2010-08-28, 14:34
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
'Finns inne nu yepp,

mvh complex

såg bara "Lorazepam 2mg Atipam (Asien)" och dom är inte bra, förra året så funkade dom ok men sist jag testade dom var d kassa.

OT: Har precis käkat en karta xanor och ska nu ut i solen och röka lite buds
Citera
2010-08-29, 23:57
Medlem
rage-xs avatar
Jag tycker personligen att lorazepam e dom bassta,nu har jag en ny kran som har bra lorazepam 2,5mg.dom kickar ordentligt kan jag saga det e tyska lorazepam
Citera
2010-08-30, 01:12
Medlem
Theberzerkers avatar
Går med i denna fanclub jag med. Synd att det finns så många kassa lorazepam. Speciellt de pakistanska.

Temesta är f.ö i min mening den bästa benson för både ångest, muskelavslappning och till att kombinera med alkohol. Men som vanligt med bens så är det extremt lätt att underskatta det, vilket för vissa resulterat i minnesluckor under veckor.
Citera
2010-08-30, 03:42
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Går med i denna fanclub jag med. Synd att det finns så många kassa lorazepam. Speciellt de pakistanska.

Temesta är f.ö i min mening den bästa benson för både ångest, muskelavslappning och till att kombinera med alkohol. Men som vanligt med bens så är det extremt lätt att underskatta det, vilket för vissa resulterat i minnesluckor under veckor.

Dom lorazepam som jag kakar nu funkar minst lika bra som vara svenska temesta och det ar tyska 2,5mg
Citera
2010-08-30, 05:50
Medlem
J.Boozes avatar
fett skumt att jag inte kände nåt på 18mg lorazepam från kern pharma,
men däremot kände jag av 2mg alprazolam kern pharma.

båda bensos intog samma dag dock inte samtidigt. väntade 2h på effekten av lorazepamet då jag fyllt på med sammanlagt 10mg- då inget hände tog jag 2mg alprazolam och kände av den effekten nästan efter 10 min (jag tar alltid mina benso sublingualt) därefter tog jag 8mg lorazepam till samt 2mg alprazolam, men jag kände bara av alprazolamet.

fett skumt :S Men som SE sa, så kan man vara immun mot viss benso (stämmer ju faktiskt) och att då jag är immun mot just lorazepam.

tacka vet jag xanor. funkar alltid. diazepam likaså. fast med valium slutar det alltid med att jag får för mig att jag inte e fluddrad när jag i själva värket e fluddrad som fan , och tar ännu mer och vaknar upp 3-4 dagar senare och minns inte dem senaste dagarna.. likaså iktorivil.. så jag håller mig till xanor jag.

nån som kan tipsa mig om en benso som inte pajjar omdömet såsom klonazepam och diazepam gör?
förutom flunitrazepam då, som är den bästa benson ever. har aldrig fått minnesluckor på roppar (om jag inte gått lös på dem med en massa sprit) men tyvärr vet jag ingenstans jag kan få flunizar....

nåra tips? mvh
Citera
2010-08-30, 22:11
Medlem
rage-xs avatar
jag har själv testat Kerns pharmas lorazepam,men nagot stammer inte ju fan inte m dom!!Nu kakar jag tyska lorazepam 2,5 mg och dom e bra
Citera
2010-08-31, 05:16
Bannlyst
Jag köpte 25st Lorazepam 1mg Kern Pharma och tog 2st såna till 4mg subutex och fick en rejält muskelavslappning i kroppen. Dock saknade jag den sköna Xanor effekten man får av sub och xanor.

Fick för mig mig att Kern Pharma Lorazepam var en typ blandning mellan muskelavslappnande tablett med lite effekt som Xanor. Testade ca 6-7st utan sub idag och då känner jag av att jag blir mer avslappnad i musklerna än vad jag blir på Valium eller iktrovil men jag får inget rus eller liknande men det är nog inte meningen.

Några av er har inte råkat köpa dom andra lorazepam från Asien då? jag kopierar alltid hela texten för att garanterat få rätt sort när jag beställer.
Kern Pharma brukar hålla hög kvalité i vanliga fall, närmaste svenskt man kan komma via nätet.
Allt annat är ju skit från Asien. Iaf min åsikt.
Senast redigerad av Advocate 2010-08-31 kl. 06:02.
Citera
2010-08-31, 06:25
Medlem
Testa 10mg clonazepam så ska vi se på muskelavslappnande
Citera
2010-08-31, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av haxer
Testa 10mg clonazepam så ska vi se på muskelavslappnande

Tyckte faktiskt att Lorazepam var mer muskelavslappnande än dem :P Iaf om man jämför t.ex. Kern Pharma mot Pakistan roche Clonazepam eller likande. Har testat de svenska man kan få ut, iktrovil Klonazepam, de håller helt annan standard.
Citera
2010-08-31, 13:04
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advocate
Tyckte faktiskt att Lorazepam var mer muskelavslappnande än dem :P Iaf om man jämför t.ex. Kern Pharma mot Pakistan roche Clonazepam eller likande. Har testat de svenska man kan få ut, iktrovil Klonazepam, de håller helt annan standard.
Den muskelavslappnande effekten duger på Lorazepam. Har inte så ont i ryggmuskulaturen längre.
Citera
2010-08-31, 15:02
Medlem
rage-xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Advocate
Jag köpte 25st Lorazepam 1mg Kern Pharma och tog 2st såna till 4mg subutex och fick en rejält muskelavslappning i kroppen. Dock saknade jag den sköna Xanor effekten man får av sub och xanor.

Fick för mig mig att Kern Pharma Lorazepam var en typ blandning mellan muskelavslappnande tablett med lite effekt som Xanor. Testade ca 6-7st utan sub idag och då känner jag av att jag blir mer avslappnad i musklerna än vad jag blir på Valium eller iktrovil men jag får inget rus eller liknande men det är nog inte meningen.

Några av er har inte råkat köpa dom andra lorazepam från Asien då? jag kopierar alltid hela texten för att garanterat få rätt sort när jag beställer.
Kern Pharma brukar hålla hög kvalité i vanliga fall, närmaste svenskt man kan komma via nätet.
Allt annat är ju skit från Asien. Iaf min åsikt.
Jag tyckte inte om Kern pharmas lorazepam overhuvudtaget blev javligt besviken pa dom,men nu koper jag andra lorazepam och dom haller samma matt som vara svenska om inte tom battre
Citera
2010-08-31, 15:22
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rage-x
Jag tyckte inte om Kern pharmas lorazepam overhuvudtaget blev javligt besviken pa dom,men nu koper jag andra lorazepam och dom haller samma matt som vara svenska om inte tom battre

vart köper du dem fungerande lorazepamen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in