2009-03-06, 19:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av East-London
Kära gammelman detta låter inte som lorazepam.. känner absolut ingen som reagerat så på dem...

e du verkligen säker??

Ja ja nu ska jag ut på förfest i söderort... så vi får se hus kvällen saknar

ja jag är säker, han jag köpte av är en riktigt känd person på FB. Men asså jag har aldrig spytt av benzo:S De måste ha varit något annat jag har fått i mig via mat väg? Han jag va hos sa att jag slöddra när jag prata och fråga samma saker hela tiden så nog ska de va benzo.
Citera
2009-03-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
ja jag är säker, han jag köpte av är en riktigt känd person på FB. Men asså jag har aldrig spytt av benzo:S De måste ha varit något annat jag har fått i mig via mat väg? Han jag va hos sa att jag slöddra när jag prata och fråga samma saker hela tiden så nog ska de va benzo.

hmmm det låter sjukt skumt... effekten ska snarare vara den mottsatta.. mjukt ågestfritt nästan lite "svävande rus" (kan inte beskriva det bättre) ruset sitter i längre och man blir pigg social och framåt... det e inte wyeth vi snackar om här här (d.v.s. svensk apoteksvara)
Jag har upprepat det många gånger he he... men ge inte upp fortsätt leta
det e värt det jag lovar.
Ska dra ut i natta nu så jag hoppas någon insatt kan förbarma sig över denna tråd
annars e jag tillbaka till gryningen.. pm går också bra om du har generella frågor

som ej strider mot FB:S regler. doser osv. identifiering etc

(främst då frågor rörande baltisk lorazepam)
Senast redigerad av East-London 2009-03-06 kl. 19:44.
Citera
2009-03-06, 19:42
Bannlyst
okej jag ska skicka iväg ett pm snart. haha texten svävar Tog morfin nyss (förtsa gången)
Citera
2009-03-06, 19:51
Medlem
Citat:
okej jag ska skicka iväg ett pm snart. haha texten svävar Tog morfin nyss (förtsa gången)

he he he vad har du tryckt i dig egentligen.. skicka pm du så länge du håller dig till regelverket.. Själv måste jag springa i väg till vagnen nu..
sorry..

Är tillbaka i gryningen..

Lycka till (du bör nog stanna inne i natt a alla fall)

Vi Höres!

Mvh

E.L
Citera
2009-03-07, 18:12
Medlem
Citat:

Hur har det gått för dig gammelman??

Symtomen du beskrev låter sjukt skumma...

ovala, släta, ljusblå, utan märkning och med brytskåra (ej kryss!) ska det vara

låter snarare som du tryckt i dig rävgift istället för baltisk lorazepam...

nåväl du däckade väl av morfinet om inte annat...
Citera
2009-03-07, 19:06
Bannlyst
Citat:
Hur har det gått för dig gammelman??

Symtomen du beskrev låter sjukt skumma...

ovala, släta, ljusblå, utan märkning och med brytskåra (ej kryss!) ska det vara

låter snarare som du tryckt i dig rävgift istället för baltisk lorazepam...

nåväl du däckade väl av morfinet om inte annat...

Ja dom ser exakt ut så som du beskrev.

Nefan jag somnade nästan igår, blev ju trött så in i helvete av morfinet.

Men den där benzon va knepig asså Jag kom ihåg att jag satt på golvet och kände på väggen för de kom grön rök från väggen + att hela golvet rörde sig Men jag ska ta å testa idag så får jag se om de blir samma visa! Så återkommer med info.
Citera
2009-03-07, 19:13
Bannlyst
Och så fort man kollade på en sak exempel en lampa så böjde den sig haha helt sjukt. Fundera först vafan är de här men de ska va lorazepam till 100%
Citera
2009-03-07, 19:55
Medlem
Citat:
Och så fort man kollade på en sak exempel en lampa så böjde den sig haha helt sjukt. Fundera först vafan är de här men de ska va lorazepam till 100%

he he he.. fasiken vad det där låter skumt...

jag förstod att du skulle däcka av morfinet.. (gå inte och gör dig beroende av det bara!) men den är svårslagen vad det gäller smärt och ångestlindring…

Ja, håll mig uppdaterad...

Hoppas verkligen det går bättre den här gången..
Citera
2009-03-07, 20:29
Medlem
tiingeliings avatar
Lorazepam 2mg

Hejsan!

Hittade just gamla Lorazepam (Ativan) 2mg. (gula, delskåra, sedan står det något på andra sidan men jag ser inte vad =/)
Dessa köpte jag från NP för ett tag sedan och nu när jag rensade ur och ska flytta så hittade jag en ca ½ år gammal karta med 6 piller kvar (Lorazepam) kvar.
Går dessa att använda tror ni?
Citera
2009-03-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiingeliing
Hejsan!

Hittade just gamla Lorazepam (Ativan) 2mg. (gula, delskåra, sedan står det något på andra sidan men jag ser inte vad =/)
Dessa köpte jag från NP för ett tag sedan och nu när jag rensade ur och ska flytta så hittade jag en ca ½ år gammal karta med 6 piller kvar (Lorazepam) kvar.

Gula, delskåra, NP hmmm.... knappast troligt... men har du inget annat hemma så tjaa... ge det ett försök... under har ju skett tidigare..
men.. i ärlighetens namn.. räkna inte med något mäktigare rus (för att uttrycka det milt)
Citera
2009-03-07, 21:28
Medlem
tiingeliings avatar
Citat:
Gula, delskåra, NP hmmm.... knappast troligt... men har du inget annat hemma så tjaa... ge det ett försök... under har ju skett tidigare..
men.. i ärlighetens namn.. räkna inte med något mäktigare rus (för att uttrycka det milt)

Men alltå dessa har fungerat innan. 2mg Lorazepam för mig.
Bara undrade om kvaliten försämrades när man tagit 4 tabletter innan ur kartan?
Citera
2009-03-07, 21:31
Medlem
Xalterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tiingeliing
Hejsan!

Benso blir inte markvärt gamla om de förvarats rätt, NPs Ativan fungerar helt ok men är inte i min mening lika bra som de svenska.

3st brukar bli kanoners, lite god dricka på det också är livet som bäst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in