Citat:
En dokumenterad skada på ett påstått offer ingår definitivt i en förundersökning. Jag har t.o.m sett en blå dildo i en förundersökning. Och den hade betydligt mindre med ärendet att göra än dessa mikroskopiska rivmärken.
Jag har ingen aning vad DG Safe har lämnat in till åklagaren om dom ens lämnat i något. Det enda jag läst är att Alice rapporterade händelsen till den interna säkerhetsavdelningen och Antman upprättade en polisanmälan mot Alice.
Men vet du mer får du gärna dela med dig.
Jag har ingen aning vad DG Safe har lämnat in till åklagaren om dom ens lämnat i något. Det enda jag läst är att Alice rapporterade händelsen till den interna säkerhetsavdelningen och Antman upprättade en polisanmälan mot Alice.
Men vet du mer får du gärna dela med dig.
Du vet alltså inte vad DG SAFE har lämnat till åklagare, men upprepar ändå påståenden som om du gjort det.
Det är exakt den metod du använt i över 200 inlägg – ifrågasätta, relativisera, fylla tomrum med antaganden.
Och nej, ett läkarintyg i en annan anmälan gör inte att den automatiskt ”ingår” i DG SAFE:s utredning. Det är två skilda processer. Att du försöker använda en blå dildo som exempel på bevisvärdering säger mer om din förståelsenivå än något annat.
Men låt oss tala om det egentliga problemet.
Sett utifrån är mönstret tydligt.
En folkvald EU-parlamentariker utsätts för ett politiskt motiverat angrepp.
En formell process inleds, DG SAFE utreder, material överlämnas till åklagare.
Men i tråden? Ett användarnamn dominerar: Heretic77. Otaliga inlägg av rundgående nonsens – med ett enda syfte.
Det handlar inte om juridik. Inte om källkritik. Inte om sökande efter sanning.
Det handlar om Alice Teodorescu Måwe – och en gammal oförlöst prestigevinst.
Du har själv nämnt en tidigare koppling till henne via arbetsgivare. Och med det faller bitarna på plats.
Det här luktar gammal förlust. Ett samtal. En diskussion. En debatt – där du inte räckte till.
Nu försöker du ta revansch i textform. Frågorna återkommer, men inga svar duger. Fakta ignoreras. Händelsen förminskas.
Det är inte skepticism. Det är en personlig vendetta – i långsamt format.
Och det största sveket mot läsaren är inte att du saknar logik.
Det är att du låtsas vara neutral.
Hur länge tänker du hålla på innan du erkänner för dig själv att det aldrig handlade om sanningen?