2025-09-23, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Varför vill du försämra ekonomin för de som tidigare har köpt sexuella tjänster på Onlyfans?
Om folk vill spendera pengar så är det upp till dom själva.
Så varför vill du inte att ÅSa ska kunna tjäna pengar när samhället inte vill hjälpa henne?
Har du ens läst artikeln?
Citat:
Nu kan dessa köpare tack vare den nya lagen få ökad motivation att sluta köpa sexuella tjänster på distans
Klarar de inte av att sluta så kan de få hjälp av psykolog.
Finns många mottagningar.
Så varför vill du inte att Åsa ska kunna tjäna pengar när samhället inte vill hjälpa henne?
Citat:
Du vill kanske att köparna slösar bort ännu mer pengar
Som sagt, klarar de inte av att sluta på egen hand så finns det hjälp att få.
Citat:
Du hänvisar dessutom till en artikel om en kvinna som till stor del levt på sjukersättning men är man sjuk så kan man väl knappast arbeta med att sälja sexuella tjänster på distans samtidigt som man är sjukskriven?
Det så kallade skyddsnätet är åt helvete. Detta är hennes chans att få någon krona överhuvudtaget
Vill du hellre att hon ska lägga sig ner och dö eftersom hon inte har råd att leva?
Detta blir effekten av denna patetiska lag.
Citat:
År efter år har Magnus spenderat sin lön på sexuella tjänster på nätet.
Nu ser han den nya sexköpslagen som sin chans att sluta.
Som sagt, klarar han inte av att sluta på egen hand så finns det hjälp att få.
Varför anser du att Åsa inte ska få ha rätten att leve ett drägligt liv ekonomiskt?
Citat:
Så, hur många är det som är negativa till den nya sexköpslagen?
Det är ju du som tjatar om det hela tiden.
Så hur många är det?
Citat:
Men det är ju precis det jag gör.
Nu är det ju så att Novus inte ens känner till den undersökning som du hänvisar tlll.
Utan detta är något som Sveriges kvinnoorganisationer har ljugit ihop.
Citat:
Fel! Nu är det faktiskt som så att flera skribenter har diskuterat olika sätt att kringgå den nya sexköpslagen och då har VPN dykt upp som ett sätt att runda den nya lagen.
Dock var det du som skrev till mig att alla nu helt plötsligt har börjat att använda VPN.
Så kom nu med lite seriös fakta.
Citat:
Du borde ställa din fråga till alla de riksdagsledamöter som röstat igenom den nya sexköpslagen men lider man av sjukdomar och uppbär sjukersättning så kan man väl samtidigt inte arbeta med nätbaserad sexförsäljning?
Nu ställde jag ju frågan till dig eftersom det är du som argumenterar för att Åsa inte ska ha rätt till att leva ett värdigt liv ekonomiskt.
Citat:
Kan inte du förklara hur denna person kan leva på sjukersättning eftersom hon inte klarar av att ha ett traditionellt arbete samtidigt som hon klarar av att arbeta med ett flertal olika sexuella tjänster på distans?
Läs artikeln.
Citat:
Du får själv leta upp de kreatörer som lagt ner sin Onlyfans pga den nya sexköpslagen eller planerar att göra det.
Den enda lista som du skulle kunna göra är en på de 5 kreatörer som du har tjatat om i vart och vartannat inlägg ...
Citat:
Kan du bevisa att Sveriges kvinnoorganisationer har ljugit om undersökningen?
Ja, Novus känner inte till den, där har du beviset ...
Citat:
Du vet lika väl som alla vi andra här i tråden att en majoritet av Sveriges befolkning är för sexköpslagen
Nu är det ju bara du och möjligtvis en till som påstår detta i denna tråd.
Du har ju inte ett enda bevis på att majoriteten av det Svenska folket är för den nya sexköpslagen (du vet den lag som vi diskuterar här i denna tråd).
Citat:
Enligt dig så är det ett heltidsarbete att sälja sexuella tjänster på distans men hur klarar en kvinna med MS och autism av detta samtidigt som hon är för sjuk att jobba med ett traditionellt arbete?
Nu jobbar hon ju inte Åsa heltid
Läs på så sliper du sitta och spekulera som vanligt ...
Citat:
Fast nu sitter du och gissar saker som du inte har en aning om.
Det är ju det enda som du har gjort hitintills i denna tråd.
Citat:
Men är hon för sjuk för att jobba med ett traditionellt arbete så låter det helkonstigt att hon då helt plötsligt klarar av att "jobba" med camshower, sexchattar och telefonsex?
Det blinkar en röd varningslampa här......
Läs artikeln så slipper du spekulera.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad för koppleri?

Att inte din tjänsteleverantör har "klippt kabeln" än?
Citera
2025-09-23, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det där är inget jobb.
Det är ett tecken på gränslöshet, missbruk och utnyttjande.
Man har tappat sin personliga integritet, självrespekt och kan inte sätta gränser.
Det är tragiskt.

Du är tragisk. Det är inte gränslöst, missbruk eller utnyttjande. Du kanske har en väldigt tråkig syn på sex. Vi ser inte kroppen som något som bara hör till en person. Vi ser kroppen som något vackert, fittan och brösten är också vackra. Om flera beundrar din kropp och betalar och du gillar det är det alltså individen som har rätt att definiera om den känner att den inte har någon integritet.

Om du inte håller med att jag jobbar fast jag skattar och är företagare och att myndigheterna säger att det är ett jobb, så får du nog ta och läsa på vad som gäller.

Däremot vill jag inte blotta min kropp för myndigheter eller att dom skall berätta för mig vad jag får göra med min egen kropp, det tar bort min själv anatomi, alltså rätten till sin egen kropp.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-09-23 kl. 17:51.
Citera
2025-09-23, 18:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Om folk vill spendera pengar så är det upp till dom själva.

Fast nu är det inte upp till dom själva längre eftersom vi har en ny fin sexköpslag som förbjuder sexköp på distans.

Citat:
Så varför vill du inte att ÅSa ska kunna tjäna pengar när samhället inte vill hjälpa henne?

Hon lever enligt artikeln på sjukersättning till stor del, samtidigt säljer hon olika distansbaserade sexuella tjänster.

Man kan bara spekulera i om hennes arbetsförmåga är tillräckligt bra för att sluta med sjukersättningen?

Vad tror du? ☺️

Citat:
[i]Åsa, en 36-årig kvinna med MS och autism, har i flera år försörjt sig på distansbaserade sexuella tjänster som camshower, sexchattar och telefonsex. På grund av sina diagnoser har hon aldrig haft ett traditionellt arbete och lever till stor del på sjukersättning. Genom dessa tjänster har hon möjliggjort en viss ekonomisk självständighet och kan bland annat försörja sig och sin dotter.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...-lagforslaget?

Några tankar måste du ha kring att personer som uppbär sjukersättning samtidigt klarar av att arbeta med nätbaserad sexförsäljning?

Citat:
Som sagt, klarar de inte av att sluta på egen hand så finns det hjälp att få.

Tänkte du på dig själv nu? ☺️

Citat:
Det så kallade skyddsnätet är åt helvete

Samtidigt finns det mycket fusk, det är också åt helvete.

"Försäkringskassan upptäcker allt mer fusk med ersättningar – förra året var ett rekordår för återkrav och stoppade felaktiga utbetalningar. Totalt handlade det om utbetalningar på 2,2 miljarder kronor.

– Det är otroligt mycket pengar, säger Osc*r Osc*rss*n, områdeschef på Försäkringskassan"

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...sakringskassan

Citat:
Nu ställde jag ju frågan till dig eftersom det är du som argumenterar för att Åsa inte ska ha rätt till att leva ett värdigt liv ekonomiskt.

Vad är det som hindrar henne att gå till arbetsförmedlingens hemsida och skriva in sig som arbetslös via deras digitala tjänst?

Hon klarar ju av att "arbeta" med camshower, sexchattar och telefonsex.

Du kan väl inte mena att sexköpslagen ska rivas upp bara för att det finns enstaka människor som uppbär sjukersättning och vill "extraknäcka" med att sälja sexuella tjänster på distans?

Citat:
Nu jobbar hon ju inte Åsa heltid.

Hur vet vi det? Det framgår väl inte av artikeln? Hon jobbar kanske heltid med camshower, sexchattar och telefonsex samtidigt som hon uppbär sjukersättning?
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-09-23 kl. 18:41. Anledning: Tillägg
Citera
2025-09-23, 18:48
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Du har ju inte ett enda bevis på att majoriteten av det Svenska folket är för den nya sexköpslagen (du vet den lag som vi diskuterar här i denna tråd)

Nu är det faktiskt så här att när Novus genomförde en undersökning 2023 så framkom det att en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex och eftersom den nya sexköpslagen förbjuder sexköp på distans så kan vi anta att stödet för den nya lagen är stort.

"En ny opinionsundersökning som genomförts av Novus, på uppdrag av Sveriges Kvinnoorganisationer, visar att 91 procent av svenska kvinnor tycker att det ska vara olagligt att köpa sex medan endast 63 procent av männen tycker samma sak"

https://via.tt.se/pressmeddelande/33...236601&lang=sv
Citera
2025-09-23, 18:54
Medlem
Citat:
Fast nu är det inte upp till dom själva längre eftersom vi har en ny fin sexköpslag som förbjuder sexköp på distans.
Nu var det ju dock inte det som du syftade på i din kommentar som jag svarade på.
Så varför vill du att Åsa ska lägga sig ner och dö?
Citat:
Hon lever enligt artikeln på sjukersättning till stor del, samtidigt säljer hon olika distansbaserade sexuella tjänster.
Du har inte läst artikeln alltså?
Citat:
Man kan bara spekulera i om hennes arbetsförmåga är tillräckligt bra för att sluta med sjukersättningen?
Spekulera är det enda du har gjort hitintills i denna tråd.
Citat:
Några tankar måste du ha kring att personer som uppbär sjukersättning samtidigt klarar av att arbeta med nätbaserad sexförsäljning?
Du läste aldrig artikeln?
Citat:
Tänkte du på dig själv nu? ☺️
Hur får du ihop det med den kommentar som jag svarade på?
Citat:
Samtidigt finns det mycket fusk, det är också åt helvete.
"Försäkringskassan upptäcker allt mer fusk med ersättningar – förra året var ett rekordår för återkrav och stoppade felaktiga utbetalningar. Totalt handlade det om utbetalningar på 2,2 miljarder kronor.
– Det är otroligt mycket pengar, säger Osc*r Osc*rss*n, områdeschef på Försäkringskassan"
Och vad har det med Åsa att göra?
Spekulerar du nu igen eftersom du inte vet hur det ligger till,
Läste du inte artikeln?
Citat:
Vad är det som hindrar henne att gå till arbetsförmedlingens hemsida och skriva in sig som arbetslös via deras digitala tjänst?
Hon klarar ju av att "arbeta" med camshower, sexchattar och telefonsex.
Du läste inte artikeln va?
Citat:
Hur vet vi det? Det framgår väl inte av artikeln? Hon jobbar kanske heltid med camshower, sexchattar och telefonsex samtidigt som hon uppbär sjukersättning?
Återigen så bekräftar du att du inte har läst artikeln då svaret finns i artikeln.
Citat:
Nu är det faktiskt så här att när Novus genomförde en undersökning 2023 så framkom det att en majoritet av Sveriges befolkning vill att det ska vara olagligt att köpa sex och eftersom den nya sexköpslagen förbjuder sexköp på distans så kan vi anta att stödet för den nya lagen är stort.
Återigen, Novus har inte gjort denna undersökning, men det är bra att du erkänner att du antar, vilket är det enda som du har gjort i hela denna tråd eftersom du inte är insatt ...
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad för koppleri?
Att inte din tjänsteleverantör har "klippt kabeln" än?
Senast redigerad av Extra-Allt 2025-09-23 kl. 19:02.
Citera
2025-09-23, 19:55
Medlem
Citat:
Varför ska jag gå till arbetsförmedlingen? Jag har redan ett arbete och behöver inte deras tjänster. Du borde istället ge vettiga tips till nakenkreatörna (som fått se sina inkomster minska pga den nya sexköpslagen) så de kan lämna prostitutionen och skapa sig ett liv utan Onlyfans och andra plattformar för sexhandel.

Den nya lagen inriktar sig dessutom först och främst på torskarna, du borde därför rikta merparten av din kritik mot de kriminella sexköparna som möjliggör sexhandeln istället för att angripa andra skribenter.

Tycker snarare att det är du som borde omvärdera din inställning till sexköp och prostitution, din kvinnosyn stinker rent ut sagt.

Du anser helt uppenbart att de kvinnor som idag ägnar sig åt porr och sexförsäljning ska fortsätta med det tills de är pensionärer och trillar av pinn eftersom detta är tydligen deras enda funktion här i livet.
Har jag verkligen skrivit de inlägge jag måste kontrollera, jag känner inte igen dem
Citera
2025-09-23, 22:02
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blueintime
Har jag verkligen skrivit de inlägge jag måste kontrollera, jag känner inte igen dem

Om inte du själv vet vad du skriver så ska du vara tacksam att andra skribenter håller koll på dig 😁

(FB) Sexköp på distans (ex. OnlyFans) förbjuds 1 juli 2025

Hoppas att du gillade svaret också ☺️

Citera
2025-09-23, 22:17
Medlem
Citat:
Varför ska jag gå till arbetsförmedlingen? Jag har redan ett arbete och behöver inte deras tjänster. Du borde istället ge vettiga tips till nakenkreatörna (som fått se sina inkomster minska pga den nya sexköpslagen) så de kan lämna prostitutionen och skapa sig ett liv utan Onlyfans och andra plattformar för sexhandel.

Den nya lagen inriktar sig dessutom först och främst på torskarna, du borde därför rikta merparten av din kritik mot de kriminella sexköparna som möjliggör sexhandeln istället för att angripa andra skribenter.

Tycker snarare att det är du som borde omvärdera din inställning till sexköp och prostitution, din kvinnosyn stinker rent ut sagt.

Du anser helt uppenbart att de kvinnor som idag ägnar sig åt porr och sexförsäljning ska fortsätta med det tills de är pensionärer och trillar av pinn eftersom detta är tydligen deras enda funktion här i livet.
Till skillnad från dig har jag en respektfull syn på det kvinnliga könet din tönt. Du har kallat kvinnor både det ena och det andra i nedsättande ordalag här. Det har jag aldrig gjort. Skilja ut det frivilliga från ofrivilliga är mitt logiska resonemang. Att du har så stora problem med att någon lämnar över några tusenlappar vid det sexuella mötet trots att det skett i samtycke visar på ett odemokratisk sätt att tänka från din sida och du visar en total underkastelse gentemot statens makt. Statmakten har inte alltid rätt och i det här fallet med Onlyfans och sexköpslagen är staten fel ute så länge den inte skiljer ut det frivilliga från det ofrivilliga. Ingen här stöder människohandel och tvångsprostitution. Att sexarbetarna på Onlyfans tvingas sälja sina sexfilmer till en bred allmänhet istället för till enskilda beställare visar på att den här Onlyfans- lagen är totalt oacceptabel. Sen att du skulle ha ett jobb det tror ingen på. Jag skrev inläggen den 1 juli och det svarar du på nu
Senast redigerad av Blueintime 2025-09-23 kl. 22:31.
Citera
2025-09-23, 22:19
Medlem
Citat:
Om inte du själv vet vad du skriver så ska du vara tacksam att andra skribenter håller koll på dig 😁

Hoppas att du gillade svaret också ☺️

Nej jag har minns inte alla inlägg från 2024 och från 1 juli men när jag tittar gamla inlägg känner jag igen dem. Skriva svar på 3 till 10 månader gamla inlägg det bevisar vad du har i skallen, vakuum
Citera
2025-09-24, 02:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Till skillnad från dig har jag en respektfull syn på det kvinnliga könet din tönt. Du har kallat kvinnor både det ena och det andra i nedsättande ordalag här. Det har jag aldrig gjort.

Du har ingen respektfull syn alls på kvinnor, det enda de verkar duga till att är att sälja sexuella tjänster på nätet och får de inte fortsätta med det pga en ny sexköpslag så är de diskriminerade.

Samtidigt har du inga problem att kalla andra skribenter för nedsättande saker men så fort någon annan kallar vissa nakenkreatörer för arbetsskygga så håller du på att skita på dig av upphetsning. Din trovärdighet är lika med noll.

Citat:
Skilja ut det frivilliga från ofrivilliga är mitt logiska resonemang.

Men nu vet knappast du vem som säljer sig frivilligt eller ofrivilligt så lek inte bror duktig.

Citat:
Att du har så stora problem med att någon lämnar över några tusenlappar vid det sexuella mötet trots att det skett i samtycke visar på ett odemokratisk sätt att tänka från din sida och du visar en total underkastelse gentemot statens makt.

Men nu är det inte bara jag som har problem med detta utan en majoritet av Sveriges befolkning är också för sexköpslagen, vi ska samtidigt komma ihåg att den nya sexköpslagen röstades igenom med bred majoritet av riksdagsledamöterna.

Man kan samtidigt fråga sig varför det är så viktigt just för dig att det går att köpa sexuella tjänster på distans? Får du inget annars?

Citat:
Statmakten har inte alltid rätt och i det här fallet med Onlyfans och sexköpslagen är staten fel ute så länge den inte skiljer ut det frivilliga från det ofrivilliga.

I det här fallet så har staten och samhället rätt.

Citat:
Ingen här stöder människohandel och tvångsprostitution

Ändå har du inga problem med att kvinnor ska prostituera sig för att stå till tjänst för de som är villiga att betala. Du skulle aldrig någonsin rekommendera eller acceptera att din egen dotter säljer sig så snacka inte skit.

Citat:
Att sexarbetarna på Onlyfans tvingas sälja sina sexfilmer till en bred allmänhet istället för till enskilda beställare visar på att den här Onlyfans- lagen är totalt oacceptabel.

Inte alls, den nya sexköpslagen är bra på det sättet att den är förebyggande och kommer på lång sikt att minska prostitutionen och sexhandeln på nätet. Du vill ju bara att de prostituerade fortsätter med sin sexförsäljning tills de blir gamla och utslitna både mentalt och fysiskt.

Du har ingen speciellt bra kvinnosyn, du verkar se kvinnokroppar som vilken handelsvara som helst.
Citera
2025-09-24, 02:22
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej jag har minns inte alla inlägg från 2024 och från 1 juli men när jag tittar gamla inlägg känner jag igen dem. Skriva svar på 3 till 10 månader gamla inlägg det bevisar vad du har i skallen, vakuum

Du borde känna tacksamhet för att jag svarade på ditt korkade debattinlägg som gjordes ungefär i samma veva som den nya sexköpslagen började gälla. Jag har över 700 notifikationer och betar av allt eftersom.

Ditt inlägg gjordes den 4 juli och var ett svar på ett inlägg som jag gjorde men du kunde inte låta bli att gå till personangrepp istället för att diskutera den nya sexköpslagen.

Du borde definitivt rekommendera nakenkreatörerna på OF att gå till arbetsförmedlingen eller skaffa sig en yrkesutbildning eftersom inkomsterna verkar ha minskat väldigt mycket för många pga den nya sexköpslagen.

Men istället sitter du och gnäller hur dum och värdelös den nya lagen är och hur diskriminerande den är, du undrar även om politikerna i riksdagen och regeringen är mentalt friska istället för att fråga dig om sexköparna och de prostituerade verkligen mår bra psykiskt? Du verkar helt ha missat att många kvinnor som befinner sig i prostitutionen lider av psykisk ohälsa, samma förhållande gäller många sexköpare.

Citera
2025-09-24, 02:32
Medlem
Citat:
Du har ingen respektfull syn alls på kvinnor, det enda de verkar duga till att är att sälja sexuella tjänster på nätet och får de inte fortsätta med det pga en ny sexköpslag så är de diskriminerade.

Samtidigt har du inga problem att kalla andra skribenter för nedsättande saker men så fort någon annan kallar vissa nakenkreatörer för arbetsskygga så håller du på att skita på dig av upphetsning. Din trovärdighet är lika med noll.

Men nu vet knappast du vem som säljer sig frivilligt eller ofrivilligt så lek inte bror duktig.

Men nu är det inte bara jag som har problem med detta utan en majoritet av Sveriges befolkning är också för sexköpslagen, vi ska samtidigt komma ihåg att den nya sexköpslagen röstades igenom med bred majoritet av riksdagsledamöterna.

Man kan samtidigt fråga sig varför det är så viktigt just för dig att det går att köpa sexuella tjänster på distans? Får du inget annars?

I det här fallet så har staten och samhället rätt.

Ändå har du inga problem med att kvinnor ska prostituera sig för att stå till tjänst för de som är villiga att betala. Du skulle aldrig någonsin rekommendera eller acceptera att din egen dotter säljer sig så snacka inte skit.

Inte alls, den nya sexköpslagen är bra på det sättet att den är förebyggande och kommer på lång sikt att minska prostitutionen och sexhandeln på nätet. Du vill ju bara att de prostituerade fortsätter med sin sexförsäljning tills de blir gamla och utslitna både mentalt och fysiskt.

Du har ingen speciellt bra kvinnosyn, du verkar se kvinnokroppar som vilken handelsvara som helst.
Den svenska perversa Staten har fel. Men du tycker väl då att den tyska staten, den nerderländska och den belgiska har rätt när dom stiftade lagar som gav dessa länders sexarbetare mänskliga rättigheter. Du är ju väldigt förtjust i statens maktfullkomlighet. Eller har dessa länder gjort fel? Danmark avkriminaliserade 1999 samma år som den svenska staten började sin statliga förföljelse av dessa två sexuella minoriteter, sexköparna och sexarbetarna. Dessutom kräver FN att alla länder ska avkriminalisera sexarbete, inklusive Sverige så Sverige beter sig rent ut sagt djävligt illa med sin förbannade sexköpslag. Så 91% av sexarbetarna och kunderna stöder sexköpslagen för du faller väl inte så djävla lågt att du tar någon undersökning som bygger på vad människor anser som inte är inblandade i sexhandeln för det är dom som är inblandade i sexhandeln som ska tillfrågas. Du är inte annat en ett diktaturens vidriga kreatur. Och vad som är frivilligt och inte frivilligt, din pajas, det är inte så svårt att ta reda på för polisen. Det är hög tid att de svenska politiker som stiftade sexköpslagen 1999 och har skärpt den succesivt ställs till svars i internationell domstol för det är var dessa kriminella svenska moralpolitiker hör hemma, bakom lås och bom. Kriminalisera frivillig sex mellan myndiga, som med sexköpslagen, hör inte hemma i en demokrati. Så ta en gång för alla och förpassa den fullständigt vedervärdiga sexköpslagen och den så kallade Onlyfans-lagen, och också de fullständigt vidriga politiker som ligger bakom sexköpslagen och Onlyfans-lagen och förpassa samtliga, både dessa kriminella politiker och sexköpslagen och Onlyfans-lagen till var dessa hör hemma, på den svenska historiens soptipp och där ska samtliga dessa begravas och förbli begravda till tidens ände
Senast redigerad av Blueintime 2025-09-24 kl. 02:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in