Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Jag läste dina länkar redan första gången du postade dom utan att hitta det du påstår. Därför bad jag dig citera vart jag kunde hitta det. Men det visade sig att du hittade på. Och det var inte första gången! Jag har undvikit att blotta dina felaktigheter eftersom diskussionen hade då fastnat i en pajkastning. Men nu har du slängt dig tillräckligt med felaktigheter och satt epitet på dina meningsmotståndare, för att jag ska låta bli att kommentera.
Du kan börja plocka fram källan till att det handlar om mikroskopiska rivmärken.
Jag förstår att vi har olika läsningar, men att kalla det "påhitt" är inte rimligt. Jag har redogjort för min tolkning av EU-parlamentets policy, där åtkomst till material är begränsat till särskilda funktioner – vilket i praktiken innebär att det inte är fritt att offentliggöra. Det kan man ha invändningar emot, men att tolka det som att jag "hittar på" är ett sätt att avfärda utan att faktiskt bemöta sakfrågan.
Jag har inte påstått något om "mikroskopiska rivmärken", så där blandar du nog ihop mig med någon annan – vilket är förståeligt. Vi är flera som diskuterar parallellt och jag har själv råkat göra samma sak nyligen. Ingen fara, men låt oss gärna hålla oss till vad den enskilde faktiskt har skrivit.