2012-04-01, 14:48
Medlem
PeterMangss avatar
Grymt bra benzo det här! funkar om man vill sova eller bara dämpa ångesten, man blir avslappnad och skön även på låg dos.. Sen om man tar nån extra och blandar med lite bra röka och 2-3 starköl så tycker jag den här är oslagbar av alla olika benzos jag testat med samma kombination utöver.

Så jag skjuter mig in i denna fancluben på direkten
Citera
2012-04-02, 09:30
Medlem
Underdarks avatar
Hoppar också in i denna fanclub.
Lorazepam fungerar utmärkt oavsett det gäller tråkgöra som att städa hela huset eller att bara ta det lugnt med vännerna framför en film
Fick dom från FP och gillade dem starkt!
Citera
2012-04-03, 02:31
Medlem
sonicboy666s avatar
Fick hem några kartor Ativan fr FP- tatt 2-4 st men inget händer . Bromazepamen har jag nästan flängt i mig en karta...inte ens trött trots dubbla dosen seroquel oxå som brukar göra mig trött. Nä pigg som en mört, sitter å producerar ny platta å de gör jag enbart med opiater el tjack i mig för bästa resultat -men jag e fokuserad trots mängderna jag tryckt i mig, knepigt. Imorgon märker jag väl att jag inte minns att jag spelade in ens...ibland e de ju så att man inte uppfattar ruset
-S
Citera
2012-04-03, 11:48
Medlem
sonicboy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666
Fick hem några kartor Ativan fr FP- tatt 2-4 st men inget händer . Bromazepamen har jag nästan flängt i mig en karta...inte ens trött trots dubbla dosen seroquel oxå som brukar göra mig trött. Nä pigg som en mört, sitter å producerar ny platta å de gör jag enbart med opiater el tjack i mig för bästa resultat -men jag e fokuserad trots mängderna jag tryckt i mig, knepigt. Imorgon märker jag väl att jag inte minns att jag spelade in ens...ibland e de ju så att man inte uppfattar ruset
-S
Jaaaaa e sååååå seeeeeg idag. Kommer fan inte ur sängen, muskelavslppning deluxe å så ska man iväg å pumpa på gym nu määää... 2 skopor jack3d å en kaffe espresso pga hemulen vägrar skicka kollinr till mitt etylf. Skickat den 26:e lixom. Jävla as
Citera
2012-04-07, 16:11
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666
Jaaaaa e sååååå seeeeeg idag. Kommer fan inte ur sängen, muskelavslppning deluxe å så ska man iväg å pumpa på gym nu määää... 2 skopor jack3d å en kaffe espresso pga hemulen vägrar skicka kollinr till mitt etylf. Skickat den 26:e lixom. Jävla as
Tror du det är bra för tex hjärtat och gymma på etylfenidat? jag kanske inte är rätt människa att säga så men tänkte bara om du funderat över det iaf

Umgåtts en del med steroidpumpade tjackisar som pangade i sig en stor tjackrykare rakt i venen innan träning, såg inte så nyttigt ut.
Citera
2012-04-10, 12:10
Medlem
funkar detta bra mot social ångest?
Citera
2012-04-10, 13:37
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cOMANDER4
funkar detta bra mot social ångest?
Ja.
Citera
2012-04-10, 19:52
Medlem
weedoms avatar
Joinar denna fanclub utan tvekan. Rockar fett!!
Citera
2012-04-10, 19:55
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weedom
Joinar denna fanclub utan tvekan. Rockar fett!!
Yeah Själv anser jag att Lorazepam är mycket bättre än Aplrazolam. "skönaste" fysiskt är dock Bromazepam för mig. Kombon lora+broma är även bättre än någon för sig!
Citera
2012-04-10, 21:06
Medlem
bk-MDMAs avatar
Klivit på lorazepam tillfälligt för att döda min, numera, vardagliga ångest.

Har dragit i mig 4mg totalt från FP, och jag är lugn men endå inte.
Skumt rus, inte så soft och ångestfri som jag skulle vilja vara... :/
Citera
2012-04-10, 21:38
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bk-MDMA
Klivit på lorazepam tillfälligt för att döda min, numera, vardagliga ångest.

Har dragit i mig 4mg totalt från FP, och jag är lugn men endå inte.
Skumt rus, inte så soft och ångestfri som jag skulle vilja vara... :/
Dom från FP suger. Köp riktiga om du kan få tag på.. En bra benso.
Citera
2012-04-21, 12:56
Medlem
"Temesta funkar mot det me sta"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här