2009-02-06, 05:23
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
hur länge ska man vänta?
Ska ta lite längre tid för dem att verka än Xanor, inget jag märkte av. Tuggade sönder dom till flis och hade effekt inom 10,15min.
Citera
2009-02-06, 05:46
Medlem
CharlieRs avatar
Är dessa 'fanclub'-trådar verkligen nödvändiga? Det finns en FAQ-tråd för bensodiazepiner, varför duger inte den? En tråd för frågor räcker, det här är bara löjligt.
Citera
2009-02-06, 07:39
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR
Är dessa 'fanclub'-trådar verkligen nödvändiga? Det finns en FAQ-tråd för bensodiazepiner, varför duger inte den? En tråd för frågor räcker, det här är bara löjligt.
Men folk frågar ju inte där, de starnar nya N00b trådar ist. Det här verkar ju funka hyfsat, kolla Iktorivil Fanclub, Zolpiedem/Zopiklon, Xanor, alla ganska stora trådar, som folk faktiskt skriver i...
Citera
2009-02-06, 07:42
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Skulle vilja veta om lorazepam fungerar bra?, ger det mer en muskelavslappnad effekt eller mer lik alprazolam?
Citera
2009-02-06, 07:48
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha
Skulle vilja veta om lorazepam fungerar bra?, ger det mer en muskelavslappnad effekt eller mer lik alprazolam?
Lorazepam har en skön muskelavslappnande effekt, den sägs vara litn, men känns inte så när man tagit temestan.
Citera
2009-02-06, 07:57
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tydligenarjagha

Jag skulle vilja påstå att den muskelrelaxerande effekten av Lorazepam ligger ungefär på samma nivå som Diazepam gör, men det är väl också väldigt individuellt.
Citera
2009-02-06, 08:00
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Jag skulle vilja påstå att den muskelrelaxerande effekten av Lorazepam ligger ungefär på samma nivå som Diazepam gör, men det är väl också väldigt individuellt.
Måste vara det för det upplever jag med brossan!
Fast det ska inte vara mycket högre än alpra sägs det...?
Citera
2009-02-06, 08:21
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlieR

Jag håller faktiskt med. Inga fler fanbensotrådar. Det finns en stor tråd för bensodiazepiner. Posta där i fortsättnigen.

Mod.
Citera
2009-02-06, 08:25
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Jag håller faktiskt med. Inga fler fanbensotrådar. Det finns en stor tråd för bensodiazepiner. Posta där i fortsättnigen.

Mod.
Ok, men de flesta är upptäcka nu iaf. Men erkänn att dom funkar hyfsat bra iaf, kommer ju en del idiottrådar ändå. Men jag startade Xanor Fanclub Mest för jag ville se hyr många som tuggar/gillar det, och är väl den störta fanclubtråden tror jag och dessa piller det kommer mest trådar om...

Men säger det samma, nog är nog...
Citera
2009-02-06, 08:27
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ok, men de flesta är upptäcka nu iaf. Men erkänn att dom funkar hyfsat bra iaf, kommer ju en del idiottrådar ändå. Men jag startade Xanor Fanclub Mest för jag ville se hyr många som tuggar/gillar det, och är väl den störta fanclubtråden tror jag och dessa piller det kommer mest trådar om...

Men säger det samma, nog är nog...

Yepp. Trådarna som redan existerar får leva kvar, men inga nya nu.
Senast redigerad av Himmler! 2009-02-06 kl. 08:32.
Citera
2009-02-06, 08:36
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Måste vara det för det upplever jag med brossan!
Fast det ska inte vara mycket högre än alpra sägs det...?

Jag har faktiskt ingen större koll på det, jag tycker att klonazepam, lorazepam och diazepam har mycket mer muskelrelaxerande effekt än alprazolam, men som jag skrev innan är det väl väldigt individuellt, dock tror jag att jag läst någonstans att alpra har en relativt liten muskelrelaxerande effekt, men påverkar det psykiska lite starkare.

Personligen så får jag inte så bra effekt av alpra, så jag kan inte direkt uttala mig, i jämförelse med redan nämnda bensos.
Citera
2009-02-06, 08:40
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Jag har faktiskt ingen större koll på det, jag tycker att klonazepam, lorazepam och diazepam har mycket mer muskelrelaxerande effekt än alprazolam, men som jag skrev innan är det väl väldigt individuellt, dock tror jag att jag läst någonstans att alpra har en relativt liten muskelrelaxerande effekt, men påverkar det psykiska lite starkare.

Personligen så får jag inte så bra effekt av alpra, så jag kan inte direkt uttala mig, i jämförelse med redan nämnda bensos.
Tror Lorazepam har en viss muskel sederande effekt, medans Iktorivil och Stesölid har ganska hög. Jag upplevde den som kraftig på Lorazeman.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in