2025-04-27, 18:18
Medlem
Fojoss avatar
Låg-IQ kvinna som nu har ett framtida kriminalfall till barn.
Citera
2025-04-27, 18:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Han har inte fejkat sin sjukdom. Han dog av den. Detta är problemet.

Den sista gången fejkade han uppenbarligen inte sin sjukdom.
Men alla andra gånger gjorde han tydligen det. Svårt för personalen att veta vilket. När ropar Peter "Vargen kommer" på riktigt efter att ha skränat ut det 1000 gånger tidigare?
Citera
2025-04-27, 18:28
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Den sista gången fejkade han uppenbarligen inte sin sjukdom.
Men alla andra gånger gjorde han tydligen det. Svårt för personalen att veta vilket. När ropar Peter "Vargen kommer" på riktigt efter att ha skränat ut det 1000 gånger tidigare?
1000, vad vet du om det, Kan vara så att han dog för att sjukvården inte hittade problemet för tre år sedan när han gick till sjukvården. och sedan dess har han lidit till döds. jag vet ej men så ser jag på saken.
Citera
2025-04-27, 18:32
Avstängd
Citat:
1000, vad vet du om det, Kan vara så att han dog för att sjukvården inte hittade problemet för tre år sedan när han gick till sjukvården. och sedan dess har han lidit till döds. jag vet ej men så ser jag på saken.

Så kan det absolut vara. Men det här handlar om en multikriminell blatte. Jag kommer i alla fall inte gråta mig sömnlös i kväll.
Citera
2025-04-27, 18:32
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Det är inget problem att en kriminell jävla svartskalle har avlidit. Det är en välsignelse.
Ingen i tråden , trots hans namn är framme, har skrivit illa om han än, vad vet du.
även om han är skitstövel skiter jag i det. om du hamnar på sjukan tror jag nog att du vill doktor kan hitta dit lidande
Citera
2025-04-27, 18:34
Medlem
wtfuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Så kan det absolut vara. Men det här handlar om en multikriminell blatte. Jag kommer i alla fall inte gråta mig sömnlös i kväll.
hoppas du aldrig blir sjuk i sverige
Citera
2025-04-27, 18:38
Avstängd
Bra med dödsstraff men med gift inte med överarbetad personal
Citera
2025-04-27, 18:43
Avstängd
Citat:
hoppas du aldrig blir sjuk i sverige

Det kommer jag säkerligen bli eftersom jag är en svensk i Sverige.

Men då kommer jag inte att ha levt ett kriminellt apliv eller skrikit att jag är sjuk 1000 gånger på en anstalt, där jag sitter för att jag har begått massor av brott i ett land som jag inte ens borde få bo i.
Citera
2025-04-27, 18:47
Medlem
Citat:
Det låter mest troligt för annars borde han väl inte dö knall fall sådär om det inte handlade om nåt uppenbart som överdos eller nåt sånt.

Så vad dog han av?
Citera
2025-04-27, 19:03
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Han har inte fejkat sin sjukdom. Han dog av den. Detta är problemet.

Han hade ju för hvete fejkat all världens olika åkommor från dag 1 inom kriminalvården! Tro fan att han inte blir trodd när det en ggn är ngt allvarligt. Nej än en ggn, Karma slog tillbaka på denna parasit och det för gott, ett tips läs på lite om honom (om du nu kan komma över riktig info ang parasiten).
Citera
2025-04-27, 19:07
Medlem
Jag kan inte förstå drivkraften i alla dessa människor som alltid ska skydda araber och negrer som har begått brott i ett land dom inte ens ska vara i?

Hur är man funtad när man försvarar såna som har fått hela landet att kantra?

Men en vit som bara säger ”halv sju” till en arab eller neger ska direkt åtalas för hets mot folkgrupp och blir jämförd med Hitler?
Citera
2025-04-27, 19:09
Medlem
EAGLEofGOLDs avatar
Citat:
Ingen i tråden , trots hans namn är framme, har skrivit illa om han än, vad vet du.
även om han är skitstövel skiter jag i det. om du hamnar på sjukan tror jag nog att du vill doktor kan hitta dit lidande

Parasiten har så långt straffregister att man kan tapetsera ett helt rum med det! Men givetvis var han ett offer och helt oskyldig till allt helvete han ställt till med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in