2025-04-27, 19:26
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Han hade ju för hvete fejkat all världens olika åkommor från dag 1 inom kriminalvården! Tro fan att han inte blir trodd när det en ggn är ngt allvarligt. Nej än en ggn, Karma slog tillbaka på denna parasit och det för gott, ett tips läs på lite om honom (om du nu kan komma över riktig info ang parasiten).
En preliminär obduktion visar att han led av ett sår i tolvfingertarmen och bukhinneinflammation.
Citera
2025-04-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1and2and3
En mindre som vi skall försörja.

Svenska staten sparar 10.000kr per dag
Citera
2025-04-27, 20:01
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wtfuk
Jag vet inte.Vet du, Jag håller mig till fakta vi har. Expressen och Aftonbladet har jag inget för. Men han är dömd för brott mot knivlagen. Jag har inget emot människor som bär kniv i självförsvar. Morsan blev dömd för att jag gett henne tårgas i självförsvar. Det handlar om. Svensk sjukvård har mördat en till ur inkompetens,

Och fakta är att han förekommer 212 gånger på Lexbase. Det blir man inte av en slump.
Citera
2025-04-27, 20:03
Medlem
nova68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.expressen.se/nyheter/sve...stalten-fosie/

Hussein Al-Abs, 33, klagade på smärtor i hela kroppen.

Personalen på Fosieanstalten trodde att han simulerade och satte honom i isolering.

Dagen därpå hittades han död i cellen.

– Det känns fruktansvärt. Jag är förbannad än i dag, säger hans sambo Louise Widerström.

Vad tror vi om detta fall?

Liten fråga bara, hur kan man vara sambo om man aldrig bott tillsammans?
säger hans sambo Louise Widerström
Citera
2025-04-27, 20:09
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EAGLEofGOLD
Och hur tänker sej trådens mr Einstein att personal ska agera på häkten samt anstalter med en lika den nu döde (Karma) extremt kriminella individen? (Dvs en individ vilken simulerat sjukdom "tusentals" ggr tidigare!)

Simulerat, eller så var han faktiskt sjuk hela tiden. Sepsis eller inre blödningar som jag antar att han avled av bör inte vara så svårt att diagnosticera om man verkligen försöker.

Hur de ska agera, sköta sitt arbete samt följa lagstiftningen.
Citera
2025-04-27, 20:12
Medlem
Hon såg ungefär som jag tänkte mig… dessutom, vem fan döper sin unge till Lemoniie
Citera
2025-04-27, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelslum
https://www.expressen.se/nyheter/sve...stalten-fosie/

Hussein Al-Abs, 33, klagade på smärtor i hela kroppen.

Personalen på Fosieanstalten trodde att han simulerade och satte honom i isolering.

Dagen därpå hittades han död i cellen.

– Det känns fruktansvärt. Jag är förbannad än i dag, säger hans sambo Louise Widerström.

Vad tror vi om detta fall?
Det är dåligt naturligtvis och väldigt oproffsigt.
Citera
2025-04-27, 20:22
Medlem
vasaduellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtekukar
Krimvårdens personal är inte den mest intelligenta eller för den delen empatiska. Ett gäng knogsläpare.
Bra! Precis vad som är lämpligt för kriminella som sitter av ett straff.

Empatiska och intelligenta människor bör reserveras för allmänheten, som inte begår brott som leder till fängelse.

Vill man åtnjuta samhällets trygghet så får man styra upp sitt liv och bli en laglydig människa som bidrar till samhället.
Citera
2025-04-27, 20:22
Medlem
Väldigt tragiskt och i princip ska hans kriminella förflutna och kriminella ambitioner och talanger inte ha med saken att göra!

Däremot händer sådana här saker i vården! Inget att göra åt!

Inte alla patienter kan räddas och behandlas som dom i efterhand sett borde, och inte heller kan felbedömningar garanteras som omöjliga och icke förkommande.

Är väl för fan inget att publicera och bruden borde istället skämmas ögonen ur sig över att skaffa barn med en kriminell jävel som går runt med kniv (!!) o som dessutom är utlänning!
Senast redigerad av Snairbox 2025-04-27 kl. 20:26.
Citera
2025-04-27, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nova68
Liten fråga bara, hur kan man vara sambo om man aldrig bott tillsammans?
säger hans sambo Louise Widerström

Bidragsbrott?

Är dom skilda/separerade jobbar han svart, bor med henne medan hon erhåller försörjningsstödet av försäkringskassan, inte fadern.

Han bor då i en 1:a tillsammans med 32 andra sandnegrer dom kör samma faderskapsupolägg.

Bebisar är big bizz
Citera
2025-04-27, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaphiez
Jag kan inte förstå drivkraften i alla dessa människor som alltid ska skydda araber och negrer som har begått brott i ett land dom inte ens ska vara i?

Hur är man funtad när man försvarar såna som har fått hela landet att kantra?

Men en vit som bara säger ”halv sju” till en arab eller neger ska direkt åtalas för hets mot folkgrupp och blir jämförd med Hitler?
Ingen i hela tråden har försvarat hans kriminella påhitt. Folk påpekar att han inte verkar ha simulerat någonting alls egentligen utan faktiskt dog av en sjukdom som alla andra trodde va simulerad men inte va det.

Är din IQ så låg att du inte förstår hur det tankesättet fungerar? Att man kan ogilla kriminella invandrare och samtidigt också påpeka att en kriminell invandrare verkar ha dött av en sjukdom som han blev ignorerad av vården för när han bad om hjälp?

Beklagar isåfall, men det är dig det är fel på, inte oss andra.
Citera
2025-04-27, 21:12
Medlem
Fettsugnings avatar
Hade han stannat i hemlandet hade han förmodligen levt idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in