Citat:
Ursprungligen postat av
noden
Att kvinnor blir utnyttjade är ju det enda som framförs av dagens feministdominerade samhälle. Så det var väl på tiden att en annan vinkel presenterades här då. Nej det är dags att kalla en spade för en spade. Kvinnor som prostituerar sig frivilligt är lata, undviker verkligheten och väljer det för dem i stunden lättaste. Väljer att förnedra sig hellre än att skaffa sig ett nyttigt arbete. Horeri helt enkelt.
Att utöva prostitution kan klassas som ett asocialt självdestruktivt beteende.
Och det mikroskopiskt lilla antal kvinnor som känner tillfredsställelse över sitt "yrkesval" räknas inte.
Den nya lagen mot sexköp på distans känns som ett steg i rätt riktning. Många av de som köper sex idag mår dessutom inte bra.
"– Utan terapi hade jag nog varit sjukskriven och separerad från min partner och risken är stor att jag i så fall fortsatt döva mina problem med alkohol eller sex, eller kanske en kombination av båda, säger en av de män greps och erkände sexköp under vårens tillslag, och som vi kallar Johan.
Han beskriver sexköpen i kombination med stor porrkonsumtion som ett missbruk han inte lyckats bryta själv"
https://www.sverigesradio.se/artikel/7561490