naiv.
Citera
Avstängd
Så analysen enl damen är fel?

Citat:
Epochtimes? Lika irrelevant och oseriöst och vinklat som Fox News eller Bulletin. Eller om du föredrar Flamman och Proletären. Man måste vara ett uppenbart obegåvat omoget troll om man väljer att svälja rakt av vad den typen av media säger och inte förstår att det är vinklat.
Citera
Medlem
smokingdogs avatar
Citat:
https://youtu.be/2TSyLQswNTk?si=-P8wavoL5b5BRXvC

Enligt en expert inom EU så ligger Nooshi jäkligt pyrt till då hennes kommentarer redan spridit i EU och UK.

Ja hur ska Maggan försvara detta?😂

Tom EU gruppen som där V finns är förbannade på V.

Men fortsätt förminska det ni palle älskare...😂😂

Vänsterpartiet är så rökta. Får skylla sig själv när man tror ens hjärta är mer till vänster än alla andras, och samtidigt frikopplar vänster hjärnhalva

Vänster hjärnhalva:
Språk: Tal, läsförståelse, skrivande.
Logik och analys: Matematisk och vetenskaplig förmåga.
Detaljfokus: Bearbetar information i delar, steg för steg.
Sekventiellt tänkande: Ordning, struktur, tidslinjer.
Citera
2025-05-24, 21:23
Avstängd
Ja men terroristen hade oxå en mobil där borde det inte vara så svårt att hosta fram såvida inte polisen tog den då misstänks för brott för Alice fick åka hem med mobil

Citat:
Citera
2025-05-24, 21:24
Medlem
Hur kan det här ta upp så mycket plats både här och i media? Har inte vi (och polisen!) bättre saker för oss? Lägg ner tråden!
Citera
2025-05-24, 21:24
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Det går inte att rationalisera beteendet. Man får anta impulsivitet, noll konsekvenstänk och lättkränkthet. Precis som det brukar vara med folk från de trakterna. Dessvärre.
Ja, jag antar att du har rätt. Även Nooshis och övrigas uttalade misstro mot parlamenters ledning och hur dom hanterat situationen i media är ju häpnadsväckande, minst sagt. Otroligt korkat och omoget.
Citera
2025-05-24, 21:25
Medlem
Xius avatar
Citat:

För V borde det ju vara en enkel sak att de ber sin egen partikamrat att ta fram de foton/filmer som inledde ofredandet. Kan ju inte vara fråga om mer än några minuter. Detta är ju något som V har full kontroll över, och det blir ju mer och mer suspekt ju längre tiden går, och V inte bara visar upp vad de har.

CCTV är ju bara förloppet från en annan vinkel, och med andra detaljer, som kompletterar vad V-kvinnan redan har.
Citera
2025-05-24, 21:27
Avstängd
V kommer inte få ut den så de kan krishantera mitt lilla palle troll. Den ska allt vara kvar i EU mhm det ska den allt så inte terroristen kan byta historia. Först ska en klar rapport skrivas av henne...sen kan hennes juridiska ombud begära ut den

Citat:
Citera
2025-05-24, 21:27
Medlem
Hon har ju vad jag förstår inte sett filmen hon heller. Jag trodde åtminstone du kunde länkat till någon läckt kopia av filmen. Att någon har en åsikt om det hela som inte heller sett filmen är ju lika banalt som att du, jag och alla andra har åsikter om den...

Citat:
Så analysen enl damen är fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in