2009-03-01, 23:14
Medlem
headnods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East-London

(men så har vi ju också samma kran som tar hem detta specifika baltiska guld)

Du skriver ofta "baltiskt" i samband med länder som slovenien och serbien, vilket borde vara lite fel? Balkan heter det ju där nere, och med baltiska länder avses ju lettland, estland osv.. Känner mig lite som en besserwisser nu men jag hakade upp mig på det haha
Citera
2009-03-01, 23:29
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Har beställt hem 20st lorazepam 2,5mg blåa, det blir första gången jag testar dessa och min bensotolerans är inte så hög. Det räcker gott å väll med 2-4st iktorivil 2mg för att bli go å gla
Citera
2009-03-02, 03:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av headnod
Du skriver ofta "baltiskt" i samband med länder som slovenien och serbien, vilket borde vara lite fel? Balkan heter det ju där nere, och med baltiska länder avses ju lettland, estland osv.. Känner mig lite som en besserwisser nu men jag hakade upp mig på det haha

ha ha ha...jo det e helt korrekt… och du e inte heller den första som påpekar det.
men baltiska och balkan.. herregud kom igen mannen... orka

(jag orkar i alla fall inte... kanske just tack vare deras underbara temesta)

Nåväl rätt har du i alla fall... all heder åt dig och shame on me...

Trevligt också att några förstått storheten i denna underbara substans…
Det värmer…

Goder natt allesammans

/E.L
Citera
2009-03-02, 07:10
Medlem
Mords avatar
godnatt på dig.

lorazepam (temesta?) har jag faktiskt aldrig provat... men är inte så sugen på att jaga olika sorter... har man ångest räcker det med vilken bens som helst. visst funkar all bens olika, men jag nöjer mig bara min ångest släpper. ot, men men.
Citera
2009-03-02, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mord
godnatt på dig.

lorazepam (temesta?) har jag faktiskt aldrig provat... men är inte så sugen på att jaga olika sorter... har man ångest räcker det med vilken bens som helst. visst funkar all bens olika, men jag nöjer mig bara min ångest släpper. ot, men men.

godermorgon på dig “mord” he he he.. (förlåt.)

Visst.. det primära är väl att ångesten släpper... där är xanax och ikto ypperliga
men det fina med baltisk temesta e att det e så långt ifrån svensk apoteksvara man överhuvudtaget kan komma..

Baltisk lorazepam (eller lorazepam från baltikum) ger ett rus som är likt iktorivilen…. bara ett x antal gånger skönare

Personlig favorit och då pratar vi ej om Wyeth
Utan om Hemofarm/Neuro-Logica med flera, mindre, obskyra läkemedelsföretag.

Effekt: Ett avslappnande mjukt behagligt rus, all oro/ångest försvinner. Du blir pigg framåt och social
(och om du blir så pigg på ikto. tål ju att diskuteras)

Tryck i dig runt tio stycken och det specifika ruset sitter i minst lika länge som ikto. Huvudpoängen, och syftet med hela tråden, e just att det ger ett mjukare, liksom lite "svävande", ångestfritt längre rus..
Ändå upplever man inte (och upplevs inte) som flöddrad eller påverkad.

Vi erhåller vårt genom inhemska kranar.. så utan kontakter så kan det bli lite svårare..

kan vara värt att anstränga sig lite… men du gör ju som du vill...
Citera
2009-03-03, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Har beställt hem 20st lorazepam 2,5mg blåa, det blir första gången jag testar dessa och min bensotolerans är inte så hög. Det räcker gott å väll med 2-4st iktorivil 2mg för att bli go å gla

Trevligt... återkom gärna med redogörelse..

få se nu.. 20 st. det blir 2 st. creme de la creme rus alternativt fyra
mindre roliga light rus...

Tryck i dig tio sedan e du torsk på baltisk lorazepam...

såvida det e det du har fått tag på.... hmmm

well...

det återstår att se.
Citera
2009-03-03, 17:46
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Fungerar lorazepam bra rektalt?
Citera
2009-03-04, 12:06
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Jag beställde lorazepam 2,5mg blåa men fick istället då dom var slut lorazepam 2mg ifrån atipam i blister, fick några extra har svalt 5st och inväntar effekt .

Dom var runda fast platta och gula med brytskåra i mitten.
Senast redigerad av tydligenarjagha 2009-03-04 kl. 12:10.
Citera
2009-03-06, 13:21
Medlem
Citat:
Fungerar lorazepam bra rektalt?

Nja.. oralt e att föredra

inte röka, inte rektalt, och ej IV

mal sönder med framtänderna och sköj ner med några mellanöl..
mums... rus inträder relativt omgående...

Damer och herrar:

Oralt ska benzo intagas!
Citera
2009-03-06, 14:01
Medlem
Citat:
Jag beställde lorazepam 2,5mg blåa men fick istället då dom var slut lorazepam 2mg ifrån atipam i blister, fick några extra har svalt 5st och inväntar effekt .

Dom var runda fast platta och gula med brytskåra i mitten.

De ska va ljusblå, brytskåra, släta och omärkta
De gula e en helt annan grej..

osis mannen...

Ge inte upp!

Hemofarm/neuro-logica tex. kränger potent baltisk lorazepam... sedan finns det ett flertal mindre, mer obskyra, som kränger creme de la creme... men dom behåller vi för oss själva he he...

sök lite så hittar ni rätt så småningom.....

Dock : Dom hittar ni ej via nätkranar(så vida ni ej har en ruggig tur) utan det måste gå via kontakter..

ut och jaga!

OBS! inga pm om vilka kranar som kränger vad osv.

generella frågor angående baltisk lorazepam e dock välkomna så länge de e relevanta och ej strider mot FB:S regelverk
Senast redigerad av East-London 2009-03-06 kl. 14:07.
Citera
2009-03-06, 17:27
Bannlyst
Testade Lorazepam förra veckan och de va den konstigaste benzon jag har käkat och då har jag ändå tagit xanor, ikto, valium, stesolid. Jag satt framför datorn och texten började röra sig och grön rök kom från väggen sen kom jag inte ihåg så mkt föutom att jag spydde i 2 dagar (har aldrig spytt av nån benzo tidigare) Tror jag tog 6 st 2,5mgs möjligtvis 12 st kommer inte riktigt ihåg.
Citera
2009-03-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Testade Lorazepam förra veckan och de va den konstigaste benzon jag har käkat och då har jag ändå tagit xanor, ikto, valium, stesolid. Jag satt framför datorn och texten började röra sig och grön rök kom från väggen sen kom jag inte ihåg så mkt föutom att jag spydde i 2 dagar (har aldrig spytt av nån benzo tidigare) Tror jag tog 6 st 2,5mgs möjligtvis 12 st kommer inte riktigt ihåg.

Kära gammelman detta låter inte som lorazepam.. känner absolut ingen som reagerat så på dem...

e du verkligen säker??

Ja ja nu ska jag ut på förfest i söderort... så vi får se hus kvällen saknar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in