Citat:
Ursprungligen postat av
Iwasbanned2
Vi har gjort tråden för att kunna få en ärlig uppfattning om shopparna då många är oseriösa. Det är det primära syftet med tråden. När folk har en baktanke med att rekomendera en shop, tappar tråden hela syftet. Det gäller även att smutskasta shoppar för att man haft en personlig dispyt och hittar på en massa. Den är till för att konsumenterna ska slippa allt sådant.
Annars får ni vara ärliga helt enkelt. Skriv att ni har en ny shop up & running. Berätta lite om framtidsplaner mm. Det tror jag vi alla skulle uppskatta. I alla fall jag skulle tycka det kändes lite tryckt med en kontakt med folk från shoppen i fråga. Men att bara skriva att allt är tiptop och trevlig personal duger inte.
Ska ni göra det ändå, så gör det på ett proffsigt sätt. Sex olika konton med tusen poster på samtliga. Eller så är det raka puckar som gäller.
Hur ska man bevisa att det inte finns någon "baktanke" med sitt inlägg då? Hur skiljer du på ett ärligt inlägg och reklam? Jag har ingen agenda, jag ville bara rekommendera en shop jag var nöjd med.