2010-08-25, 23:50
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jungle
Inte för att det ska diskuteras här men bara gör att dom säger att det skickades i månd så kan det lika gärna vara tisd enligt mina erfarenheter av SE.
Tack för svaret! då förstår jag Anade nämligen ugglor i mossen.. Sen tänkte jag för mig själv "här ligger en hund begraven" sen var jag tvungen att slå en 7:a, då sa jag för mig själv "det var inte illa pinkat!" haha jag är lite övertrött (xanor + krypton)
Citera
2010-08-25, 23:53
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Tack för svaret! då förstår jag Anade nämligen ugglor i mossen.. Sen tänkte jag för mig själv "här ligger en hund begraven" sen var jag tvungen att slå en 7:a, då sa jag för mig själv "det var inte illa pinkat!" haha jag är lite övertrött (xanor + krypton)

Hoppas att jag får bra effekt av deras lora iaf! Va ju tydligen nån som va missnöjd med dem? märket "kern" alltså.

Edit: Sorry för dubbelposten
Citera
2010-08-26, 17:11
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Men tycker Ni att de tar en djävla tid innan de når full effekt, så att säga?
Tjena, nu har jag kan jag även stryka denna benzo från min icke beprövade benzos lista Kan säga att dem var ganska sköna såhär i början i alla fall. Käkade 15 mg diazepam runt tolvsnåret och för ca en halvtimme sen svalde jag en och lät en smälta under tungan av Loran alltså. detta var alltså 1mg:are. Upplever att de smyger sig på lite mer än vanliga benzos och ett rätt så behagligt rus.. Rätt så muskelrelaxerande men man vart ändå lite pigg och gladare av dem. Lite som ikto på nåt sätt fast lite piggare lixom.. Ett svagare mellanting av xanor och iktorivil kanske? Halveringtiden ska ju tydligen vara liknande Xanor, vi får se. Kanske lite dåligt förklarat men kan upptatera sen. Funkar verkar de göra i alla fall
Citera
2010-08-28, 01:36
Medlem
Drog 8st lora 1mg kern pharma i blister.

Smakade mjöl och tillsammans med 30cl black velvet whiskey gav de ingen effekt alls väg piller.

Tog återstående 2st med 3st folk öl inget hände.

Är det alltid så med kern pharma? Verkar illa iaf.

Ville ju bli flöddrad
Citera
2010-08-28, 07:10
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer

Smakade mjöl och tillsammans med 30cl black velvet whiskey gav de ingen effekt alls väg piller.

Ville ju bli flöddrad

Kern brukar ju ha bra, bla deras valium.
Men har inte stött på nå bra lorazepam på länge
Citera
2010-08-28, 09:55
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haxer

Ville ju bli flöddrad

hände inget för mig med -
så jag hoppas du skriver ett mail till dem att det inte funkade!
om två personer säger att det inte funkar kanske vi får köpa annat för pengarna!

mvh Jbooze
Citera
2010-08-28, 10:48
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze
om två personer säger att det inte funkar kanske vi får köpa annat för pengarna!

mvh Jbooze

Knappast
Citera
2010-08-28, 12:48
Medlem
complexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Booze

mvh Jbooze

Som en gammal betrodd medlem skrev i pm till mig(Du vet vem du är gode man! - som jag efter att ha provat ativan håller med om) så är det inget fel på tabletterna, mest benson i sig som är lite tråkig, specielt om man har lite tolerans av annan benso i kroppen.

mvh complex
Citera
2010-08-28, 13:44
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
Som en gammal betrodd medlem skrev i pm till mig(Du vet vem du är gode man! - som jag efter att ha provat ativan håller med om) så är det inget fel på tabletterna, mest benson i sig som är lite tråkig, specielt om man har lite tolerans av annan benso i kroppen.

mvh complex

Men det är också stor skillnad på märken, tycker Temesta funkar bättre än dom som finns hos "mailkranen".
Citera
2010-08-28, 13:58
Medlem
complexs avatar
Citat:
Men det är också stor skillnad på märken, tycker Temesta funkar bättre än dom som finns hos "mailkranen".

Visst kan det vara det, har inte provat just temesta men fungerande Ativan och Kerns Lorazepam som också fungerade för mig. både temesta och ativan verkar tillverkas av Wyeth(sökerligen av många fler med) så båda borde ju fungera lika väl kan man tycka.

mvh complex
Citera
2010-08-28, 14:11
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complex
Visst kan det vara det, har inte provat just temesta men fungerande Ativan och Kerns Lorazepam som också fungerade för mig. både temesta och ativan verkar tillverkas av Wyeth(sökerligen av många fler med) så båda borde ju fungera lika väl kan man tycka.

mvh complex

Vet inte om jag testat ativan (har säkert gjort det för länge sedan har säkert käkat 10-15 olika märken under åren), har dom funnits hos dom som säljer kenpharma ?
Citera
2010-08-28, 14:25
Medlem
complexs avatar
Citat:
Vet inte om jag testat ativan (har säkert gjort det för länge sedan har säkert käkat 10-15 olika märken under åren), har dom funnits hos dom som säljer kenpharma ?

'Finns inne nu yepp,

mvh complex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in