2025-05-22, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Timell blev frikänd. Dessutom handlade det om en anklagelse om våldtäkt. Detta fall handlar om en anklagelse om försök till puss. Du tycker inte du blandar äpplen och päron?
Gubbar som dricker sprit eller badar i badtunna med 28 åriga tjejer..hur kan det gå fel lixom så.
Citera
2025-05-22, 09:32
Medlem
Skvistens avatar
Även om anmälan är töntig så njuter jag av att han åkt dit på detta.

I senaste säsongen av MM störde jag mig rejält på honom och produktionens ”woke” inriktning där väldigt mkt skulle vara politiskt korrekt.

Blir otroligt mkt ”kapten klänning” över honom nu
Citera
2025-05-22, 09:33
Medlem
Ja, det var fel av honom. Idiotiskt. Men herregud, att polisanmäla någon för en sådan sak? En rejäl tillrättavisning kollegor emellan kanske hade varit mer lämpligt? Jag kan tycka det är lite väl hårt att hänga ut någon till offentlig avrättning för en sådan sak.

Sedan stod det ”försökte” på en del ställen. Om han inte fullbordade pussen kan det rimligtvis inte vara en fråga överhuvudtaget?
Citera
2025-05-22, 09:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av back flash
Han HAR pussat henne. Det är de båda överens om.

Och det är den pussen som han är anmäld för då alltså?
Citera
2025-05-22, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten

I senaste säsongen av MM störde jag mig rejält på honom och produktionens ”woke” inriktning där väldigt mkt skulle vara politiskt korrekt.

Det är tjejen som han pussade som skriver manus. Så lägg inte det på Micke.
Citera
2025-05-22, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krosh
Ja, det var fel av honom. Idiotiskt. Men herregud, att polisanmäla någon för en sådan sak? En rejäl tillrättavisning kollegor emellan kanske hade varit mer lämpligt? Jag kan tycka det är lite väl hårt att hänga ut någon till offentlig avrättning för en sådan sak.

Sedan stod det ”försökte” på en del ställen. Om han inte fullbordade pussen kan det rimligtvis inte vara en fråga överhuvudtaget?

Vad hände med det gamla hederliga ”hörrö äckelgubbe, jag är inte intresserad, så lägg ner”?
Citera
2025-05-22, 09:42
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Det är tjejen som han pussade som skriver manus. Så lägg inte det på Micke.

Ännu roligare då

Han har då inte lärt sig eller förstått ett skit om vad manusen har för budskap som han agerat efter som programledare för MM.

Uppenbarligen är han riktigt korkad som inte fattat att hon är en sjuk vänster feminist.
Citera
2025-05-22, 09:48
Medlem
Busgriss avatar
Vem tar över Mästarnas Mästare? ML blir garanterat cancellerad för evigt. Sådana är tiderna.
Citera
2025-05-22, 09:50
Medlem
Amors avatar
Citat:

Tydligen var hon den pussutsatte ansvarig för minnesfilmerna kring de aktiva. Förklarar en hel del, för det är ofta väldigt mycket fokus på diverse politiskt korrekta saker i dom. Tex var det ett väldigt fokus på att Tobias Karlsson hade ett regnbågsfärgat kaptensarmband.

För dessa batikhäxor är det den typen av saker som är de allra viktigaste när vi ska minnas tillbaka på diverse idrottsmäns karriärer. Har faktiskt reagerat på det just denna säsong, att det varit ovanligt mycket woke. Har spolat förbi flera inslag där det varit nästan outhärdligt att titta på. Även Micke när han slagit sig ner och ätit med mästarna, har ofta hållit någon slags identitetspolitisk predikan. Det enda lite tröstande i denna story är att Micke är så förbannat pk själv.
Citera
2025-05-22, 09:52
Medlem
Citat:
Ännu roligare då

Han har då inte lärt sig eller förstått ett skit om vad manusen har för budskap som han agerat efter som programledare för MM.

Uppenbarligen är han riktigt korkad som inte fattat att hon är en sjuk vänster feminist.
Tycker hela SVT är lite vänster. Dom gör av med 6 miljarder om året. D.v.s. 6000 miljoner. Så det gäller att hålla sig god med den här mjölkkon. Polisanmäla som den här tjejen gjorde drabbar säkert henne negativt också.
Citera
2025-05-22, 09:56
Medlem
Amors avatar
En lärdom av detta för många. Fatta inte stora beslut mitt under bakisångesten. Låt åtminstone bakisångesten verka ut innan du fattar beslutet.

Den pussutsatte valde att agera mitt under sin bakisångest, och satte sen igång en händelsekedja som hon inte kunde stoppa. Svårt att backa när man väl tagit de steg hon tog.
Citera
2025-05-22, 09:58
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Åklagare ska åtala, riksdagen ska stifta lagar och domstolarna ska döma. Det tycker jag är en bra arbetsordning.

Det är inte pöbeln på fb som ska bestämma detta.
Såklart. Men man kan ha åsikter om lagar, samhälleliga konsekvenser av en viss lagstiftning, synpunkter på ojämlik lagstiftning, orimliga lagar osv. Din inställning låter väldigt auktoritär. "Håll käften, tugga och svälj och gud nåde dig om du tycker något." Lagen är inte skriven i sten, från himlen nedkommen, utan ständigt föremål för förändringar i takt med att samhälleliga normer och värderingar förändras. Utifrån detta mildras vissa lagar, vissa försvinner medan andra tillkommer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in