2010-09-30, 13:09
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Men helvete.. hade värsta utsättningsbesvären och åkte till jour-VC, bad om nåt som skulle motverka yrsel samt dämpa den kraftiga ångesten.

Gubben babblar om Lergigan, Atarax, Sobril och Temesta.
Jag förklarade att jag inte klarar av Lergigan och Atarax under dagtid då jag blir så jävla seg och trött.

Han smyger in på Sobrilen med tvekan, säger då att jag fick en karta sådana under insättningen och att dom funkade ganska bra.. Han tappar dock spåret och börjar prata om Temesta, vilket var ett helt okänt läkemedel för mig, vilket jag sa..

Men jag fick inte det heller, den där jävla läkaren skriver istället ut Lergigan mite 5mg med motiveringen att lergigan är det bästa mot yrsel och ångest (WTF?!).. och eftersom jag blev så trött av mina 25milligrammare borde 5mg vara bra, yeah right

Vad som helst är fanimej mer ångestdämpande och lugnande än Atarax och Lergigan, tja förutom CS kanske.. suck.. varför ska det vara så svårt att få BRA grejor? Fyfan.

Möjligen mot yrsel. Känner faktiskt inte ett skit utav Atarax eller Lergigan när jag tagit det mot ångest. Bättre då att dricka ett glas mjölk istället.
Citera
2010-10-05, 12:30
Bannlyst
Tack alla pundare för en tråd som var intressant för oss icke narkomaner också
Citera
2010-10-05, 14:26
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J400d
Tack alla pundare för en tråd som var intressant för oss icke narkomaner också
Är man narkoman och pundare för att man tar en lugnande tablett på morgonen? Enligt dig alltså.

Svensken är en lustig filur må jag säga...
Citera
2010-10-22, 02:08
Medlem
Ninyah218s avatar
Blir till att inhandla 50st Tavor 2.5mg Wyeth nästa vecka samt lite annat gott. Låter ju onekligen som en väldigt lovande benso efter vad folk har sagt här så det ska bli jävligt spännande att testa dom äntligen.
Har aldrig fått möjligheten att prova de svenska Temesta då jag aldrig ens hört de nämnas i mina kretsar konstigt nog. Ser fram emot att prova lite Lorazepam äntligen! Hoppas dom lever upp till förväntningarna nu då
Citera
2010-10-26, 19:34
Medlem
Hej pa er alla foresten.

fick 50 st lorazepam idag.

Marke Wyeth
Namn Tavor 2.5 mg
Wirkstoff Lorazepam

Kom i burk i orginal pack, fran tyskt apotek.

dom ar gula 2 5 pa dem och 1 skara i mitten pa anndra sidan.

Dom blir till pulver i munen javligt fort efter intag.

har tagit 20 mg och 30 mg valium och ar inte i narheten av bang som jag trode jag skulle bli.

vad ar vanlig flumar doss pa dessa kanske fattas litte roka.

An nu drar jag och inhandlar roka och munch mmmmmm

foresten vagar man ta bilen om man blir stopad. hmm
Senast redigerad av knarko87 2010-10-26 kl. 19:46.
Citera
2010-10-26, 22:29
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knarko87
Hej pa er alla foresten.

fick 50 st lorazepam idag.

Marke Wyeth
Namn Tavor 2.5 mg
Wirkstoff Lorazepam

Kom i burk i orginal pack, fran tyskt apotek.

dom ar gula 2 5 pa dem och 1 skara i mitten pa anndra sidan.

Dom blir till pulver i munen javligt fort efter intag.

har tagit 20 mg och 30 mg valium och ar inte i narheten av bang som jag trode jag skulle bli.

vad ar vanlig flumar doss pa dessa kanske fattas litte roka.

An nu drar jag och inhandlar roka och munch mmmmmm

foresten vagar man ta bilen om man blir stopad. hmm

Ta inte bilen efter massa benso förhelvete! Kan sluta VÄLDIGT illa med så nedsatta kognitiva förmågor och reaktionstider.

Lorazepam har jag lite halvsvårt att känna av ibland har jag märkt. I mycket större utsträckning än flunitrazepam, nitrazepam, daizepam, alprazolam och klonazepam.
Citera
2010-10-26, 22:42
Medlem
tog aldrig bilen bruden akte till affaren.

Damit ville ju bara bli bang idag. Och inget hash kom hon hem me.....

Jobbade bara 2 timmar idag sa tankte lets chill, men nej.

lorazepamen funkar inte pa mig alls typ blir litte lugn men inget annat. och nu har jag ju tagit 10 under dagen det borde ju vart nog.

bruden tog 10 mg valium 5 mg lorazepam och ligger och sover som fan.
Citera
2010-11-27, 22:05
Medlem
jugbandbluess avatar
poppat ett gäng atipam 2or nu och kan återigen konstatera att dom är skit. till och med oxazepam är bättre.
Citera
2010-12-02, 12:00
Medlem
Får se om ni får en ny medlem i familjen snart. Firar slutet på mitt månads(nåja nästan)uppehåll med Expidet munlösliga 2,5 mg:are. Stoppade i mig ett lakan för ungefär 30 minuter sedan. Tänkte vänta i alla fall två timmar innan jag droppar en till, är inte ute efter att "flumma på" utan vill hålla toleransen nere.

Visst tar det två timmar även med munlösliga eller går det snabbare?

//Blindingz
Citera
2010-12-02, 12:15
Medlem
Droppade en till, vill se vad det är för något man har

Återkommer med ansökan om medlemskap till klubben 14:15

Edit: Börjar bli rätt så skön och avslappnad. Till och med hjärnan är avslappnad. Helt med i huvudet men samtidigt lite dimmig

Det här kan bli endera bra eller anus, only time will tell

Synd att man lever i exil, annars hade jag ringt hit någon brud som gillar dom små rackarna och myst ;D
Har stackat upp med lite olika sorter. Tavor Expedit, Roche Rivotril och Tafil Xanax. Känner mig som en liten apotekare även fast det inte är fler än 50 av varje ;D

Det här verkar kunna bli något bra faktiskt. Känner liksom för att gå ut och träffa folk och ta en Whiskey, känns som att denna benz är idealisk för det. Lätt eufori, ångestfri och social. Med i huvudet fast hjärnan är bortdomnad ;D
Senast redigerad av Blindingz 2010-12-02 kl. 12:49.
Citera
2010-12-02, 12:55
Medlem
Ville bara dela med mig lite grann om hur jag känner och är:

http://www.youtube.com/watch?v=exgmLfsgT4I <-- Så här är jag

http://www.youtube.com/watch?v=F0ylmUzNSPA <-- Så här känner jag mig

Droppa era Lorzepamer och paralellflyt med mig grabbar och tjejer! | | | |
Citera
2010-12-02, 14:33
Medlem
Tror att 5mg blev för mycket. Börjar känna mig flöddrad och flummig. Kommer nog bara äta dessa för att bli frisk då dom inte var mysiga att flumma på, blev liksom konstig på dem.

Blir 2,5mg intag fortsättningsvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in