Citat:
Ursprungligen postat av
rockfordroad
Det finns trådar om meningen med livet men ingen om vilka kvarvarande meningar ni upplever er ha kvar. Meningen med livet är subjektiv och kan endast kännas av envar själv, aldrig av någon annan. Era liv är inte min business medan mitt liv endast är min angelägenhet.
Vilka meningar eller syften med era liv var relevanta förr i tiden men som ni lämnat bakom er och passerat? Vad hände som förändrade er?
Jag vill hitta en snyggare och bättre tjej än mitt ex. Skaffa barn med denne okända partner. Men har ganska höga krav. Vill ha revansch efter att mitt ex lämnade mig. Patetiskt? Vet inte men man vill ju alltid framåt och bättre inte sant?
Vill komma upp en ordentlig lön typ x1,5-2 medianlönen. Känna hur det känns. Aldrig legat över median. Nu ligger jag exakt på den nästan.
Komma upp i ett kapital på 5 mkr eller 500 000 dollar. Känna hur det känns.
Annars har jag inga speciell mening. Få ordning på mitt alkohol problem samt bli starkare än någonsin tidigare. Vill väl bara utvecklas framåt. Det är när man går bakåt som man blir riktigt deprimerad tror jag. Eller vad säger ni?