Flashback bygger pepparkakshus!
2025-06-23, 15:39
Medlem
Någon som handlat nyligen?? Jag lade en order igår, inte fått svar från dem på mail inte heller fått nå tracking nr...

Wtf...
Citera
2025-06-23, 15:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CBisAjavisst420
Någon som handlat nyligen?? Jag lade en order igår, inte fått svar från dem på mail inte heller fått nå tracking nr...

Wtf...
Är deras sida ens uppe?

Edit: jag kollade och sidan är fortfarande nere. Vilken shop menar du?
Citera
2025-06-23, 16:51
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Har beställt från dem o fick mitt på 3 dagar. En vän med. Dem värkar seriösa!
Ett tips är att ta spårbart så kan dem inte lura er även om dem vill.

Sen att thca produkter är värdelösa är en anna femma som man kan diskutera nån annan gång.

Tack för bra svar! Uppskattas
Citera
2025-06-23, 16:52
Citat:

Wtf...

Vilka är dem? 😂
Citera
2025-06-23, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
Vilka är dem? 😂

Cannaexpress.se
Citera
2025-06-23, 17:08
Medlem
Citat:

Wtf...

Någon mer som väntar varor från cannaexpress.se ??
Citera
2025-06-23, 18:59
Medlem
Cannaexpress svarade mig nu, jag trodde det var tisdag idag. Därför jag fick lite panik, men jag lade ju ordern igår å då var det ju söndag. Så det är jag som e bäng

Dom svarade iaf att dom har hög orderingång vilket är förståeligt! Så det är påväg!

Mvh
Citera
2025-06-25, 23:08
Hej, har testat att röka riktig cannabis under min ungdom i typ 6 års tid.

Vad är ett isolat? Ser ju för fan ut som angel dust? Vad händer om man tar det? Hur tar man det?
Vad är effekterna?

Tänker på denna
https://sweetweedspot.dk/product/sweetweedspot-sweetweedspot-cannasnow-100-isolat-5g-100-isolat-5g/

Blir THC-a riktigt THC när det har fått värmas upp? Liksom vad är skillnaden? Hade varit schysst om nån kan hjälpa mig så mycket som möjligt med att rabbla upp så många skillnader dom kan tack!

Mvh

Edit: Ser nu helt enkelt att THC-A omvandlas till THC vid uppvärmning, och det finns ju bara en THC i världen, antar att det är detsamma som cannabis då.
Senast redigerad av Mupp18 2025-06-25 kl. 23:30.
Citera
2025-06-26, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp18
Hej, har testat att röka riktig cannabis under min ungdom i typ 6 års tid.

Vad är ett isolat? Ser ju för fan ut som angel dust? Vad händer om man tar det? Hur tar man det?
Vad är effekterna?

Tänker på denna
https://sweetweedspot.dk/product/sweetweedspot-sweetweedspot-cannasnow-100-isolat-5g-100-isolat-5g/

Blir THC-a riktigt THC när det har fått värmas upp? Liksom vad är skillnaden? Hade varit schysst om nån kan hjälpa mig så mycket som möjligt med att rabbla upp så många skillnader dom kan tack!

Mvh

Edit: Ser nu helt enkelt att THC-A omvandlas till THC vid uppvärmning, och det finns ju bara en THC i världen, antar att det är detsamma som cannabis då.
Isolatet fungerar kanon. Själv blandar jag 5g CBD gräs med 1g isolat. Blir en styrka på ca 14%Thc. Finns en tråd om THCa. Där finns mycket information.
(FB) THC-A finns nu i Sverige
Citera
2025-06-26, 01:27
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mupp18
Vad är ett isolat? Ser ju för fan ut som angel dust?
Canna 'Snow-white'
Citera
2025-06-26, 11:32
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Canna 'Snow-white'

Aaah.. Snow white kanske är ett annat ord för Angel dust som jag missat. Ska man köpa saker från Danmark verkligen? Vid uppvärmning så blir ju THC-a till THC och jag antar att det skulle kunna värmas upp under transporten? Vilket gör att man skulle kunna bli dömd för drogsmuggling om de testar sakerna vid gränsen.

Jag köper nog från Sverige.
Citera
2025-06-26, 11:36
Citat:
Ursprungligen postat av EnLoser
Isolatet fungerar kanon. Själv blandar jag 5g CBD gräs med 1g isolat. Blir en styrka på ca 14%Thc. Finns en tråd om THCa. Där finns mycket information.
(FB) THC-A finns nu i Sverige

Okej va schysst! Tack för infon. Hade varit svårt att portionera annars. Men THC-A är helt enkelt gräs då? Bara det har hållits kylt? Så att THC inte kunnat utvecklas än? Vill verkligen inte ha nån RC drogs effekt eller nåt annat som inte liknar vanlig cannabis.

Är det något du skulle kunna svara på? Finns väldigt lite info om just denna tankegången på nätet. Men det bör ju va exakt likadant som gräs, för det är gräs? Såvidare man inte köper från nån scam sida och får heroinbesprutat spice.
Senast redigerad av Mupp18 2025-06-26 kl. 11:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in