2025-05-20, 00:39
Medlem
Läskigs avatar
Cissi Wallin är redan dömd för grovt förtal och en erkänd manshaterska, att använda henne som källa känns som raka motsatsen till trovärdigt. Jag har verkligen ingen respekt för varken SVT eller ML men känns ändå som att det behövs en seriösare källa än så innan jag börjar peka finger, Om Cissi har lyckats få tag i FUP så borde väl någon annan också lyckats göra det tämligen enkelt, att det inte skett än känns lite suspekt.
Citera
2025-05-20, 00:40
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Men det hade man ju inte kunnat veta när enda källan var att det stod på Wikipedia där vem som helst kan skriva. Man ska vara försiktig med att hänga ut folk.

Det finns ju en FUP. Är inte det en tillräcklig källa för dig?
Citera
2025-05-20, 00:45
Medlem
Micke... förstod att han skulle visa sig vara ett slemmigt äckel. Jävla idiot.
Citera
2025-05-20, 00:48
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Det finns ju en FUP. Är inte det en tillräcklig källa för dig?

Har du läst den själv eller? När folk hänvisade till att det stod på Wikipedia hade de ju ingen aning om att det fanns någon FUP.

Det finns inte ens någon FUP i tråden förövrigt. Lär dig använda hjärnan tack.
Citera
2025-05-20, 00:53
Medlem
Har alltid fått slemviben av honom. Usch.
Citera
2025-05-20, 01:10
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Har du läst den själv eller? När folk hänvisade till att det stod på Wikipedia hade de ju ingen aning om att det fanns någon FUP.

Det finns inte ens någon FUP i tråden förövrigt. Lär dig använda hjärnan tack.

Bara för att FUPen inte finns i tråden behöver det inte betyda att den inte finns alls. Jag har jävligt svårt att tro att Cissi Wallin skulle ljuga om att hon läst den och hänga ut Micke helt random.
Citera
2025-05-20, 01:27
Medlem
Läskigs avatar
Citat:
Bara för att FUPen inte finns i tråden behöver det inte betyda att den inte finns alls. Jag har jävligt svårt att tro att Cissi Wallin skulle ljuga om att hon läst den och hänga ut Micke helt random.

Att hänga ut folk helt random är ju hela grejen med Cissi Wallin? Hon har redan blivit dömd för det tidigare, så jag vill gärna ha någon form av bevis innan jag tar hennes ord på allvar.
Citera
2025-05-20, 01:45
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:

När folk nämnde att det stod på Wikipedia i början av tråden så hade det ju inte ännu kommit fram i tråden att Cissi Wallin skrivit om honom.

Även om det stämde så kunde ju inte dom veta det med säkerhet bara för att det stod på Wikipedia. Det hängs ut folk oskyldigt alldeles för ofta på detta forum så det är inte mycket begärt att vänta tills FUPen lagts ut.
Senast redigerad av nickeh84 2025-05-20 kl. 01:50.
Citera
2025-05-20, 02:00
Medlem
Drooids avatar
Jag brukar inte posta i eller läsa det här delforumet ofta. Men de två personer jag har sett nämnas i tråden, gör det här YouTube-klippet ännu roligare.
Jag maskar rejält.

M**** L****** & P****** S******* potentiella bordellbesökare
https://www.youtube.com/watch?v=PgmiL8grUuU
Senast redigerad av Drooid 2025-05-20 kl. 02:06.
Citera
2025-05-20, 02:03
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Jag brukar inte posta eller läsa det här delforumet ofta. Men de två personer jag har sett nämnas i tråden, gör det här YouTube-klippet ännu roligare.
Jag maskar rejält.

M**** L****** & P****** S******* potentiella bordellbesökare
https://www.youtube.com/watch?v=PgmiL8grUuU

Klassiskt klipp! Lustigt också dessutom med tanke på att Peter Settman ju kysste Charlotte Kalla mot hennes vilja på Idrottsgalan. Det är som att cirkeln sluts på något skevt jävla vis om det nu stämmer med M.L.
Senast redigerad av nickeh84 2025-05-20 kl. 02:06.
Citera
2025-05-20, 04:29
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlockar
Det handlar inte om hur ”sexuellt laddat” du personligen tycker att en kyss är, utan om det faktum att det är ett sexuellt präglat fysiskt intrång som sker utan samtycke

Brottsbalken (6 kap. 10 §) för ref.

Så nej, det är varken nytt eller något “kärringpåhitt”. Det är en del av svensk rätt sedan länge, och den bygger på en väldigt grundläggande princip: att ingen har rätt att ta sig friheter med någon annans kropp, vilket mirakulöst verkar förvåna människor gång på gång
Vad fan babblar du om? Kan du ge någon källa eller lagstöd på att "ingen har rätt ta sig friheter med någon annans kropp"? Mig veterligen säger polislagen precis motsatsen, polisen har en mycket långtgående rätt att ta sig friheter med någon annans individs kropp. Dessutom har du all rätt i världen att ta en annans individs kropp i anspråk i nödvärnssyfte eller i nöd.

Samtyckeslagen är ett nytt påfund, och har knappast varit del av svensk rätt under speciellt lång tid. Läs på.
Citera
2025-05-20, 05:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Är det ett brott i Sverige numera?
Var det okej när du växte upp, att kyssa någon mot deras vilja?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in