2011-01-06, 11:51
Medlem
Tycker den slår rätt hårt mot balansen. Iofs är jag nyvaken men virrar runt ovanligt mycket, mer än på xanor.
Inte så illa som Lyrica dock
Citera
2011-01-06, 22:12
Medlem
Ok! lång historia kort,, mådde riktigt dåligt för ca: 2 år sen fick utskrivet en del olika preparat hos farbror doktorn däribland just temesta 1mg då inget annat fungerade ( tog dock aldrig någon när det begav sig för ca: 1 år sedan, pga ingen tro till piller alls=verkninglöst för min depression)

iaf. är väl i en svacka nu! städade medicinskåpet hjäromveckan och hittade massa förpackningar av olika piller och kollade upp detta temesta! (har ganska många kartor så ni kanske förstår)

Mår iaf kanske inte 100% just nu, mer ute efter nån skön verkan, har aldrig pillertrillat/knarkat eller något alls!

har druckit 4-5öl ikväll och efter skummat igenom denna tråd så slängde jag i mig en styck 1mg;are!

Har jag snålat?

(info, är bara jag här hemma hos mig så vill inte go bananas precis, men vill gärna "komma bort"

tips?
Citera
2011-01-08, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikolino
massa text tips?

ingen som hade kunskap att delge här tydligen!
Citera
2011-01-10, 21:16
Medlem
Ja, klokt snålat, du har druckigt och liten erfaranhet om hur du reagerar.
Om du måste, ta 2-4 temesta, ta sen max en öl, vänta minst två tim före nästa öl. Och det här är "fula gubbemissbruk och inget jag rekar men HYGGLIGT säkert.
Citera
2011-01-23, 14:19
Medlem
eagless avatar
Varför pratas det här om Temesta och Lorazepam som dom vore samma sak. Är det två namn på samma produkt eller har jag missat något. Jag har 1mg Loraz. Har inte provat. Hur mycket tar ni
(jag vet. Individuellt. Men jag har låg tolerans) för å känna er sköna. Inge alkohol please
Citera
2011-01-24, 08:45
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagles
Varför pratas det här om Temesta och Lorazepam som dom vore samma sak. Är det två namn på samma produkt eller har jag missat något. Jag har 1mg Loraz. Har inte provat. Hur mycket tar ni
(jag vet. Individuellt. Men jag har låg tolerans) för å känna er sköna. Inge alkohol please

Temesta ÄR Lorazepam.
Lorazepam är det aktiva ämnet i Temesta, Ativan osv.
Citera
2011-01-24, 18:08
Medlem
eagless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Temesta ÄR Lorazepam.
Lorazepam är det aktiva ämnet i Temesta, Ativan osv.

Aha!! som Paracetamol o Kodein å grejer. Då är jag med. Tack. Har dock sett Lorazepam i egna förpackningar. Temesta har jag aldrig kommit i kontakt med.

Jag smög in en annan fråga här någonstans. Citodon. Jag har
Codeisan tabletter (på spanska `Codeina comprimidos´. Ingen mg angivelse). Existerar någon erfarenhet om dessa?
Citera
2011-01-24, 18:52
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eagles
Aha!! som Paracetamol o Kodein å grejer. Då är jag med. Tack. Har dock sett Lorazepam i egna förpackningar. Temesta har jag aldrig kommit i kontakt med.

Jag smög in en annan fråga här någonstans. Citodon. Jag har
Codeisan tabletter (på spanska `Codeina comprimidos´. Ingen mg angivelse). Existerar någon erfarenhet om dessa?

Rena Kodeintabletter, 29 eller 30mg, tror det är 30mg.
Citera
2011-01-28, 01:06
Medlem
Boogermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
Rena Kodeintabletter, 29 eller 30mg, tror det är 30mg.

de är 29mg i codiesan
Citera
2011-02-02, 23:08
Medlem
Har fått temesta mot nervositet då jag får extrem panikångest inför stora presentationer som som tur är bara sker någon gång om året på jobbet. Har 1 mg tabletter. Hur är effekten på det? Vill inte direkt flumma runt.
Citera
2011-02-03, 04:39
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Barlow
Har fått temesta mot nervositet då jag får extrem panikångest inför stora presentationer som som tur är bara sker någon gång om året på jobbet. Har 1 mg tabletter. Hur är effekten på det? Vill inte direkt flumma runt.
Hälften så dospotent som Xanor, dvs en stark bensodiazepin. Äter/har du provat andra benzo som du kan jämföra med? Jag hade nog tagit hela iallafall, har ingen tolerans.
Citera
2011-02-25, 17:45
Medlem
bajserss avatar
'står det LZ på lorazepam tabbar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in