2025-05-16, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priamos2014
Är det den här bilden?
https://festival.si.edu/blog/human-t...alan-tradition

Citat:
Det är inte en halv kvadratmeter, det är en kvarts kvadratmeter.

Citat:
F.ö. tveksamt om det gänget klarar åtta på kvarts kvadratmeter.

Du kan läsa om testet och se bilderna om du läser detta inlägg.

(FB) Var gasning med Zyklon B verkligen tekniskt möjligt?
Citera
2025-05-16, 17:19
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Eftersom du fått bra svar på all din okunskap så vill jag bara kommentera dina två första ord ”sunt förnuft”

Varken du eller jag kan kalla oss experter på förintelsen. Men har man sunt förnuft så inser man att det är vettigare att faktiskt lita på den samlade expertis som bedrivit forskning i över 70 år, om man inte besitter expertkunskap. Alla dom exempel du drog upp är gammal skåpmat av förnekare som förklarats.

Ni kallas inte förnekare utan anledning. Ni förnekar den fakta som ligger på border!

Jag läste en hel del på revisionist forumet förr i tiden och tyckte aldrig att ni övertygade nån när ni bemötte revisionisternas påståenden. Deras argument och beräkningar verkade stämma med ren logik och sunt förnuft och era svar var ganska krystade för att klamra er fast vid de mest absurda delarna av förintelsemyten. David Cole med flera övertygade mig en gång i tiden.

Samma sak med forskningen sker i hbtq frågan och klimatfrågan med mera. Man får inte ifrågasätta den rådande Dogman om man vill ha mat på bordet. Så enkelt är det. Förekommer hela tiden falska sanningar som måste skyddas med våld för att systemet inte ska kollapsa och om ingen ifrågasätter eller om det inte ens är lagligt att granska och ifrågasätta så lever man ju inte heller i ett fritt samhälle och då döljs det ju också något som inte får komma fram för det hotar makten.
Senast redigerad av Asensgammaldags 2025-05-16 kl. 17:23.
Citera
2025-05-16, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asensgammaldags
Jag läste en hel del på revisionist forumet förr i tiden och tyckte aldrig att ni övertygade nån när ni bemötte revisionisternas påståenden. Deras argument och beräkningar verkade stämma med ren logik och sunt förnuft och era svar var ganska krystade för att klamra er fast vid de mest absurda delarna av förintelsemyten. David Cole med flera övertygade mig en gång i tiden.

Samma sak med forskningen sker i hbtq frågan och klimatfrågan med mera. Man får inte ifrågasätta den rådande Dogman om man vill ha mat på bordet. Så enkelt är det. Förekommer hela tiden falska sanningar som måste skyddas med våld för att systemet inte ska kollapsa och om ingen ifrågasätter eller om det inte ens är lagligt att granska och ifrågasätta så lever man ju inte heller i ett fritt samhälle och då döljs det ju också något som inte får komma fram för det hotar makten.

Ok, fast nu har du fått konkreta och lättbegripliga svar på dina funderingar, så håller tummarna att faktan nådde ända fram.

F.ö så är det lagligt att både ifrågasätta och granska förintelsen. Skulle du eller någon annan ha något som helst bevis för att förintelsen eller delar av förintelsen är felaktig som den är beskriven, så är det fritt fram att publicera detta.
Citera
2025-05-16, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Varsågod, detta klarar du väl att läsa…?

Bilder från testet.

http://holocaust.skeptik.net/documen...van_photos.htm

Rofl.
Ögonmått är inte din grej va?
Den där fete gubben skulle inte gå in själv på 50x50cm
Citera
2025-05-16, 19:28
Medlem
Orkar fan inte läsa tråden då trådstarten var så idiotisk.

Ja. Det var vanligt att gasa bort vägglöss och dylikt med vätecyanid. Klart man använde det om det funkade.

Nu användes inte vätecyanid i alla läger utan kolmonoxid. men det funkade det också.

Ni kan även läsa om en av sveriges stora diktares död genom vätecyanid.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Dan_Andersson
Citera
2025-05-16, 19:47
Medlem
Citat:
Rofl.

Kognition och visualism är inte din grej va?

Hade resultatet av testet enbart bestått av text, hade det i vissa fall varit acceptabelt med sinnesslöhet. Men snälla, nu finns det bilder!
Citera
2025-05-16, 23:53
Medlem
Citat:
Rofl.

Där ser vi hur oseriös, eller rent ut sagt korkad du är…
Visa oss nu var i det testet det står eller visas att Provan själv (den kraftige) över huvud taget deltar som testperson…
Citera
2025-05-19, 12:45
Medlem
Asensgammaldagss avatar
Citat:
Där ser vi hur oseriös, eller rent ut sagt korkad du är…
Visa oss nu var i det testet det står eller visas att Provan själv (den kraftige) över huvud taget deltar som testperson…

Tja, det kanske kan va rimligt om alla judar som skulle klämmas in var små akrobatiska barn som hade trästrukturer att klättra på men annars så fattar vi som inte tror blint på religionen som kallas förintelsen att det inte är rimligt.
Citera
2025-05-20, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asensgammaldags
Tja, det kanske kan va rimligt om alla judar som skulle klämmas in var små akrobatiska barn som hade trästrukturer att klättra på men annars så fattar vi som inte tror blint på religionen som kallas förintelsen att det inte är rimligt.

Det handlar 80talet om att blint tro på vad som helst, utan att det finns vetenskapligt stöd för det som t ex det som den vetenskapliga teorin om förintelsen grundar sig på.

Når det gäller hur många personer det är möjligt att tränga ihop per kvadratmeter så kanske du skulle läsa detta inlägg jag postade i en annan tråd, och läsa det som länkas där.

(FB) Bevis att förintelsen aldrig ägde rum
Citera
2025-05-20, 20:52
Medlem
Citat:
Det handlar 80talet om att blint tro på vad som helst, utan att det finns vetenskapligt stöd för det som t ex det som den vetenskapliga teorin om förintelsen grundar sig på.

Når det gäller hur många personer det är möjligt att tränga ihop per kvadratmeter så kanske du skulle läsa detta inlägg jag postade i en annan tråd, och läsa det som länkas där.

(FB) Bevis att förintelsen aldrig ägde rum

Jag vill se en bild på åtta personer på en kvarts kvadratmeter, antingen postar du det, eller så är det bara skitsnack.
Citera
2025-05-20, 23:14
Medlem
Citat:
Jag vill se en bild på åtta personer på en kvarts kvadratmeter, antingen postar du det, eller så är det bara skitsnack.

Varsågod, läs detta inlägg, citaten i det som förklarar testet och varför man gjorde detta test, samt länken sist där du har bilder på 8 påklädda personer inom 53x53 cm.

(FB) Var gasning med Zyklon B verkligen tekniskt möjligt?
Citera
2025-05-27, 20:25
Medlem
pollenpers avatar
Hej.
Kommer ni ihåg Töbens film om när han testar zyklon b?

https://odysee.com/@WhitestGoyUKnow:...ith-Zyklon-B:0

Tråden om Töbenss test.

(FB) En gasning med Zyklon-B, filmad och dokumenterad.

Jag kommer ihåg Bagges rodnad.
Kul tråd, värd att minnas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in