Citat:
Ursprungligen postat av
JerryCotton
Hahaha... Jag fick flera ofrivilliga pussar, inviter och blev tafsad av ett fult norskt fruntimmer till chef för typ 20 år sedan. Jag hade provanställning och blev kallad till chefen, jag fick inte fortsatt förtroende då jag hade "samarbetssvårigheter" enligt henne. Jag fick gå på dagen!

Skötte mitt jobb till punkt och pricka och var omtyckt av andra damer i företaget. Var 90% kvinnor på min avdelning. Handlade om ett större internationellt bolag med en omsättning på miljarders miljarder. Gick jag till polisen? Nej. Facket har jag aldrig varit med i. Kanske borde ha gjort en anmälan om sexuella trakasserier?

Du är inte kvinna så det är nog väldigt få som hade tagit din anmälan på allvar trots att även män kan bli sexuellt ofredande av kvinnor.
Det där är faktiskt vanligare än vad många tror, titta bara på det aktuella fallet, mannen har uppgett att kvinnans händer ska ha vidrört hans underarmar, ansikte och axlar. Hade en man tagit på en kvinnlig arbetskamrat på det där sättet så hade han legat risigt till.