Igår, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macka123xx
Om du inte har beställt därifrån så har du inget att gå på ens. Du vet att koncentrat/vapes och sådant man använder för att göra vapes är 1000 gånger billigare än vad de stora sidorna säljer det för i sverige så vet inte varför du klagar på något du inte har testat.

Nej jag skulle aldrig köpa lagliga grejer med krypto hos någon anonym. Känns korkat även om det är billigare.

Seriösa bolag som betalar skatt kommer ju hålla högre priser. Hos dom kan man dessutom få pengarna tillbaka ifall något strular. Det är ju mer osäkert att beställa från en anonym Shaman i Norrbotten som man betalar med krypto. Jag är inte beredd att chansa när det gäller beställningar för runt 5 lax och uppåt.
Citera
Igår, 18:21
Medlem
Bodbud275s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
Nej jag skulle aldrig köpa lagliga grejer med krypto hos någon anonym. Känns korkat även om det är billigare.

Seriösa bolag som betalar skatt kommer ju hålla högre priser. Hos dom kan man dessutom få pengarna tillbaka ifall något strular. Det är ju mer osäkert att beställa från en anonym Shaman i Norrbotten som man betalar med krypto. Jag är inte beredd att chansa när det gäller beställningar för runt 5 lax och uppåt.
Håller med, vore idiotiskt
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Han har två produkter men dom han har är ju typ det bästa. Syran är också laglig och blir LSD i kroppen. Som THCA blir THC när man röker det. Man får 3 lappar istället för 2 som man får från andra shoppar.

Det känns som en lirare som vill tjäna en slant på laglig produkter. Hoppar på tåget helt enkelt. Kanske har en bra kontakt på just dessa?

Eller går det bara att betala med bitcoins? Kanske vill ha det skattefritt?

Sedan kan det mycket väl stämma att han/dom är oseriösa och vill dra in några snabba tusenlappar och stänga ner skitsidan.
Senast redigerad av Iwasbanned2 Igår kl. 22:03.
Citera
Igår, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Han har två produkter men dom han har är ju typ det bästa. Syran är också laglig och blir LSD i kroppen. Som THCA blir THC när man röker det. Man får 3 lappar istället för 2 som man får från andra shoppar.

Det känns som en lirare som vill tjäna en slant på laglig produkter. Hoppar på tåget helt enkelt. Kanske har en bra kontakt på just dessa?

Eller går det bara att betala med bitcoins? Kanske vill ha det skattefritt?

Sedan kan det mycket väl stämma att han/dom är oseriösa och vill dra in några snabba tusenlappar och stänga ner skitsidan.

Japp, bara krypto.

Men det är klart att Shamanen (enligt mig finns bara en riktig Shaman i Norrbotten, dvs jag) såklart kan va godhjärtad och vill frälsa Sverige med billiga altnoids & dra in lite stålar skattefritt. En inte helt orimlig förklaring.

Vi får se med tiden helt enkelt hur Shamanen sköter sig.

Med det sagt, inte mina pengar. Vill någon skicka krypto till någon okänd utan garantier och beställa den vägen, kör på!
Men det finns en anledning till att marknadsplatser på darkweb kör med escrow.
Senast redigerad av Norrbottensshaman Igår kl. 22:43.
Citera
Igår, 22:53
Medlem
Halloween247s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman

Generöst av dig. Hade jag beställt varor för en tusenlapp av någon horunge som sedan inte skickat dem så hade jag lagt all min lediga tid till att leta reda på vem denne människa är, och sedermera utfärdat ett hembesök som inte slutar lyckligt för den bedragande parten. Jag har redan tvingats till detta en gång via Blocket när några pundare påstod sig sälja och vara villiga att skicka en förgasare till en bil jag då hade. När inget väl dök upp efter två veckor och ursäkt efter ursäkt trillade in så tog jag saken i egna händer och körde ca två timmar norrut tills jag nådde dennes hemadress.

Huruvida han slutade med nätbedrägerier vet jag inte, men han gick inte smärtfritt det kommande året. Jag blev av med pengarna, men ibland är något mått av sadism nästan värt mer. Eller så är jag sjuk i huvudet. Skit samma - beter man sig som ett as så får man skörda därefter.

FAFO.
Citera
Idag, 05:27
Medlem
Angående Shamanen står det på sidan att det finns möjlighet till upphämtning i Luleå.
Haha! Kan ingen som bor i närheten möta upp denna mystiske "Shamanen" och köpa lite LSD?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in