2026-01-26, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igd
Tänkte lägga en beställning hos bakad. Någon som handlar därifrån och vet att all funkar bra med beställningar och sånt?
Gjort flertalet därifrån. Fungerat utmärkt alla gånger! Bra rabatter också
Citera
2026-01-30, 13:43
Medlem
st33rs avatar
Finns det några shoppar som har vapes som innehåller blandningar mellan thc-a och andra canabioider för en fylligare effekt?

Vilka inrikesshoppar levererar genom DHL eller andra fraktbolag till ombud?
Känner mig otrygg med postnord i just den stad jag bor i.
Citera
2026-02-01, 04:29
Medlem
Sjukt sköna vapes från Hampahuset just nu, testade deras T9HC vape först och vart förbaskat förvånad över hur stark lugnande effekt den hade, har nu även testat deras THCA vape och den är riktigt dunder, lite riv i halsen men shit va skön. Nån som testat deras CBD vapes?
Citera
2026-02-01, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Finns det några shoppar som har vapes som innehåller blandningar mellan thc-a och andra canabioider för en fylligare effekt?

Vilka inrikesshoppar levererar genom DHL eller andra fraktbolag till ombud?
Känner mig otrygg med postnord i just den stad jag bor i.
Bakad.se. gjorde min första beställning förra veckan. Bra grejer och tog 1 dygn med dhl.
Citera
2026-02-01, 17:21
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Bakad.se. gjorde min första beställning förra veckan. Bra grejer och tog 1 dygn med dhl.
Dom har bara vapes med thcx tyvärr
Citera
2026-02-08, 18:42
Medlem
Har thc kapslar,thc olja med kokos och thc I en liten spruta. Hur ska jag använda dom här grejerna för bästa resultat?
Citera
2026-02-08, 20:05
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Har thc kapslar,thc olja med kokos och thc I en liten spruta. Hur ska jag använda dom här grejerna för bästa resultat?
Lätt gummies. Finns mkt recept. Googla
Citera
2026-02-08, 20:21
Medlem
SmokeFrees avatar
Känns sjukt att läsa denna Tråden efter kommit hem från Cali Där kunde man köpa 1 ounce 28 Gram för en tusenlapp och få den hemkörd. Bara att beställa via en vanlig hemsida typ. Fy Fan när ska Sverige vakna
Citera
2026-02-08, 21:19
Medlem
Är det någon som beställt från uforia senaste veckorna? Haft strul med dom senare gången men fick pengarna tillbaka efter några mail. Innan dess alltid strulfritt men undrar hur det ser ut i dagsläget?
Citera
2026-02-09, 17:57
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banansoda
Är det någon som beställt från uforia senaste veckorna? Haft strul med dom senare gången men fick pengarna tillbaka efter några mail. Innan dess alltid strulfritt men undrar hur det ser ut i dagsläget?
Strul, känner 2 som väntat paket sedan början på månaden. Känns som på g o lägga ned.
Citera
2026-02-09, 19:22
Medlem
Någon mer som har problem med postnord och REK som inte rör på sig? Första paketet skickades men stått still sedan dess på "Försändelsen är på väg" från vars den lämnats in. Skrev först med postnord som bad mig avvakta och sen reklamera till försäljaren. Försäljaren erbjöd att skicka ett nytt paket som dem gjorde.

Det nya paketet är nu i exakt samma sits och är fast på "Försändelsen på väg" från inlämningspunkt.
Citera
2026-02-10, 14:33
Medlem
Sw*zzle gjorde bra ifrån sig i början. Man fick bra produkter till bra pris samt övervikt.
Nu på senare tid har de skickat ut produkter som inte fungerat alls, fått rabattkoder som inte heller fungerat så nej jag har tappat förtroendet för de en del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in