2026-09-22, 14:33
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Paketet har ju inte ens inkommit till posten enligt appen, mailade igår men inget svar ännu. Känns inte tryggt direkt om man säger så.

Uppdaterar här hur det går.

Felpost
Senast redigerad av lunarludde 2026-09-22 kl. 14:42.
Citera
2026-09-22, 14:43
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Paketet har ju inte ens inkommit till posten enligt appen, mailade igår men inget svar ännu. Känns inte tryggt direkt om man säger så.

Nu har paketet skickats enligt appen.
Citera
2026-09-29, 17:07
Medlem
Detta verkar bli vanligare. Jävligt trist, hazey var annars väldigt bra.

Citat:

Citera
2026-09-30, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKanyl
Detta verkar bli vanligare. Jävligt trist, hazey var annars väldigt bra.

Även jag väntar på grejer från hazey. Gått flera dagar längre än vad det borde. Skrev till de idag så får se
Citera
2026-09-30, 16:21
Medlem
Någonting är märkligt.
Mina tidigare erfarhenheter av både Hazey och Dr Herbals var att jag knappt han lägga ordern innan det levererades, var för jag blir så förvånad och orolig nu när paket från polen når mig snabbare än paket från stockholm till uppsala. Har de SÅ många kunder?
Citera
2026-09-30, 19:09
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
Även jag väntar på grejer från hazey. Gått flera dagar längre än vad det borde. Skrev till de idag så får se
Var i samma sits, beställde i torsdags men inget paket inkom så efter mail i söndags o svar att de hade enormt mkt o göra lades det på lådan i måndags o kom igår.

Klagar sällan men ja, en tydlig trend om fler som upplever strul .

Hoppas ej detta består.
Citera
2026-09-30, 23:32
Medlem
Zigarettens avatar
Jag vet inte riktigt om det här är rätt tråd att fråga i, men jag röker cannabis dagligen och funderar på om det är något alternativ här som skulle hålla måttet i stil med det ifall jag skulle prova?
Citera
2026-10-01, 16:26
Medlem
Leveranser kom!

Kan varmt rekomendera Dr Herbals och Hazey, det kommer och håller samma höga klass som alltid!
Citera
2026-10-01, 20:35
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
Jag vet inte riktigt om det här är rätt tråd att fråga i, men jag röker cannabis dagligen och funderar på om det är något alternativ här som skulle hålla måttet i stil med det ifall jag skulle prova?
Absolut CB9 från tex kushy, prova ett batteri o en cb9 cart bubba Kush så lär du bli mer än nöjd.
Citera
2026-10-01, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Absolut CB9 från tex kushy, prova ett batteri o en cb9 cart bubba Kush så lär du bli mer än nöjd.

Har du skrivit ett enda inlägg senaste året utan att nämna kushy?
Btw, vad är cb9 för något? Nyfiken
Citera
2026-10-02, 09:38
Medlem
Frans-Jaegers avatar
cb9 eller ännu hellre cb9+thcv indica supermix hos Upgrade Natural. Mycket bra produkter från kanske den ärligaste och mest generösa leverantören.

Och typ 299 för en engångsvape så man kan köpa å testa å gillar man inte så letar man vidare utan att ligga ute med 7-800 som på många andra sidor.
Citera
2026-10-02, 11:24
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av golarskjutare
Har du skrivit ett enda inlägg senaste året utan att nämna kushy?
Btw, vad är cb9 för något? Nyfiken
Kan lika gärna rek upgrade eller hayzy. Bra noid, goggla o läs-bla här latis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in