2025-08-30, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Alla barn har rätt till en trygg uppväxt och stabil boendemiljö men med en förälder som bryter mot sexköpslagen så är det ju inte så konstigt om det uppstår tvivel om föräldern är kapabel att axla ansvaret som vårdnadshavare.

Då tycker jag att män ska lämna så får kvinnan uppfostra barnen själv. Män kan alltid skaffa en ny familj med en normal kvinna utan sexuella störningar.
Citera
2025-08-30, 20:20
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Fast nu förtränger du att många sexsäljare och CAM tjejer hamnar i prostitutionen pga psykisk ohälsa, ekonomiska problem, missbruk, trauma eller fattigdom.

Du låter helt uppenbart dig vägledas av vad ditt lilla huvud vill istället för att använda det stora huvudet.

Det är tydligt att du behöver hjälp men samtidigt är du oförmögen att inse detta. Det är troligtvis en del av din störning men terapi kan hjälpa till här.

Om dina tvångsmässiga onanivanor går ut över din familj och ditt liv i övrigt så har dom med det att göra.

Fast nu är även en majoritet av Sveriges befolkning för sexköpslagen så du får acceptera att du ses som avvikande utifrån de normer som råder i samhället. Det är dessutom olagligt att köpa sex på distans.

Alla barn har rätt till en trygg uppväxt och stabil boendemiljö men med en förälder som bryter mot sexköpslagen så är det ju inte så konstigt om det uppstår tvivel om föräldern är kapabel att axla ansvaret som vårdnadshavare.
Sen har jag inte brutit mot den larviga sexköpslagen på distans nu är det tionde gången jag svarar dej det. Jag begär ingen sexuell handling jag gör roleplay med tjejen i fråga. Roleplayet innehåller ingenting där hon måste penetrera sej med dildo.
Citera
2025-08-31, 02:06
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Sen har jag inte brutit mot den larviga sexköpslagen på distans nu är det tionde gången jag svarar dej det. Jag begär ingen sexuell handling jag gör roleplay med tjejen i fråga. Roleplayet innehåller ingenting där hon måste penetrera sej med dildo.

Men varför har då dina anhöriga reagerat så starkt?

Om vi tittar på dina inlägg så reagerar du med ilska när andra människor ifrågasätter ditt porr och sexmissbruk, du är också aggressiv när vi diskuterar den nya sexköpslagen eftersom du upplever att den förhindrar dig från att porrsurfa och "umgås" online med CAM tjejer. Talibaner är ett ofta återkommande ord i dina inlägg.

(FB) Sexköp på distans (ex. OnlyFans) förbjuds 1 juli 2025

Samtidigt säger du mot dig själv för om inte du köper sexuella tjänster online och bryter mot den nya sexköpslagen så är det svårt att förstå din motvilja mot den nya lagstiftning som finns kring sexköp på distans.

Här är en artikel du borde läsa.

"Ofta har männen haft problem med porrsurfande och sexköp i många år. De flesta har aldrig nämnt det för någon. De bär på skammen och utvecklar ett starkt självförakt.

– Internet kom in i hemmen på 90-talet och där började problemen ordentligt. Och många som kommer till mig, även om de är unga, har haft de här problemen tio år och uppåt. Det finns de som haft dem i 30 år.

Männen som fastnar i tvångsmässiga beteenden hamnar i ett självskadebeteende. De utsätter sig själva för saker som de mår dåligt av"

https://www.sverigesradio.se/artikel/6580521
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-08-31 kl. 02:09. Anledning: Tillägg
Citera
2025-08-31, 06:29
Medlem
Citat:

För att hans fru vill inte tillfredsställa honom och vill inte att kan ska få det av nån annan heller.

Citat:
Om vi tittar på dina inlägg så reagerar du med ilska när andra människor ifrågasätter ditt porr och sexmissbruk, du är också aggressiv när vi diskuterar den nya sexköpslagen eftersom du upplever att den förhindrar dig från att porrsurfa och "umgås" online med CAM tjejer. Talibaner är ett ofta återkommande ord i dina inlägg.

Jag skulle också bli arg om nån runkpolis dök upp och sa till mig vad jag skulle göra med mitt sexliv.

Citat:
Samtidigt säger du mot dig själv för om inte du köper sexuella tjänster online och bryter mot den nya sexköpslagen så är det svårt att förstå din motvilja mot den nya lagstiftning som finns kring sexköp på distans.

Man kan fortfarande inte köpa sex på distans. Hur mycket du än upprepar det.

Inget annat land i Västvärlden har myndigheter som säger åt folk vad de får runka till. Säger allt tycker jag.

Citat:
Männen som fastnar i tvångsmässiga beteenden hamnar i ett självskadebeteende. De utsätter sig själva för saker som de mår dåligt av"[/i]

De här kvinnorna behöver hjälp av psykolog

Citat:
Bland de som hamnar i ett tvångsmässigt förhållande till porrsurfande och sexköp grundläggs beteendet ofta i unga år. De har använt onani för att dämpa ångest eller så har de själva blivit utsatta för sexuella övergrepp.

– För många har porr blivit ett naturligt inslag under uppväxten,
säger Marie Johansson.
Senast redigerad av Ghoul-thot 2025-08-31 kl. 06:32.
Citera
2025-08-31, 09:02
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

Här är en artikel du borde läsa.

"Ofta har männen haft problem med porrsurfande och sexköp i många år. De flesta har aldrig nämnt det för någon. De bär på skammen och utvecklar ett starkt självförakt.

– Internet kom in i hemmen på 90-talet och där började problemen ordentligt. Och många som kommer till mig, även om de är unga, har haft de här problemen tio år och uppåt. Det finns de som haft dem i 30 år.

Männen som fastnar i tvångsmässiga beteenden hamnar i ett självskadebeteende. De utsätter sig själva för saker som de mår dåligt av"

den nya lagen hindrar mej inte från att porrsurfa eftersom det inte finns någon lag som förbjuder porr surf. Sen vågar inte ens sosse feministerna förbjuda porren för dom vet det skulle drabba dom negativt i opinionen. Jag blir lite förbannad ja Sverige är nog det enda landet i Europa som håller på och förföljer folk som köper sex och gillar porr. Börjar bli sjukt i detta landet.
Citera
2025-08-31, 09:20
Medlem
rudi1985s avatar
Och i ärlighetens namn är det inte vi som gillar cam shower och porr som är dom sjuka. Detta är inbyggt i människans drifter och begär. Det är alla ni som förföljer oss som är dom sjuka och förtryckande. Fan lämna oss ifred jeez.
Citera
2025-08-31, 09:48
Medlem
Citat:

Svårt detta, man behöver hålla två saker i huvudet samtidigt. Liksom andra intressen, hobbies, passioner... så kan man frestas att lägga för mycket av sitt liv på det. Det har inget med lagändringens införande att göra! Den har aldrig motiverats med att de stackars kunderna frestas att spendera för mycket pengar, även om det naturligtvis händer. Anhöriga hade garanterat reagerat även om det handlat om trav eller obskyra vinylskivor med feltryck på etiketten typ.

Kort sagt: detta handlar om pengar, inte någon talibanlag.
Citera
2025-08-31, 13:33
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
den nya lagen hindrar mej inte från att porrsurfa eftersom det inte finns någon lag som förbjuder porr surf. Sen vågar inte ens sosse feministerna förbjuda porren för dom vet det skulle drabba dom negativt i opinionen. Jag blir lite förbannad ja Sverige är nog det enda landet i Europa som håller på och förföljer folk som köper sex och gillar porr. Börjar bli sjukt i detta landet.

Men om du nu bara porrsurfar så är det ju inga problem men du köper ju även tjänster från CAM tjejer och då blir det betydligt mera tveksamt. Sverige är dessutom inte ensamt om att ha sexköpslagar i Europa, det finns 5 länder till som har en liknande lagstiftning så hitta inte på saker.

Nu erkänner du dessutom indirekt att du köper sex. Inte undra på att du blir tvingad till terapi osv av dina anhöriga.

Du borde istället vara tacksam över den nya sexköpslagen, du kommer att spara mycket pengar framöver ☺️
Citera
2025-08-31, 13:39
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Men om du nu bara porrsurfar så är det ju inga problem men du köper ju även tjänster från CAM tjejer och då blir det betydligt mera tveksamt. Sverige är dessutom inte ensamt om att ha sexköpslagar i Europa, det finns 5 länder till som har en liknande lagstiftning så hitta inte på saker.

Nu erkänner du dessutom indirekt att du köper sex. Inte undra på att du blir tvingad till terapi osv av dina anhöriga.

Du borde istället vara tacksam över den nya sexköpslagen, du kommer att spara mycket pengar framöver ☺️
Jamen jag har ju inte köpt sex 🤣 mannen läs vad man skriver. Jag har betalat för roleplay och det innehåller ingen penetrering för henne. Sen har jag sagt 20 ggr till dej nu att tjejerna säger nej om dom inte vill göra nån kunds fetisch. Dom anmärker på mitt porrsurfande också.
Citera
2025-08-31, 13:56
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jamen jag har ju inte köpt sex 🤣 mannen läs vad man skriver. Jag har betalat för roleplay och det innehåller ingen penetrering för henne. Sen har jag sagt 20 ggr till dej nu att tjejerna säger nej om dom inte vill göra nån kunds fetisch. Dom anmärker på mitt porrsurfande också.

Borde inte du ägna dig åt din fru istället för att betala dyra pengar till prostituerade för roleplay?

Roleplay kan faktiskt klassas som sexköp om det handlar om en sexuell handling mot betalning. Du skriver ju själv att du har betalat henne.
Citera
2025-08-31, 15:28
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Borde inte du ägna dig åt din fru istället för att betala dyra pengar till prostituerade för roleplay?

Roleplay kan faktiskt klassas som sexköp om det handlar om en sexuell handling mot betalning. Du skriver ju själv att du har betalat henne.
Asså seriöst antingen läser du inte inläggen eller så har du problem med läsningen? skrev ju ex innan
Citera
2025-08-31, 15:30
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:

roleplay med dirty talk är inte sex köp nej. Sen har ju jag och även andra här påpekat för dej att man inte kan köpa sex på distans. Hur fan ska man kunna knulla med nån på distans? det är porr inget5 annat cam shower. Detta är en idiot lag skapad utav idioter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in