Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-02-16, 19:27
  #169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Nej fan heller, jag glömer bort allt när jag har tagit ikto :P

Ikto e guld mot ångest.. (men lorazepam e bättre) Möjligen tar du förstora doser.. dina tidigare inlägg indikerar att du.. host host.. drar i dig en hel del
Citera
2009-02-16, 19:55
  #170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenSpirit
Alltså mina lorazepam var i blister och hette: atipam 2 och beställda av SE inrikes. Tvivlar mycket starkt på att denne skulle blåsa och har fortfarande svårt att tro det.

Mvh
GS

SE blåser tro mig Dessutom kränger dom inte äkta serbisk lorazepam

(I bästa fall nått skit från thailand)
Citera
2009-02-16, 21:08
  #171
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East-London
Vasst argument mannen..


må så vara men här diskuterar vi lorazepam kära du.
Sedan ger jag fan i om du skriver bättre eller sämre.
Var förövrigt "måttligt" flöddrad under gårdagskvällen

Men om du skriver bättre (ha ha)... tja då är du välkommen att hålla i nästa seminarium på psykologiska institutionen
Jag ska bara höra med prefekten om det e ok.

Dessutom vet jag att du kommer krypande till mig en dag, då jag erhållit min examen, och ber och tigger om benzo..
bara det e en motivation i sig.

håll dig ont i fortsättningen eller far åt helvete din imbecilla tjackpundare!

(Vet inte om du var allvarlig.. var du det så är du den största fjanten på FB
var du inte det så... Gäsp “måttligt” rolig.)

Bla, bla, bla. Läste fem ord av dig.

Vill lille plutten att jag skall blåsa på Ditt sårade hjärta?

Knappast att Du är psykolog. Get your facts correct; nästa gång Du fekalier kräker ur dig ord. Jag är MYCKET smartare än Du någonsin kommer vara.


Citera
2009-02-16, 21:10
  #172
Medlem
GreenSpirits avatar
jo, nu i efter hand och att ha konsumerat en karta på 40 utan den minsta besno känning är man ju lite undrande.
Fan ville ju verkligen testa temesta eller lorazepam.

Jaja går väl fler tåg.

undrar vad för skit thailändarna har i sin skit då.

SHIT

Mvh

/GS
Citera
2009-02-16, 21:49
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Bla, bla, bla. Läste fem ord av dig.

Vill lille plutten att jag skall blåsa på Ditt sårade hjärta?

Knappast att Du är psykolog. Get your facts correct; nästa gång Du fekalier kräker ur dig ord. Jag är MYCKET smartare än Du någonsin kommer vara.



Ha Ha bara "Jag är MYCKET smartare än Du någonsin kommer vara”
ger ju en indikation på din intelligenskvot liksom typ av personlighet.(precis som brukar vara fallet med dumma människor som går genom livet utan att inse detta) Du e så blåst så att klockarna stannar..

stackars liten du kan ju inte ens läsa innantill "Knappast att Du är psykolog"
din dumma fan.. nej jag läser tredje terminen (med 19,8 i intagningspoäng).. tror inte ens du skulle komma in på särvux (av döma av dina tidigare inlägg). om du nu inte kan läsa innantill hur ska du då kunna skriva bättre.. Ha ha ha

Vill fb:s största clown vänligen ta och hålla sig till OnT istället för att ägna dig åt kvasiintellektuella inlägg som bottnar i sitt djupa, ack så tragiska, mindervärdeskomplex.
Citera
2009-02-16, 22:05
  #174
Medlem
Cautions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Jag sover riktigt bra på lorazepam. Men midazolam rekommenderas om du har riktigt svåra sömnproblem.

Jag fick faktiskt Midazolam intravenöst på sjukhuset innan en operation. Kan säga att det var hästlängder ifrån något annat bensorus, helt sjukt mycket intensivare. Jag hade praktiskt taget skitit i om någon huggit av mig benet i det tillståndet. Kunde knappt hålla ögonen öppna, låg bara med stängda ögon och mös. Det det var klart efter ca 40 minuter kändes det som att det bara hade gått 1 minut, och jag vaknade till med ett stort smile på läpparna, alla sjuksköterskor skrattade.
Citera
2009-02-16, 22:22
  #175
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caution
Jag fick faktiskt Midazolam intravenöst på sjukhuset innan en operation. Kan säga att det var hästlängder ifrån något annat bensorus, helt sjukt mycket intensivare. Jag hade praktiskt taget skitit i om någon huggit av mig benet i det tillståndet. Kunde knappt hålla ögonen öppna, låg bara med stängda ögon och mös. Det det var klart efter ca 40 minuter kändes det som att det bara hade gått 1 minut, och jag vaknade till med ett stort smile på läpparna, alla sjuksköterskor skrattade.

japp Midazolam IV e liksom något som kan liknas vid hästbedövning..
används nästintill uteslutande inom intensivvård och i samband med
operationer som vållar patienten stor oro. Kan dock ha en viss påverkan på narkossen o.sv.

Du lyckades inte smuggla med dig några flarror
Citera
2009-02-18, 11:41
  #176
Medlem
Phibers avatar
Tycker själv inte temesta mäter sig med någon annan benzo, typ som valium fast snäppet bättre. Ikto + Temestan gjorde mig mer lungnare och varm men sämre mot ångest än när jag bara kör ikto. Sen tryckte jag i mig 3st 2,5mg temestan på kvällen och det kändes knappt ett skit, som valium för mig ungefär vilket jag finner värdelöst om man inte drar på ordentligt.

Har ingen större tolerans för benzo för övrigt. Men det här verkar skilja sig från person till person. Hade själv blåa, runda med brytskåra, omärkta. Slovenska right?
Citera
2009-02-18, 13:32
  #177
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Tycker själv inte temesta mäter sig med någon annan benzo, typ som valium fast snäppet bättre. Ikto + Temestan gjorde mig mer lungnare och varm men sämre mot ångest än när jag bara kör ikto. Sen tryckte jag i mig 3st 2,5mg temestan på kvällen och det kändes knappt ett skit, som valium för mig ungefär vilket jag finner värdelöst om man inte drar på ordentligt.

Har ingen större tolerans för benzo för övrigt. Men det här verkar skilja sig från person till person. Hade själv blåa, runda med brytskåra, omärkta. Slovenska right?

Det stämmer, de fungerar bra på mig förutom att jag får en jävla rebound-effekt varenda gång.
Citera
2009-02-18, 13:35
  #178
Medlem
Jag har försökt skapa en seriös trå om Temesta i psykiatriforat, där vi som inte primärt pundar och normalt får dem från Dr skulle diskutera, och där jag hoppades på att foruest psyk-specielister med vit rock kunde vara med men ingen respons.

Det är lite trist.

Jag har iaf ätit 120-150 mg per månad i 8 mån, inga som helst problem, jag känner inte av dem, det är mer att man får mindre ångest och blir ngt gladare, jag ahar provat 10 mg och tycker inte det ger mer effekt än 3 mg trots att jag borde ha hög tolerans. Det ger ju ingen effekt, ja, första ggn då kanske..men inte sen

Nu anser jag att det som medicin är bra mkt lämpligare än Xanor, därför skulle jag vilja ha lite diskussion om Temesten som MEDICIN i min tråd i psykiatriforat!

Nu har jag slutat, helt problemfritt, ingen som helst rebound, men planerar att börja med dem i mindre skala mot allvarliga PÅ-attacker, men nu pratar vi 2-5 mg /dag 3-4 ggr månad max.
Citera
2009-02-18, 21:27
  #179
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Tycker själv inte temesta mäter sig med någon annan benzo, typ som valium fast snäppet bättre. Ikto + Temestan gjorde mig mer lungnare och varm men sämre mot ångest än när jag bara kör ikto. Sen tryckte jag i mig 3st 2,5mg temestan på kvällen och det kändes knappt ett skit, som valium för mig ungefär vilket jag finner värdelöst om man inte drar på ordentligt.

Har ingen större tolerans för benzo för övrigt. Men det här verkar skilja sig från person till person. Hade själv blåa, runda med brytskåra, omärkta. Slovenska right?

Runda ljusblå, omärkta, med skåra i mitten.. japp slovenska,.. jävligt potenta enligt mig..

säkerligen har du tagit för liten dos... det kniviga med temesta är:

1. Hitta äkta baltisk lorazepam

2. flödar av generiska skit kopior/ hemkok och thailändskt råttgift på marknaden

3. ta rätt dos: 7-10st e det jag rekommenderar.. sedan ett par trefemor till detta och du kommer uppleva ett rus som icke klår något annat(vad det gäller benzo).. Många upplever det just så när det gället temesta.. Under 7 inget rus över 10 ingen ytterliggare effekt..

Som jag skrev tidigare:

du blir social och framåt och upplever en genomgripande känsla av glädje, lugn och inre ro.. Dessutom sitter ruset i betydligt längre än vad som e fallet med alprazolam...

Sedan e ju syftet naturligtvis av betydelse


jag menar vill du veva bollträn efter grannar, fiktiva inbrottstjuvar/ massmördare eller ringa nattliga samtal till australien för att sedan, morgonen därpå, upptäcka att du glömt lägga på luren etc, tja då e väl roppar/stillisar snarare något att rekommendera.
__________________
Senast redigerad av East-London 2009-02-18 kl. 21:34.
Citera
2009-02-18, 22:42
  #180
Medlem
tiingeliings avatar
Intog för ca 1h och 15 min sen 2 st 2,5or ljusblåa med kryssmärke. Kände inget efter en timme och tog nu för en liten stund sedan två till, men krossade dom i munnen och lät dom ligga en stund under tungan för att se ode kunde ge bättre resultat.... Hur lång tid ska de ta innan man känner något? Tar jag för lite? Ung normalbyggd kvinna.
Och jag vet hur det "ska" kännas, hur det känns för mig... Men det var ett år sedan jag intog Lorazepam senast..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback