Citat:
Alla jobb du nämner ovan kräver skicklighet och dedikation. Det krävs inte för att pilla sig i fittan. Vidare innebär inte efterfrågan och någon som är villig att betala ett argument för att något ska vara tillåtet. Det finns efterfrågan och någon som är villig att betala för alla morden som sker i Sverige nu, och detta ska naturligtvis inte heller vara lagligt.
Lagar grundas i huvudsak i etik och moral, och det finns varesig något etiskt eller moraliskt i att uppmuntra människor att sälja sina kroppar online. Tycker dom det är så kul att masturbera framför en kamera får dom göra det gratis.
Att andra länder tillåter ett beteende är inte heller ett argument för att det bör vara tillåtet. Det är lagligt att gifta sig vid 9 i Iran.
Svårt att veta vad du jobbar med, men jag tycker det är rimligt att förvänta sig att kommande generationer bidrar med mer till samhället än att ta den i tvåan på OnlyFans.
Jag ska tillägga att jag fortfarande tycker det är befängt att vi endast går efter konsumenter och behandlar leverantörer som offer. Ska man komma till rätta med sånt här måste man naturligtvis gå efter båda parter som är lika delaktiga och skyldiga i att handlingen utförs.
Lagar grundas i huvudsak i etik och moral, och det finns varesig något etiskt eller moraliskt i att uppmuntra människor att sälja sina kroppar online. Tycker dom det är så kul att masturbera framför en kamera får dom göra det gratis.
Att andra länder tillåter ett beteende är inte heller ett argument för att det bör vara tillåtet. Det är lagligt att gifta sig vid 9 i Iran.
Svårt att veta vad du jobbar med, men jag tycker det är rimligt att förvänta sig att kommande generationer bidrar med mer till samhället än att ta den i tvåan på OnlyFans.
Jag ska tillägga att jag fortfarande tycker det är befängt att vi endast går efter konsumenter och behandlar leverantörer som offer. Ska man komma till rätta med sånt här måste man naturligtvis gå efter båda parter som är lika delaktiga och skyldiga i att handlingen utförs.
Det är väl lite grann kärnan i den här lagstiftningen, det handlar bara om etik och moral. Men lagstiftaren hävdar att det handlar om att säljarna riskerar att fara illa. Personligen bryr jag mig inte i om detta existerar, det är ointressant i min värld. Men lagstiftaren tar inte hänsyn till vuxna medborgares personliga integritet. Ingen har tvingat dessa kvinnor i Sverige att göra det här. Det finns ingen maffiaboss från Ungern som har kidnappat kvinnorna och placerat dem framför en kamera. Och det är högst relevant att jämföra med andra länder. Om det bara är u-länder och diktaturer som har förbjudit det här, är det inte ett tecken på att vi har gått lite för långt då?