Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Finns ingen anledning för mig att ljuga, jag vet att dom inte vill visa undersökningen, just gällande sexköp saknas verklig fakta, för att man förtryckt dessa kvinnor.
Vi ska nog lita mer på dom än på dig. Du har en agenda här i tråden och du är inte ärlig helt enkelt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Jag vet inte varför du vill att kvinnor som säljer online skall förlora sin inkomst ?
Samtidigt vet inte vi varför du propagerar för att kvinnor ska sälja sig online?
Hur länge har du tänkt att de kvinnor som säljer sig online ska fortsätta med det? Tills de är pensionärer och trillar av pinn?
Är OF-kreatör ett framtidsyrke enligt dig trots att det är förbjudet att köpa sexuella handlingar på distans?
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Att man dessutom tar bort att folk kan skriva till varandra och prata, jag menar att skriva är ju frivilligt. Att människor inte får skriva med varandra är förtryck det är också att leva i en diktatur. Utpressning av regeringen, feminister.
Det du sysslar med är förfalskning av verkligheten, OF vill inte bli misstänka för koppleri, därför har man tagit bort möjligheten att chatta för sexsäljare och sexköpare .
Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Att ringa en kvinna som sitter i en kvinnoorganisation där hon inte vill dela med sig av utredningen, när den påverkar oss det är verkligen att inte stå för alla kvinnors rättigheter. Då förstår man att rättigheterna bara gäller vissa kvinnor.
Du själv är inte på långa vägar representativ för Sveriges kvinnliga befolkning utan du tillhör endast en liten marginaliserad grupp av sexsäljare som är motståndare till den nya sexköpslagen.
Den där kvinnoorganisationen du pratar är självklart inte representativ för precis alla kvinnor men glöm inte att en majoritet av Sveriges kvinnor är för sexköpslagen. Om du har invändningar mot detta påstående så är det upp till dig att bevisa motsatsen vilket du inte kommer att kunna göra.