Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Men varför har då dina anhöriga reagerat så starkt?
För att hans fru vill inte tillfredsställa honom och vill inte att kan ska få det av nån annan heller.
Citat:
Om vi tittar på dina inlägg så reagerar du med ilska när andra människor ifrågasätter ditt porr och sexmissbruk, du är också aggressiv när vi diskuterar den nya sexköpslagen eftersom du upplever att den förhindrar dig från att porrsurfa och "umgås" online med CAM tjejer. Talibaner är ett ofta återkommande ord i dina inlägg.
Jag skulle också bli arg om nån runkpolis dök upp och sa till mig vad jag skulle göra med mitt sexliv.
Citat:
Samtidigt säger du mot dig själv för om inte du köper sexuella tjänster online och bryter mot den nya sexköpslagen så är det svårt att förstå din motvilja mot den nya lagstiftning som finns kring sexköp på distans.
Man kan fortfarande inte köpa sex på distans. Hur mycket du än upprepar det.
Inget annat land i Västvärlden har myndigheter som säger åt folk vad de får runka till. Säger allt tycker jag.
Citat:
Männen som fastnar i tvångsmässiga beteenden hamnar i ett självskadebeteende. De utsätter sig själva för saker som de mår dåligt av"[/i]
https://www.sverigesradio.se/artikel/6580521
De här kvinnorna behöver hjälp av psykolog
Citat:
Bland de som hamnar i ett tvångsmässigt förhållande till porrsurfande och sexköp grundläggs beteendet ofta i unga år. De har använt onani för att dämpa ångest eller så har de själva blivit utsatta för sexuella övergrepp.
– För många har porr blivit ett naturligt inslag under uppväxten, säger Marie Johansson.