2009-02-04, 16:27
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Den är redan låst: https://www.flashback.org/showthread.php?t=832549 *Söknisse*
Ok jag kollade, men jag startade fan inte en tråd för att få inlägg, jag skiter i det, jag har fan över 3000 redan... Saken var jju att mod skulle få lättare, för jag för psykbryt på alla skittrådar som MOD sår låsa.

Det är jui bättre att ta allt i en tråd eller hujr?.

Jag menade inte att ha en otrevlig ton mot dig, men jag är ganska vävka bara

Må väl!
Citera
2009-02-04, 16:33
Medlem
boxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ah sorry, jag kollade inte det, och jag har inte sett den. Om mod vill kan denna raderas. Vad heter din så jag jag kan söka?

Lungt, nu har vi ju en tråd som troligast håller när det är en fanclub hehe.

vad tycker du alprazolam om ruset på Lorezepam vs xanor?
Citera
2009-02-04, 16:57
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boxx
Lungt, nu har vi ju en tråd som troligast håller när det är en fanclub hehe.

vad tycker du alprazolam om ruset på Lorezepam vs xanor?
Tycker nästan Lorazepam (2,5mg) är mer lugnande, men de funkar bara i några dagar för mig, plus att det inte hjälper att fylla på för mig, därför måste jag säaga att Xanor är den bästa lugnande + att det är den en´da benz som finns i depot...

Men Lorazepam är fint.

Jag startade tråden för att East London skulle vara president här, menhan lyser med sin frånvarao. <jag tycker han verkar bra & han verkar ´ha kunskaper om Temesta.
Citera
2009-02-04, 22:12
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Lorazepam är nog min favoritbenso, älskar när man tappar minnet av vad fan som har hänt, ser massa loggar från MSN och två kartor är tomma.
Testade blå 2,5. Av en polare 3st. Fy fan vad det slog första gångerna. Men man kan nog inte ta för ofta, då hände inget alls. Hade bar 10st som jag fick köpa men jävlar vilket drag de första dagarna.
Mycket potent Bensodiazepin!
Citera
2009-02-04, 23:20
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Testade blå 2,5. Av en polare 3st. Fy fan vad det slog första gångerna. Men man kan nog inte ta för ofta, då hände inget alls. Hade bar 10st som jag fick köpa men jävlar vilket drag de första dagarna.
Mycket potent Bensodiazepin!

hur länge ska man vänta?
Citera
2009-02-05, 20:10
Medlem
benzolords avatar
Jag har dom blå med brytskåra, ganska stora...(österike)

funkar kanon
Citera
2009-02-05, 20:15
Medlem
jag har hört mycket bra om dessa tabletter, får ta och testa dem så fort jag kan få tag på ett par. Har bara testat Valium ikto och xanor. Vilka är de mest lika? Kan man jämföra dem med några andra? Eller är de en klass för sig? Om de är olika de andra, försök att förklara skillnaden är ni snälla..
Citera
2009-02-05, 20:20
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adirwyn
jag har hört mycket bra om dessa tabletter, får ta och testa dem så fort jag kan få tag på ett par. Har bara testat Valium ikto och xanor. Vilka är de mest lika? Kan man jämföra dem med några andra? Eller är de en klass för sig? Om de är olika de andra, försök att förklara skillnaden är ni snälla..

Det är väl mest likt xanor då de saknar muskelavslappnande effekt, kortare och intensivare rus än xanor.
Citera
2009-02-05, 20:30
Medlem
ImmanuelFjants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
Det är väl mest likt xanor då de saknar muskelavslappnande effekt, kortare och intensivare rus än xanor.

Verkligen? Själv upplever jag en tydlig muskelavslappnande effekt, om än inte lika stark som hos klonazepam (ikto). Som en mer kortlivad, något mer euforisk och något mindre muskelavslappnande version av klonazepam, är min upplevelse.

Men det verkar ju vara rätt individuellt i vilken utsträckning man får olika effekter av benso. Själv får jag utmärkt ångestdämpning av ikto medan många ju klagar på att just detta uteblir.
Citera
2009-02-05, 20:54
Medlem
fuckedupmaniacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man

Det där stämmer ju inte riktigt, lorazepam har en muskelrelaxerande effekt, inte riktigt i klass med ikto, och har dessutom en längre halveringstid än alprazolam.

Sen hur du upplever benson är ju en annan grej...
Citera
2009-02-05, 20:58
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupmaniac
Det där stämmer ju inte riktigt, lorazepam har en muskelrelaxerande effekt, inte riktigt i klass med ikto, och har dessutom en längre halveringstid än alprazolam.

Sen hur du upplever benson är ju en annan grej...

Ursäkta mig, svarade utifrån egna erfarenheter..
http://en.wikipedia.org/wiki/Lorazepam
Citera
2009-02-06, 05:21
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benzolord
Jag har dom blå med brytskåra, ganska stora...(österike)

funkar kanon
Utan märkning? grön/ljusbå? Det kan vara dom...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in