2025-07-19, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Kan inte du förklara varför du först skriver att du är varken säljare eller köpare för att sen skriva att du kommer att fortsätta betala för camshower? 🤔

Vad säger din fru förresten om att du tänker fortsätta att bryta mot den nya sexköpslagen? En prick i belastningsregistret kan bli följden om du bryter mot den nya lagen.

Alla kan fortsätta köpa CAM bara inte skräddarsydd 😂
Citera
2025-07-19, 21:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Du tror att sexköp har minskat pågrund av sexköpslagen?

Du verkar tro att sexköp har ökat pga sexköpslagen, det stämmer inte.

Sexköpslagen som kriminaliserar köp av sexuella tjänster, har utvärderats flera gånger sedan lagen infördes 1999. Utvärderingarna har visat att lagen har haft avsedd effekt att minska prostitutionen. Alltså gör lagen nytta och vi kan bara spekulera i hur stor påverkan den nya sexköpslagen kommer att få på sexhandeln online.

Citat:
Men vill man sota problemen under mattan är din ideologi ett bra exempel. Förstå att prostituerade existerar sen antiken och forntiden, dom försvinner inte.

Har de varit aktiva sen forntiden? Då måste de vara väldigt gamla och utslitna nu 😁

Citat:
Sen ser jag som säljer mig på distans inte som en prostituerad. Tror inte dom flesta gör det som säljer online.

Prostitution innebär att en person säljer sexuella tjänster, som exempelvis samlag, oralsex eller andra sexuella handlingar, mot betalning.

Men om du slutar att ta betalt så ägnar alltså inte du dig åt prostitution, valet är ditt ☺️
Citera
2025-07-19, 22:02
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Kan inte du förklara varför du först skriver att du är varken säljare eller köpare för att sen skriva att du kommer att fortsätta betala för camshower? 🤔

Vad säger din fru förresten om att du tänker fortsätta att bryta mot den nya sexköpslagen? En prick i belastningsregistret kan bli följden om du bryter mot den nya lagen.
vi ligger i skilsmässa. Hur fan ska jag kunna bryta mot lagen när kredit kortet är spärrat på camsajterna? 😆
Citera
2025-07-19, 22:05
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

du verkar ju beundra sexköpare lite också eftersom du har en som åkt dit för sexköp på din profilbild
Citera
2025-07-19, 22:08
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Alla kan fortsätta köpa CAM bara inte skräddarsydd 😂

Nu är det bara 9 procent av Sveriges manliga befolkning som någon gång köpt sex, antalet män som någon gång har köpt sexuella handlingar på distans är ännu lägre så vi pratar alltså om en liten marginaliserad grupp.

Alla är alltså inte intresserade av att köpa CAM, långt därifrån 😁
Citera
2025-07-19, 22:10
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Sen har jag aldrig bett en CAM tjej penetrera sej. Bara betalat dom att smörja olja på benen och dansa och det är ju lagligt i Sverige om du inte visste det juridik experten
Senast redigerad av rudi1985 2025-07-19 kl. 22:15.
Citera
2025-07-19, 22:10
Medlem
Citat:
Du verkar tro att sexköp har ökat pga sexköpslagen, det stämmer inte.

Sexköpslagen som kriminaliserar köp av sexuella tjänster, har utvärderats flera gånger sedan lagen infördes 1999. Utvärderingarna har visat att lagen har haft avsedd effekt att minska prostitutionen. Alltså gör lagen nytta och vi kan bara spekulera i hur stor påverkan den nya sexköpslagen kommer att få på sexhandeln online.

Har de varit aktiva sen forntiden? Då måste de vara väldigt gamla och utslitna nu 😁

Prostitution innebär att en person säljer sexuella tjänster, som exempelvis samlag, oralsex eller andra sexuella handlingar, mot betalning.

Men om du slutar att ta betalt så ägnar alltså inte du dig åt prostitution, valet är ditt ☺️

Haha alltså du är så! Ja sen forntiden och antiken.

https://varldenshistoria.se/samhalle...hallets-botten

Du som är besatt av colombianer så ett exempel med en person 1 från Colombia, hon har ingen mat ingen bostad osv osv hon hittat en sida som gör att hon får en bostad hon kan äta, och hon kan börja styra upp sitt liv. Hon tjänar dessutom sjukt bra pengar. Hon börjar resa och sen träffar hon sin livs kärlek.

Vill du att hon ska dö av fattigdom, eller ha tak över huvudet, kunna styra sitt liv osv?

Jag kan definiera min hälsa själv, det står i hälso och sjukvårdslagen

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...h-rattigheter/

Det är med ett nöje att lära dig lite allmänbildning, och se saker ur ett bredare perspektiv. Annars hamnar man lätt i tunnelseende.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-07-19 kl. 22:46.
Citera
2025-07-19, 22:22
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Nu är det bara 9 procent av Sveriges manliga befolkning som någon gång köpt sex, antalet män som någon gång har köpt sexuella handlingar på distans är ännu lägre så vi pratar alltså om en liten marginaliserad grupp.

Alla är alltså inte intresserade av att köpa CAM, långt därifrån 😁
Det där kan ju inte någon statistik ta reda på egentligen. Eftersom det är nåt få personer skulle svarat på i en undersökning jag tror det är fler män som köpt. Sen är det många kvinnor som åker ner till afrika och köper sex av unga fattiga afrikanske pojkar men det är nog ok för dej. Du är ju bara ute efter männen som köper av tjejerna och tjejerna som säljer. Det är dom du är ute efter. Jag undrar verkligen om du inte haft nån ex flickvän som du upptäckt sålt sej bakom din rygg. Du verkar så bitter och arg och hatisk mpt alla sexköpare och eskortarbetare och cam tjejer.
Citera
2025-07-20, 01:35
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
vi ligger i skilsmässa. Hur fan ska jag kunna bryta mot lagen när kredit kortet är spärrat på camsajterna? 😆

Det där är intressant, redan nu kan vi alltså se att den nya lagen är förebyggande och kommer att få ner antalet sexköp på distans.

Vi borde vara tacksamma för att vi har så kloka lagstiftare i riksdagen ☺️
Citera
2025-07-20, 01:44
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Det där kan ju inte någon statistik ta reda på egentligen. Eftersom det är nåt få personer skulle svarat på i en undersökning jag tror det är fler män som köpt.

Nej det är det med stor sannolikhet inte. 9 procent av Sveriges män har någon gång köpt sex.

Citat:
Sen är det många kvinnor som åker ner till afrika och köper sex av unga fattiga afrikanske pojkar men det är nog ok för dej.

Nu låter du väldigt bitter och hatisk över detta fenomen, åkte din fru också dit? 🤔

Citat:
Du är ju bara ute efter männen som köper av tjejerna och tjejerna som säljer.

Det är mest män som köper sexuella tjänster IRL och på distans, alltså utgörs problemet av manliga sexköpare.

Det är också därför vi har sexköpslagar i Sverige, utan alla dessa manliga köpare så skulle det inte finnas några kvinnliga säljare.
Citera
2025-07-20, 01:55
Medlem
StoreSvartes avatar
Har nån av er kåtbockar åkt dit på distanssnusk än?
Citera
2025-07-20, 01:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Du som är besatt av colombianer så ett exempel med en person 1 från Colombia, hon har ingen mat ingen bostad osv osv hon hittat en sida som gör att hon får en bostad hon kan äta, och hon kan börja styra upp sitt liv. Hon tjänar dessutom sjukt bra pengar. Hon börjar resa och sen träffar hon sin livs kärlek.

Vill du att hon ska dö av fattigdom, eller ha tak över huvudet, kunna styra sitt liv osv?

Nu främjar du prostitution på ett väldigt fult sätt, det finns inga såna där askungesagor i prostitutionsvärlden. Unga kvinnor i prostitution i Colombia har i princip nästan alltid hallickar. Du propagerar med andra ord för människohandel, sexuell exploatering och koppleri!

Citat:
Jag kan definiera min hälsa själv, det står i hälso och sjukvårdslagen

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...h-rattigheter/

Det är med ett nöje att lära dig lite allmänbildning, och se saker ur ett bredare perspektiv. Annars hamnar man lätt i tunnelseende.

Du har ingen allmänbildning överhuvudtaget, tidigare påstod du att man inte hade utvärderat sexköpslagen, jag kunde bevisa att du hade fel 😁

Alla läsare kan klicka på länken nedanför och se att jag har rätt ☺️

https://www.regeringen.se/rattsliga-...07/sou-201049/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in