2026-08-17, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frans-Jaeger
Vet inte riktigt då jag även tuggat lite gabapentin dagtid.

Men jag tycker mig känna mig mer avslappnad i kroppen. Och det verkar hjälpa sömnen också men sedan jag började puffa cb9+thcv eller bara cb9 (engångsvapes) så har jag ingen djupsömn alls längre. Men ändå kan jag sova hela natten vilket jag utan cannabis inte kan.

Jag tror att den största effekten av all cbd är att mitt kvällspuffande på dom psykoaktiva varorna blir ett mer fullständigt och bättre rus med mer body high.

Och på något sätt känns det i kroppen som att jag rökt en hövding med alla dess egenskaper intakta dock inget rus. Men att det ändå ger en cannabiskänsla i kroppen där man är avslappnad och bra. På den oljan från Natural Hemp Life som jag tar på morgonen.
Okej, det var bra information du delade med dig.

Tack!
Citera
2026-08-17, 16:04
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Dom publicerade inte min "feedback" angående kvaliteten på deras buds I alla fall.

Jasså?! vad fan ^^
Kan du inte orera ut den här då?
Vart det innan cb9 eller cb9 buds ?

Minns att det tog en vecka+ innan den blev godkänd, men den ploppade upp som jag skrev iaf, var på deras piatella som... Ja, jag var väl inte imponerad överhuvudtaget på den ^^ dom hade en svagare Lebanese kanske hette gold som funkade mycket bättre och var angenämare både att mecka & puffa på.. även vad gällde terpsen
Men samtidigt hade jag inte höga förväntningar då det inte var piatella utan bara marknadsfördes som det
Citera
2026-08-17, 17:01
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Om man kollar på upgradenatural och köper en större mängd så blir det billigare på upgradenatural.

Tänker då på buds och hasch utav CBD och andra cannabinoider.

Tycker inte alls att un har höga priser.
Skillnad på 50% cbd och 15 dock
Citera
2026-08-17, 17:04
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doncoldg
Jasså?! vad fan ^^
Kan du inte orera ut den här då?
Vart det innan cb9 eller cb9 buds ?

Minns att det tog en vecka+ innan den blev godkänd, men den ploppade upp som jag skrev iaf, var på deras piatella som... Ja, jag var väl inte imponerad överhuvudtaget på den ^^ dom hade en svagare Lebanese kanske hette gold som funkade mycket bättre och var angenämare både att mecka & puffa på.. även vad gällde terpsen
Men samtidigt hade jag inte höga förväntningar då det inte var piatella utan bara marknadsfördes som det
Nej det var cbd buds jag hade tänkt blanda ihop med thca isolat men det var en påse med bruna döda små knoppar. Lika stora som en ärta. Fick kasta allt. Skrev att det var en påse med grus.
Citera
2026-08-17, 21:40
Medlem
Doncoldgs avatar
Citat:
Nej det var cbd buds jag hade tänkt blanda ihop med thca isolat men det var en påse med bruna döda små knoppar. Lika stora som en ärta. Fick kasta allt. Skrev att det var en påse med grus.

Ahh, ok... Surt, har aldrig testat deras cbd, fick alltid bra på deras thc-a infuserade, förutom piatellan då...
Men det var en av kanske 20-25 beställningar totalt
Hade tänkt maila dem ang pia, men orkade inte bry mig då allt annat varit till lags

Enda, dom missade var en femma en gång när man köper 20 u know. Jag som också missade skriva vilken man ville ha, men dom skickade direkt den, utan krav på att beställa mer eller så, ja dom har alltid behandlat mig väl, that goes a long way in my book
Citera
2026-08-18, 01:42
Medlem
Lichkings avatar
Finns det någon shop som har isolat som efterliknar thca isolatet som fungerade så bra?
Citera
2026-08-18, 10:23
Medlem
Citat:
Vad menar du?
Citera
2026-08-18, 17:14
Medlem
Citat:
UN har starkare CBD och andra typer av cannabinoider än dessa två webbplatser du hänvisade till.
UpgradeNatural är även billigare.

Förstår verkligen inte vad du kan mena med skillnad på 50% cbd och 15 dock?

Hade velat ha ett bra svar så vi framstår som proffsiga och inte emot det andra hållet.
Citera
2026-08-21, 05:04
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
UN har starkare CBD och andra typer av cannabinoider än dessa två webbplatser du hänvisade till.
UpgradeNatural är även billigare.

Förstår verkligen inte vad du kan mena med skillnad på 50% cbd och 15 dock?

Hade velat ha ett bra svar så vi framstår som proffsiga och inte emot det andra hållet.
Hahaha jag har inte ens något minne av att jag skrivit det där! Jag har 16 meddelanden i politiska trådar. Inget minne av det heller. 😂 Ska gå in och läsa sen.

Ja precis nu ser jag, vi pratade om cbd buds och pris. Ja det stämmer det du säger. Sedan vill jag tillägga att dom där CBD budsen av tveksam kvalitet jag snackade om är deras "Grinded". Det var dock väldigt torrt. Blev sur och skrev en jävla påse med grus, så det stämmer. Blev nog triggad när jag läste UN på fyllan. Shopparna jag nämnde i alla fall Blulights är inte att rekommendera. Hempli är en jättebra butik dock. Jag rekommenderar Hempli. Men absolut UN har definitivt största utbudet nu men så har det väl alltid varit?

Black Russian: 5 cl mörk rom och 2 cl Kahlúa
Citera
2026-08-21, 05:10
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doncoldg
Ahh, ok... Surt, har aldrig testat deras cbd, fick alltid bra på deras thc-a infuserade, förutom piatellan då...
Men det var en av kanske 20-25 beställningar totalt
Hade tänkt maila dem ang pia, men orkade inte bry mig då allt annat varit till lags

Enda, dom missade var en femma en gång när man köper 20 u know. Jag som också missade skriva vilken man ville ha, men dom skickade direkt den, utan krav på att beställa mer eller så, ja dom har alltid behandlat mig väl, that goes a long way in my book
Nej jag har handlat massa andra podukter där jag med som alltid varit tip-top. Just cbd budsen är alltid av sämre kvalitet än THCA mm, men det är ingenting unikt för just UN.
Citera
2026-08-21, 12:19
Medlem
Citat:
Hahaha jag har inte ens något minne av att jag skrivit det där! Jag har 16 meddelanden i politiska trådar. Inget minne av det heller. 😂 Ska gå in och läsa sen.

Ja precis nu ser jag, vi pratade om cbd buds och pris. Ja det stämmer det du säger. Sedan vill jag tillägga att dom där CBD budsen av tveksam kvalitet jag snackade om är deras "Grinded". Det var dock väldigt torrt. Blev sur och skrev en jävla påse med grus, så det stämmer. Blev nog triggad när jag läste UN på fyllan. Shopparna jag nämnde i alla fall Blulights är inte att rekommendera. Hempli är en jättebra butik dock. Jag rekommenderar Hempli. Men absolut UN har definitivt största utbudet nu men så har det väl alltid varit?

Black Russian: 5 cl mörk rom och 2 cl Kahlúa
Aha förstår hehe.
Citera
2026-08-27, 23:42
Medlem
Får någon kontakt med Dr. Herbals? Min order nådde icke Postnord och de svarar ej på mail.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in