2025-04-27, 22:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zxPixely
Du har såklart rätt till din åsikt, men jag väljer att stå fast vid min. Tycker att det här dödsfallet belyser ett större problem; en intagen/klient gick flera dagar med inre blödningar utan att få advekat vård vilket resulterade i dennes död. Tänk om detta hade varit ”Erik” som istället sagt häktad misstänkt för ett brott han inte begått? Hade du då sopat detta under mattan med?

Inte samma sak. Den här invällaren och fake flyktingen är en del av ett systemhotande problem som tillkommit pga oseriös massinvandring från världens rövhål. Det vet du med. Men du är rädd för att säga vad du tycker eftersom du outat dig och representerar kriminalvården.

Snälla sluta spy ut myndigheternas floskler här. Ingen orkar höra på ditt trams.
Citera
2025-04-27, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Inte samma sak. Den här invällaren och fake flyktingen är en del av ett systemhotande problem som tillkommit pga oseriös massinvandring från världens rövhål. Det vet du med. Men du är rädd för att säga vad du tycker eftersom du outat dig och representerar kriminalvården.

Snälla sluta spy ut myndigheternas floskler här. Ingen orkar höra på ditt trams.

Köper det du säger, och självklart finns det ett flertal problem med massinvandringen. Men ingen människa förtjänar, enligt mig i alla fall, att dö på detta sett. Allmänt tragiskt bara.
Citera
2025-04-27, 22:20
Avstängd
Citat:
Köper det du säger, och självklart finns det ett flertal problem med massinvandringen. Men ingen människa förtjänar, enligt mig i alla fall, att dö på detta sett. Allmänt tragiskt bara.

Jo Anders Eklund, Johanna Möller, och en jävla massa migranter som gruppvåldtar oskyldiga kvinnor och förstöra deras liv. Alla de här förtjänar det.

Så där går våra åsikter isär.
Citera
2025-04-27, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Jo Anders Eklund, Johanna Möller, och en jävla massa migranter som gruppvåldtar oskyldiga kvinnor och förstöra deras liv. Alla de här förtjänar det.

Så där går våra åsikter isär.

Fair enough, men jag står fast vid min. Det fina med Sverige (och Flashback), vi kan tycka olika och det är okej
Citera
2025-04-27, 22:23
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Du har såklart rätt till din åsikt, men jag väljer att stå fast vid min. Tycker att det här dödsfallet belyser ett större problem; en intagen/klient gick flera dagar med inre blödningar utan att få advekat vård vilket resulterade i dennes död. Tänk om detta hade varit ”Erik” som istället satt häktad misstänkt för ett brott han inte begått? Hade du då sopat detta under mattan med?

Hade "Erik" även varit en parasit, en parasit med ett km-långt straffregister, en parasit som hos kriminalvården simulerat alla tänkbara åkommor "tusentals" ggr så skulle han mer än gärna fått gå hädan.
Citera
2025-04-27, 22:28
Medlem
Citat:
Du har såklart rätt till din åsikt, men jag väljer att stå fast vid min. Tycker att det här dödsfallet belyser ett större problem; en intagen/klient gick flera dagar med inre blödningar utan att få advekat vård vilket resulterade i dennes död. Tänk om detta hade varit ”Erik” som istället satt häktad misstänkt för ett brott han inte begått? Hade du då sopat detta under mattan med?
Det dör årligen flera intagna, såväl svenskar som utlänningar, på både häkten och anstalter, där den gemensamma nämnaren är att dödsfallen förmodligen hade kunnat förhindras med adekvat tillsyn eller att personen hade fått rätt vård och där kriminalvården sedan försöker sopa ärendet under mattan. Mer eller mindre ingen bryr sig om detta för att vi har att göra med samhällets bottenskrap och det är billigare för oss skattebetalare att de här personerna bara dör. I vanliga fall är jag mer sympatiskt inställd till någon som heter Erik än Hussein, men när det kommer till fängelsekunder är jag tämligen likgiltig eftersom det är samma slags slödder oavsett etnicitet.

Hur kunde förresten Skatteverket tillåta att den döde blatten och WT-flickvännen döpte sin bastard till "Lemoniie"?
Senast redigerad av FritiofPiraten 2025-04-27 kl. 22:39.
Citera
2025-04-27, 22:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
nej men ä
är han våldsam. detta är grejjen för mig om han har 212 röka på innan han ställs tillrätta få brott mot knivlagen hoppas jag du är bättre

Man hamnar inte på Lexbase 212 gånger för att ha rökt på. Detta var en grovt kriminell muslim som gör samhället en tjänst genom att vara död. Den enda som sörjer honom är du och hans landsförrädare till flickvän.
Citera
2025-04-27, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jo, risken finns och samma historia kommer sen upprepa sig när han dödas av ett skott i ett gängkrig när den goa killen bara skulle köpa helgens pulver till familjen och resten av hans köpare.

Nästa snyfthistoria kom redan idag där Sofia och hennes barn inte får några pengar då mannen blev dödad i gängkriget då han var kriminell. Helt rätt anser jag.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...ill-kriminella
Finns det nån tråd eller är det nån som vet vem killen i den här länken är?
Citera
2025-04-27, 22:58
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Att sådant här händer är nog vanligare än man känner till, nu tog vänster media chansen uppmärksamma det för det var en babbe och vill upplysa alla om hur rasistiskt sverige är, deet kan inte slå fel med dem.
Citera
2025-04-27, 23:15
Medlem
polseks avatar
Citat:
Tycker att det här dödsfallet belyser ett större problem; en intagen/klient gick flera dagar med inre blödningar utan att få advekat vård vilket resulterade i dennes död. Tänk om detta hade varit ”Erik” som istället satt häktad misstänkt för ett brott han inte begått? Hade du då sopat detta under mattan med?

Självklart är det så. Hur högt flashbacks wt-kretiner än brölar om hur rätt det var av staten att döda boven genom sin underlåtenhet kvarstår poängen: att detta händer varje jävla år i Sveriges mest vanskötta myndighet är bara ovärdigt.

"Han brukade simulera!" skriver en del - låter väl ganska precis som vad man säger om man är KV.

"Han var ett kriminellt monster!" skriver andra. Ett monster, placerad på fosie?

Ska man böla över att "kriminella" inte respekterar människovärdet kanske man ska göra det själv först.
Citera
2025-04-27, 23:20
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Man hamnar inte på Lexbase 212 gånger för att ha rökt på. Detta var en grovt kriminell muslim som gör samhället en tjänst genom att vara död. Den enda som sörjer honom är du och hans landsförrädare till flickvän.
visa konkret fakta så håller jag med. men oavsett så har sjukvården fallerat
Citera
2025-04-27, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Ingen i hela tråden har försvarat hans kriminella påhitt. Folk påpekar att han inte verkar ha simulerat någonting alls egentligen utan faktiskt dog av en sjukdom som alla andra trodde va simulerad men inte va det.

Är din IQ så låg att du inte förstår hur det tankesättet fungerar? Att man kan ogilla kriminella invandrare och samtidigt också påpeka att en kriminell invandrare verkar ha dött av en sjukdom som han blev ignorerad av vården för när han bad om hjälp?

Beklagar isåfall, men det är dig det är fel på, inte oss andra.
Jag tycker inte synd om människor som hatar allt som har med Sverige och Svenskar att göra.

Har mer erfarenhet av dessa individer i hans situation än du tror!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in