2025-05-24, 14:06
Medlem
ImStillCutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noden
Att kvinnor blir utnyttjade är ju det enda som framförs av dagens feministdominerade samhälle. Så det var väl på tiden att en annan vinkel presenterades här då. Nej det är dags att kalla en spade för en spade. Kvinnor som prostituerar sig frivilligt är lata, undviker verkligheten och väljer det för dem i stunden lättaste. Väljer att förnedra sig hellre än att skaffa sig ett nyttigt arbete. Horeri helt enkelt.

Bra skrivet. Sammanfattar väl det hela rätt bra.
Citera
2025-05-24, 14:20
Medlem
Citat:
Att kvinnor blir utnyttjade är ju det enda som framförs av dagens feministdominerade samhälle. Så det var väl på tiden att en annan vinkel presenterades här då. Nej det är dags att kalla en spade för en spade. Kvinnor som prostituerar sig frivilligt är lata, undviker verkligheten och väljer det för dem i stunden lättaste. Väljer att förnedra sig hellre än att skaffa sig ett nyttigt arbete. Horeri helt enkelt.

Lata som väljer ett lätt jobb? Jag känner mig tveksam t att det är lätt. Gör man det frivilligt är det helt ok för mig. Å män verkar ju gärna köpa tyvärr..
Citera
2025-05-24, 14:32
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Att utöva prostitution kan klassas som ett asocialt självdestruktivt beteende.

Och det mikroskopiskt lilla antal kvinnor som känner tillfredsställelse över sitt "yrkesval" räknas inte.

Den nya lagen mot sexköp på distans känns som ett steg i rätt riktning. Många av de som köper sex idag mår dessutom inte bra.

"– Utan terapi hade jag nog varit sjukskriven och separerad från min partner och risken är stor att jag i så fall fortsatt döva mina problem med alkohol eller sex, eller kanske en kombination av båda, säger en av de män greps och erkände sexköp under vårens tillslag, och som vi kallar Johan.

Han beskriver sexköpen i kombination med stor porrkonsumtion som ett missbruk han inte lyckats bryta själv"

https://www.sverigesradio.se/artikel/7561490
Citera
2025-05-24, 14:58
Medlem
Så jag kan köpa sex sen anmälla slynorna?
Citera
2025-05-24, 15:17
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
All försäljning av sexuella tjänster kan räknas som prostitution.

Du måste dessutom vara tappad dubbla gånger om du likställer posering framför kamera med ett helt vanligt yrke.
Åh fan? Foto modeller för kläder fitness modeller. Osv osv du är ju riktigt dum i huvudet 🤣🤣🤣🤣 är inte det yrken? Dom poserar framför kamera. Och om en tjej dansar framför en kamera med en kort kjol det räknas också som prostitution för dej?
Citera
2025-05-24, 16:24
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Gäsp. Att vara prostituerad är inget riktigt normalt yrke som någon någorlunda vettig förälder rekommenderar till sina barn.

Sex är inte lika med sexköp på distans på digitala bordeller som Onlyfans tex. Du måste vara tappad om du tror det.

Det är nog knappast bara enskilda personer av sexköparna och de prostituerade som lider av problematiska beteenden. Det är nog dessutom väldigt få promiskuösa människor som blir prostituerade för att de tycker det är kul med många sexualpartners och för att de är kåta hela tiden.

Men kan dessutom på god grund anta att många sexköpare lider av sexuellt tvångsbeteende, de vill sluta köpa sex på distans osv men klarar inte av det.

Den nya lagen mot sexköp på distans är riktigt bra eftersom den kommer att få stor påverkan men exakt hur stor vet vi inte än.

Du får läsa mitt inlägg igen, och se om du förstår det då i sitt sammanhang.
Citera
2025-05-24, 16:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
Du får läsa mitt inlägg igen, och se om du förstår det då i sitt sammanhang.

Det känns som inte ens du själv förstår vad du vill förmedla.

Är du motståndare till den nya lagen mot sexköp på distans?
Citera
2025-05-24, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Räknar du på riktigt in posering framför kamera som prostitution? 🤣🤣🤣🤣 du är ju helt slut.

Du tar betalt för en sexuell tjänst=prostitution
Citera
2025-05-24, 17:37
Medlem
olcadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Du tar betalt för en sexuell tjänst=prostitution
Menar du att en bild är en sexuell tjänst? Köper jag 10 bilder av 10 tjejer har jag legat med 10 tjejer?
Citera
2025-05-24, 18:29
Medlem
Man får inte tala om vad man vill att skådisen SKA göra.
Är det däremot okej att köpa en film och tala om vad man INTE vill att hen ska göra?
Typ:
"Det vore så hemskt om du stoppade en gurka i munnen eller i baken! Snälla gör det inte!"
Hen stoppar då gurkan i snippan..

Did I just find a loophole?
Citera
2025-05-24, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PontusVonPluring
Så jag kan köpa sex sen anmälla slynorna?
nej det är alltid männen som gör fel. kvinnorna kan inte göra fel.
Citera
2025-05-24, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olcadan
Menar du att en bild är en sexuell tjänst? Köper jag 10 bilder av 10 tjejer har jag legat med 10 tjejer?
I Prusilusksverige....ja.
Du måste dock sagt till damerna vad de skall göra/visa på bilderna innan fototillfället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in