Citat:
Ursprungligen postat av
Self-Power
Tack, men detta för bli plan b
Hade detta själv som plan b, gav mig fan på jag skulle få bort den, nötte stenhårt i 3 månader, cykla även framför tv hemma utöver. visst det gav resultat, gick från 96kg till 87kg, men skulle behövt komma ner lite till, men det var som en broms vid 87, värsta sedan kom semester, vi for till Alikante 2 veckor, man har hotell frukost, goda middagar, allmänt unna sig, kroppen sluka bokstavligen upp kalorier även om jag joggade varje dag innan frukost.
Där kom beslutet, glöm plan A, stenhårt diet i 3 månader försvann på nästan 1 mån sem.
Exakt som min vikt expert berättat varför hon kan leva på det, kunderna är konstant återkommande, hon har nästan inga av alla 5000st som lyckas komma i rätt vikt, även om vissa gjort tappra försök över 1 år o nått långt, har det bara hållit ett tag o dom lagt på sig. som för henne själv, det gick inte o hålla vikten o få leva normalt, enda sättet var fetsugning, sedan kunde hon leva normalt, jag hoppar på detta till hösten, man var tvungen o gå i en mycket tajt dress i någon månad så huden fastna ordentligt o snyggt.
Men prova på, o lycka till, hoppas du är en som klarar hålla den sedan.