2010-09-02, 00:56
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Hjälper dom mot ångest?
Jag tycker dom hjalper mot angest
Citera
2010-09-02, 10:07
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Hjälper dom mot ångest?
Ja, om man får rätt grejer så gör dem det.
Citera
2010-09-02, 12:01
Medlem
För att utveckla Carl-Ann von S:

"Ja om man får rätt grejer så gör dem det" + Om man får rätt grejer så ger dem dig både sövande och muskelavslappning som Diazepam, samt ångestdämpning/eufori som Alprazolam.
Citera
2010-09-02, 15:00
Medlem
De märks knappt, det är det som gör dem farliga, alla "kaos" jag sett och hört om på temesta är orsakade av ett enormt intag. Max 12mg per dag skulle jag säga, det är ändå dubbla fass-dosen, och ska man gå på dem per maskin, 3x2,5, till natten tycker jag inte de gör nåt att tala om.
Tar bort ångesten utan att påverka mig, att jag känner av att jag tagit BZ, vilket ju är det man eftersträvar.
Citera
2010-09-02, 20:03
Medlem
Soulsamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Ja, om man får rätt grejer så gör dem det.

Jag snackar om Kern Pharmas 1 mgare. Många som tyckte dom vara rena skiten, därför frågar jag.

Ska testa en nu snart, men jag har tagit 2 mg Xanor, 2 mg Ikto och två linor Sub så jag är rätt ångestfri ändå. Ska kanske vänta tills en annan dag för att få ett rättfärdigt svar på min fråga.
Citera
2010-09-02, 20:16
Medlem
Soulsamples avatar
Kom just på att det var Normon Lorazepam jag fick, trots att jag beställde Kern paketet.

Vad tycker folket om dessa?
Citera
2010-09-02, 20:39
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsample
Kom just på att det var Normon Lorazepam jag fick, trots att jag beställde Kern paketet.

Vad tycker folket om dessa?

Som jag skrivit tidigare sa gillar jag personligen inte K pharma,da dom inte funkade nu koper jag andra och dom rockar pa bra
Citera
2010-09-02, 21:08
Medlem
Soulsamples avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Som jag skrivit tidigare sa gillar jag personligen inte K pharma,da dom inte funkade nu koper jag andra och dom rockar pa bra

Men är Normon också skapade av Kern Pharma?
Citera
2010-09-02, 22:27
Medlem
alligatorsnors avatar
Lorazepam 2,5mg + Kodein är det en bra combo? Vilka mängder utan att det blir farligt?
Citera
2010-09-02, 23:47
Medlem
Normon's Lorazepan är skapade av Normon.

Lorazepam + Kodein är en suverän combo då morfinet (kodeinfosfathemihydraten) / det smärtsillande adderas till det redan muskelavslappnande + ångestdämpande + sövande ruset av benzodiazepinen.
Innan det blir farligt? Vet inte hur många gånger det nämnts, men det beror på individens kropp + dennes tolerans. Jag (utan tolerans + 65kg + 1.75cm) hade svalt 4-6mg Lorazepam + 5x Kodein-tabs á 30mg Kodein + 500mg Paracetamol. Allt över det vill jag INTE rekommendera, du borde redan "maxat" upplevelsen på detta viset...
Obs! Paracetamol / Grapefrukt(juice) / Öl sänker den s.k. Prototonsyrehalten som skapas av levern. Denna syra fräter sönder ca 30% av allt som kommer till magen. (Om jag inte har fel?)

Hursomhelst... Med Lorazepam + Kodein (inkl. Paracetamol) bör du få en väldigt soft dag. Ta en folköl också vettja!
Citera
2010-09-03, 01:53
Medlem
alligatorsnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Methinks
Normon's Lorazepan är skapade av Normon.

Lorazepam + Kodein är en suverän combo då morfinet (kodeinfosfathemihydraten) / det smärtsillande adderas till det redan muskelavslappnande + ångestdämpande + sövande ruset av benzodiazepinen.
Innan det blir farligt? Vet inte hur många gånger det nämnts, men det beror på individens kropp + dennes tolerans. Jag (utan tolerans + 65kg + 1.75cm) hade svalt 4-6mg Lorazepam + 5x Kodein-tabs á 30mg Kodein + 500mg Paracetamol. Allt över det vill jag INTE rekommendera, du borde redan "maxat" upplevelsen på detta viset...
Obs! Paracetamol / Grapefrukt(juice) / Öl sänker den s.k. Prototonsyrehalten som skapas av levern. Denna syra fräter sönder ca 30% av allt som kommer till magen. (Om jag inte har fel?)

Hursomhelst... Med Lorazepam + Kodein (inkl. Paracetamol) bör du få en väldigt soft dag. Ta en folköl också vettja!
Tack för svaret!
Citera
2010-09-03, 22:37
Medlem
alligatorsnors avatar
Tog 120mg codeisan +10 mg Lorezapam för en timme sen och jag känner mig asskön. Så här skulle man alltid må
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in