Citat:
Ursprungligen postat av
Heretic77
Jag läste dina länkar redan första gången du postade dom utan att hitta det du påstår. Därför bad jag dig citera vart jag kunde hitta det. Men det visade sig att du hittade på. Och det var inte första gången! Jag har undvikit att blotta dina felaktigheter eftersom diskussionen hade då fastnat i en pajkastning. Men nu har du slängt dig tillräckligt med felaktigheter och satt epitet på dina meningsmotståndare, för att jag ska låta bli att kommentera.
Du kan börja plocka fram källan till att det handlar om mikroskopiska rivmärken.
Jag har inte sett att du har presenterat en enda källa till dina egna påståenden. Däremot kräver du ofta och gärna att de som säger emot dig ska styrka sina påståenden med källor.
Men okej. Här kommer källan till läkarutlåtandet. Du får gå till Aftonbladet:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...eu-parlamentet
Du får scrolla ner ganska långt, till den fetade frågan "Hur går ni vidare nu?" Under den texten finns ett avfotograferat läkarutlåtande. Texten är svårläst, men vid "Treatment prescribed?" står det så här:
"Close to wrist: Scratches (microscopic)"
Rivmärkena var alltså mikroskopiska. Men de befann sig också "close to wrist", nära handleden. Det betyder att ATM kan ha orsakat rivmärkena, även om V-kvinnan bar en långärmad jacka.
Å andra sidan: Det betyder ju också att ATM inte har rivit V-kvinnan högt upp på armen. Skadan kan ha uppstått oavsiktligt, när ATM och V-kvinnan kämpade om ATM:s telefon.
Observera att det var Vänsterpartiet själva som lämnade in detta läkarutlåtande till advokaten.
Det skulle nämligen inte förvåna mig om du kommer att kräva att jag ska bevisa att det här är ett riktigt läkarutlåtande, och att jag ska tala om vad läkaren heter!